Sverigetråden - Midsommarupplagan

Attached: 1638539404819.jpg (480x1376, 214.71K)

Other urls found in this thread:

redgifs.com/watch/apprehensivedismalhomalocephale
se.spankbang.com/5r1ed/video/sexy bitch?
twitter.com/AnonBabble

jag på bilden

snart blir det helan går, sjung hopp faderallanlej

Tydligen hade man inte stor kuk trots allt

vill inte leva

ta en sup

hår på fittan är så jävla hett, fattar inte bögar som är besatta av rakade fittor

haha så sant

Attached: 1637160419269.jpg (680x828, 50.59K)

Här kommer jag, Grövre än knogar
Den bästa av dom, tuffare än knogar
Du kan kalla mig knogar, till skillnad från knogar så skrockar jag inte
Jag spänner hellre mina knogar
Jag är hård som knogar, det är inte svårt att skrocka
Jag bryter ner ’om oavsett om dom är knogar eller knogar
Till skillnad från knogar är jag självständig sedan mitt första skrock
Först knogar, känn knogar, än knogen skrockar

>gymknega tidigt vid lunch så man har benefit of doubt att man ska göra något nbögigt senare
eller
>gymknega vid sju-åttatiden som vanligt och få dunderincelstämpel

Attached: min medicin.png (648x833, 488.42K)

Vet helt ärligt inte men jag kommer aldrig ta initiativet att begå heller favä

Väldigt vältrimmad är bäst men vildvuxet är grisvidrigt så helrakat är betydligt bättre än det

Hur hade du tänkt att det ska gå till i pisshorcuckböglandet sverige?

Attached: 1630204744914.png (850x1811, 308.44K)

Nej men stackars liten...

Vill göra otänkbara saker med hans mun

Attached: 1656062348590.jpg (1600x1202, 173.42K)

käften bög

redgifs.com/watch/apprehensivedismalhomalocephale
Exempel på vad jag tycker är f1h1.

asg

planera lite, mongo

För mycket för mig
Jag vill se mer av fittan du är den som vill ha den upptäckt av hår

Blir att köpa gräs och tjack från kranen då sverige är ett pissbögland

så här ska det se ut
se.spankbang.com/5r1ed/video/sexy bitch?

Nbögen med en kran

>Karl XII var aldrig gift och fostrade inga barn. Under större delen av sitt vuxna liv var Karl XII sällan i kvinnors sällskap och hans egna sexuella erfarenheter antas därför ha varit begränsade, för att inte säga obefintliga.

>När hans farmor Hedvig Eleonora år 1712 skickade honom ett brev om att han skulle infria ett löfte han givit i sin ungdom om att gifta sig vid trettio års ålder, replikerade han att han i stället hänsköt beslutet till när han skulle fylla fyrtio år.

>Jag har beslutat mig för, att icke hava någon förbindelse, så länge jag är i fält, för att därigenom undgå all distraktion. Alla furstar, som icke kunna behärska sina lidelser, äro ej värdiga att härska över andra. Känslan för vackra kvinnor är icke mindre hos mig än hos Er, men jag vet att besegra den."

>Universitetslektor Anders Dybelius har beskrivit Karl XII att han genom åren utvecklade ett blyghetsbeteende i hans förhållande till kvinnor, där även samtiden iakttog att kungens självkänsla i mötet med kvinnor aldrig mognade under vuxenlivet.

>Karl XII:s egen biktfader Jöran Nordberg har beskrivit kungens förhållande till kvinnor att "folkskygg var Hans Maj:t intet, men undvek gärna fruntimmers sällskap där möjligt var".

Attached: 1638026208587.jpg (500x500, 142.76K)

>I Rawicz anno 1705 och i Sachsen 1707 några fruar kommo ifrån Sverige för att besöka sina herrar, gav han sig vid tillfälle patience att tala vid dem, men icke länge. Ville de bevista gudtjänsten vid Kungl. hovet lämnade han dem sin kammare men blev själv utanför i salen till dess de voro borta."

>Historikern Ragnhild Marie Hatton har föreslagit att hans minne av föräldrarna och hans syster Hedvig Sofia kan ha bidragit till hans sexuella avhållsamhet, samt att han alltför nära identifierade sig med kvinnorna i familjen, i synnerhet med Hedvig Sofia, för att kunna utvecklas normalt.

>Hon ansåg att det sannolikt var själva kriget som "bar skulden till att den naturliga familjetillhörigheten förlängdes utöver den ålder då man finner uttryck för ett självständigt känslobetonat liv utanför den egna familjen".

Attached: 1636388903542.jpg (365x460, 23.05K)