robottisammakko painos
/sauna/
Other urls found in this thread:
tunnaan
katoin että toi on bionicle muttei ollut
robotti ja sammakko oli parhaat ryhmä kaverit krono liipaisimessa muuten
nauran kodittomuuslarppi nyymille jolle ei kelpaa apu (paitsi äidin eläkerahat)
sen siitä saapi kun sotiipi
shhh! slobodan milosevitsi lepää
tuolla olisit voinut olla sinäkin jos olisit suorittanut loppuun sen kys-tempauksen
oon robotti, sammakko ja vammakko.
Teltta pyges nyt meizi tulee tänne chattaa mu frendien kaa hei mitä äiät
ootko aatellut jos vaikka tappaisit ittes
oppiipahan olemaan
teempä pop korneja
Päivittäin sitä tulee ajateltua, ei ole vielä siihen kantti riittänyt. Pitää toivoa että uudet terveyshaitat vie piakkoin hautaan.
ite oon miettinyt että oonko outo tai jotain kun vaikka sitä tulee monesti mietittyä niin jo nuorena järkeilin että en tappaisi itseäni ellei olisi vaaraa että joutuisin johonkin aivan hirvittävään tilanteeseen (äärimmäinen kidutus tai sadistin murhaus tai ehkä akuutti säteilysairaus rankkana) ja muuten tiedän että en ikinä tekisi sitä vaikka kuinka paljon mietin sitä tai kuinka helppoa se olisi koska olemassa oleminen on olemisen arvoista vaikkakin melkein miten paskaa vain
missä kaikki kiva postaaja nyymit
känkkä ränkkä nyymit taas kiukutellu koko viikon
helle saa nyymit voimaan pahoin
olin äitillä muutaman päivän koska (kaksois) sisko tuli suomeen kolmen vuoden jälkeen ja hain sen lentokentältä ja hengailin siellä sitten. se on vielä viikon mutta en kyllä kestänyt enempää olla tähän hätään siellä, käyn vielä viikonloppuna
Mä oon kiva postannu koko päivä ku olin keskukses lataa puhelime akkuu
onko tää sun avatar yrititkö oikeesti tappaa ittes ulkomailla en keksi kolmatta
olet postittanut noloja koko päivän
nams ompa hieno volkkari
Äitis ku sua teki
väsyttääpi
pillitä elli pillitä
nyymit on antaneet runtua joka asiasta viime aikoina oikeen urakalla ei huvita postailla
files.catbox.moe
täällähän minä
silti postasit paska aivo
potteryä tämä kun ruikuttajat on molemmat anime pikkutyttö avatarpostittajia
ja vielä noin paskan kuvankin postasit eikö hävetä yhtään
TI
Huomenna ja sunnuntaina pääsee finnkinon leffoihin 5 eurolla, mutta pitää viimeistään tiistaina / lauantaina ostaa lippu näytökseen