/norgetråden/

Hovmodutgaven
Forrige:

Attached: Untitled-1.jpg (1900x1348, 1.85M)

Other urls found in this thread:

bitchute.com/video/yGCRKAF6E7TO/
bitchute.com/video/srF9xJ7oVAQF/
twitter.com/NSFWRedditImage

Homseri og svineri, nei det liker ikke vi!

Homseri og svineri, nei det liker ikke vi!

Homseri og svineri, nei det liker ikke vi!

syns ikke man skal skjyte folk bare fordi dem har annen sexuell legning

Attached: E7C39AC1-0699-4C81-9AD3-57D663EE478B.jpg (1440x1780, 1.52M)

Attached: Når jeg ser en guling.jpg (236x352, 18.18K)

ikke jai heller

muslimofob!

Attached: Når jeg ser en guling.gif (243x346, 1.38M)

Attached: guds vrede.jpg (155x1158, 160.84K)

møkka lei globohomo.. det var også iranern - KJEKS

å en ting til som jeg har tengt på, man skal la andre vær i fred visst dem ikke skader non!

bitchute.com/video/yGCRKAF6E7TO/

Attached: 49b.jpg (600x500, 30.75K)

Konservativ mann med konservative sosiale holdninger. Ikke så mye å si egentlig.. Enten det er en konservativ kristen fyr, en Any Forums konservativ eller en islamist så er det de samme bedritne bakstreberske munnpusterne som frykten og hatet koker i. Så lenge vi beskytter monstre med YtRiNgSfRiHeT så vil denne typen konservative kunne drive på som de gjør. De vil forsette å tro at ekstremismen de sprer er "innafor" fordi det er lovlig og akseptabelt å være en hardcore terrorist sympatisør så lenge det bare er ord og trussler og "håp" om forandring til et teokratisk helvete. I norge gjør man ikke noe før det ender i massedrap fordi.. uuuhm.. fordiiii uuuuhm…. Åja, minoriteter må dø for konservatives ytringsfrihet, sånn var det ja.

Aaaaaaalt for stor aksept for konservativ ekstremisme nå for tia. Bare fordi kristenpakket ble ekstremister over natta så må vi nå også deale med at alle de andre konservative søplekongene får fri ferdsel

solidaritet med våre muslimske venner. vi må ikke glemme at de ekte ofrene her er muslimer.

Attached: 58053271-iran-flag-with-norway-flag-3d-rendering[1].jpg (1300x780, 91.42K)

Problemet jeg tenker med at nå må vi alle huske hvor viktig pride er osv er jo at hvor denne personen sin kultur kommer fra så hater de jo homofile og alt som hører sånt til. Ifølge religionen er det jo fyfy. Det vil en aldri få endret på selv med 1000 pride flagg og markeringer.

Dette, de som advarer om konsekvensene med multikultur og islam er de samme som muslimske terrorister

bitchute.com/video/srF9xJ7oVAQF/

Attached: bil.jpg (1080x720, 511.5K)

knegg

VRÆÆÆÆÆL VRÆÆÆÆÆÆÆL
DETTE GÅR IMOT UFSØLBIBELEN
FORBERED DEG PÅ Å BETALE DYRT FOR DINNE SYNDER

Attached: 10591.jpg (900x900, 42.6K)

Dette! Så mye dette! Ferdig snakka!

Hvorfor skal transer normaliseres? De er ikke normale! Vrangforestillinger! Mennesket er eneste arten som tukler såpass mye med naturen. Hvor mange hunder skifter kjønn?

Trøtt ja, kanskje ta en spansk en

Attached: la-reivindicacion-la-siesta-la-ciencia-afirma-que-es-una-necesidad-biologica[1].png (1200x675, 1.41M)

Muslimer skyter andre muslimer på utesteder hele tiden.
LGBT har inkludert muslimer i sin undertrykkelses-allianse.
Nå har muslimene inkludert LGBT i utestedsskytingene.

En seier for integrasjonen

God dag, jeg liker ikke homser, lgbtiq+-÷, negere og muslimer. Nå skal jeg ut å klippe gress. Ha en fin dag!

PST er på vei

Han var en go gutt han gjorde ikkeno gæli, han ville bare vise sin støtte til Pridefeiringen ved å tolke tragedien som skjedde på Pulse i Florida fra sitt unike etniske perspektiv.
Dette er stor kunst!
Takke, ikke klandre.

fy faen jeg hater negere. sitter og koser meg på biblioteket og så kommer en stinkende feit blåmann og skal sette seg rett ved siden av meg når det er så mange ledige plasser

Bra, de kan hjelpe med rakingen.

Du er nå en kjenning av PST. Hva vil dette si?
Det betyr at vi skriver ned navnet ditt på en lapp og deretter river opp lappen for å så spise den og drite den ut i kloakken et par dager senere

Skriv heller navnet på en lompe med nugatti eller noe, tror ikke blekk og papir er godt for kroppen.