Ja jäsiken vilken skämtbild
Sverigetråden - Urnvägsinfektionsupplagan
Other urls found in this thread:
voca.ro
voca.ro
youtube.com
twitter.com
först för dödshjälp
ja låda ännu en sverigetråden vad kommer hända i denna då?
Hahnebröder?
Asg fortfarande över hur jävla båh slynbrevaren blev när alla gav italianon dun men inte hans brev några dun alls
köpte en dildo precis
Jag stöder svenska sissyclittyslynbrevare över import
Då är du ensam för ingen tyckte hans brev vär värda ett du lol
Jag är certifierat sjuk i huvudet som frivilligt väljer att spendera min tid här med er.
hur gör styrketräning en till en bättre soldat? ja jippi ha större muskler och kropp så att man blir en större måltavla. cardio är det enda vettiga
Tråkig brevare som inte ens kan få uppmärksamhet när han desperat horar ut sig för tråden. Tråden kommer vars bättre utan honom
voca.ro
HEEEEEJ FRÅN TESLAN
önskar att jag litat på min magkänsla och gått all in på krypto för länge sen
hade köpt en egen privat neet ö
Gör inget, vi kommer ha en bra kväll med mongobögen som schizobögdampar om sin bögslynbrevardrama.
Sinnessjukt.
Är Bitcoin ett ponzi?
ja
Varför älskade millennials honom så mykcet
En magisk natt.
yescontainer we're imitating the king in the kings yarn yeahcrate
Det strömmar skön musik från en Mälarökyrka En pojke spelar Bach en kväll när inte nån hör på Och orgeln är hans liv och musiken hans styrka Han önskar att bli kantor, vill i pappas fotspår gå När alla människor sover i gård och i stuga Då klär han upp sig söndagsfin som mången gång förrut I sommarkvällens stillhet han spelar en fuga Till sist det bästa som han vet; en Beatles tonar ut Om kyrkan en gång blir hans, hur härligt ändå När poptoner ljuda en församling hör på Hans rena toner klara, hans trogna lyssnarskara Som hör det underbara kan musik förstå De få ackord han kan blir musik i hans kyrka Där pappa spelar upp till bröllop, påsk och till advent Han drömmer om en kör, om en egen vars kyrka
Ska få hans toner upp så högt som aldrig förr har hänt Då vill han att dom kommer från gård och från stuga Då ska han spela upp för dem på nytt sin kvällskonsert Då börjar han med Beatles och s*utar med fuga — och alla ska då tycka båda lika vackra är När kyrkan en gång blir hans, hur härligt ändå När poptoner ljuda en församling hör på Hans rena toner klara, hans trogna lyssnarskara Som hör det underbara kan musik förstå Då vill han att dom kommer från gård och från stuga Då ska han spela upp för dem på nytt sin kvällskonsert Då börjar han med Beatles och s*utar med fuga Och alla ska då tycka båda lika vackra är
Kände ett par snubbar som blev besatta av kostymer en period
han var episkt snarky och cool och quirky liksom och han låg med massa tjejer (fast egentligen är han bög haha LOL)
t. millenial
Mina vänner skrattar alltid lite åt mig när de ser mig komma, jag tror att jag går på ett clownigt sätt och det gör mig osäker :(
Jag vet inte om jag är attraherad av den där Anya Taylor Joy eller om hon skrämmer mig, vad säger trådkingarna?
Detta, en skön framgångsrik kille som lyckas med tjejer går fan inte att ogilla förutsatt att man inte är en avundsjuk gnällbög
Sluta håna Uffe som gör sitt yttersta för Sverige....
Jag hade knullat hon Majs från tronspelen så jag är nog inte riktigt rätt person att fråga.
Nja, sättet hon klär sig på och bär håret ser ofta helt mongo ut. Men hon ser bra ut i filmer. Det gäller många kända kvinnor, vanliga tjejer i vanliga kläder ser bättre ut.
ja jäklar vilken finlands svenska
Länka video
>Går ut och går ett tag
>Kommer in i lägenheten (en etta)
>Luktar sperma som fan och jag känner mig alldeles yr
>20 minuter senare istället för att städa och vädra så runkar jag igen
>Går ut och går ett tag
varför? tror du att en tjej kommer komma upp till dig och bara "hej fan va snygg du är kan jag komma upp till din lägenhet så kan vi ha sex?"
Hon ser ut some en alv, jag vill fva
Vad mer behöver jag?
En pv!
euro truck sim 2
men annars så är det gudalik smak kingen
matgame.geek
rapportus edition
Är inte Ready or Not fortfarande early access?
>jägarspel
varför?
Känns som tråden mest består av dampungezoomers på senare tid.
Asg gör du allt för ha sex eller? Det där lät patetiskt user. Man går promenader för det är skönt att få frisk luft och se naturen
Hur känns det att bo i en etta?
ser kino ut
såg det här klippet och det såg kino ut
youtube.com
jag träffade en tjej på promenaden en gång och vi hade sex den kvällen
hem
Bodde i en 17kvm, det kändes för trångt, bodde i en 40kvm det kändes för stort, tror 30kvm är perfekt för mig
Blonda tjejer med rött läppstift och röda underkläder gillar vi
Helt okej, passar mig fint fint. Har min datorbord, tv, soffa, säng och kök. Allt nära mig och behöver inte städa så mycket.
Vet inte varför man behöver mer när man är ändå en incel livet ut.
Disciplin
vita stayups för mig
bara filma dig själv och jämför med en gångstil som ser cool ut
micke...
Mer disciplin att runka konstant i 8 timmar även om man inte orkar mer
har stånd :3
Föredrar svarta och när hon har sånna där grejer på midjan som hon sätter fast dem i, vet ej vad de heter
fråga bara goonkingen
hatar tvnten mer än blatterollspelarna
>dkn kan inte ha på mig hörlurar för jag måste vänta på att rogainet ska torka
jävla rogainekneg asså
Det är roligare än vad man tror om man har tålamod. Det är inte ett spel där man kan springa in i skogen och skjuta en hjort bara sådär, det händer att man går runt långsamt i 5-20 minuter och gör så lite ljud som möjligt, ser till så att vinden inte blåser ens lukt över djuret och samtidigt så använder man flöjtar och saker för att ropa på djuren. Sedan så måste man ha rätt kaliber för rätt djur och träffa rätt kroppsdel för att få mest poäng, det blir rätt så kul om man gillar sådanat. Det är också ett bra spel att spela medans man lyssnar på något eller halv-kollar på en serie på andra skärmen.
>grejer på midjan som hon sätter fast dem i, vet ej vad de heter
Snälla någon säger vad det heter
undrar om det är kul att jaga i verkliga livet eller tråkigt och man blir uppäten av myggor
jag behöver pv men är för rädd för att träffa killar då jag är rädd att bli våldtagen, vad gör jag?
jag är kort och smal så jag kan inte slåss tillbaka alls..