/sauna/

Juhannustaikojapainos

Attached: Muumien-juhannustaikoja_vaarallinen-juhannus.jpg (1254x656, 535.08K)

Other urls found in this thread:

files.catbox.moe/s3aped.jpg
twitter.com/SFWRedditVideos

kaunokirjoitus näyttää musta tyhmältä tekstaamiseen verrattuna

kiva viljonkka vaikka kesti lukea

Attached: 1632985760323.jpg (556x766, 77.83K)

Makkarissa 18 astetta pitääpä kääriytyä kunnolla peittoon

Opin tekstaamaan vasta viidennellä luokalla.
Meille opetettiin ekalla luokalla pölkkykirjoitus ja sitten toisella luokalla siirryttiin opettelemaan kaunokirjoitusta.
Kun siirryttiin pienestä koulusta jossa oli vain luokat 1-4 isompaan kouluun niin ope oli hieman hämillään kun kukaan ei osannut tekstikirjoitusta.

mikä vitun pölkkykirjoitus? nyt on kyllä jotain hc bönde terminologioita taas t. pikkukaupungin tenava

nyymi on pölkkypää

Attached: 1634817730546.gif (500x281, 356.36K)

Se oli alkuperäinen full capslock teksti.
KAIKKI KIRJOITETTIIN NÄIN

Jaa että tikkukirjaimet opetettiin.

Sillä lienee useampi eri nimi.

Nää tämmöset tapaukset on kyllä hyviä, vitut opetussuunnitelmasta ku ei kukaan oo valvomassa lol.

en oo pessyt hampaita 3 viikkoon kun hammasharjasta loppui akku ja en oo jaksanu laittaa sitä lataukseen

Attached: 1641008883083.gif (480x270, 621.07K)

Mulle ei koskaan edes opetettu tekstausta ja kirjoitan kuin vammainen kun opettelin sen aikuisena itse

Mä en koskaan muista pestä hampaita joten mulla käy monesti niin että pesen hampaat vain niinä aamuina kun pitää mennä hoitamaan asioita.
Jonotan tällä hetkellä hammastarkastukseen johon on puolen vuoden jonot, mutta kun sinne pääsen niin pääsee hammaslääkärillä itku.

ite opin että pesu ja lankaaminen kannattaa kun hampaat tuli mega kipeäksi ja pari takahammasta piti poistaa kun oli hajonneet suuhun
en pentuna oppinut vaan yli parikymppisenä vasta kun hammaslääkäristä pitää maksaa

Attached: 1640096134717.jpg (1280x1808, 182.89K)

Noh, mitenkä on?
files.catbox.moe/s3aped.jpg

Ton animen perseen reijän pitäis näkyä tuossa

toi pyllyn poski on sillai taktisesti tiellä

Kai se on jätettävä ryyppäys kesken ja lähdettävä nukkumaan kun särkee päätä ja ei kehtaa juoda enempää kun huomenna iskee helle.
Veikkaan että syypäänä on kasvikset, huomenna syön lähes tulkoon pelkkää lihaa ja saatan kokeilla uudestaan.

oon myös melko varma että pepun pitäis vilkkua t. eri

ei ole

pitäis kyllä melkein näkyä polkupyörän pinnat juu
niin ja hyvää iltaa nyymit

Tulipahan pyllyrei'istä mieleen, jotenkin säälittää noi naisten osittain ihan itse luomansa kauneusihanteet missä niitten pitää ajaa kaikki karvat paitsi hiukset ja kulmakarvat helvettiin. Ketä (miestä) muka haittais pörrö pimpit?

onneks alko eilen parempi elämä.

mun elämä on loppu ja täysin ohitse mun ei tarvi edes ajatella tommosia enää

miettikää jos oisitte 4d