Attached: korvstroganoff_med_sallad_och_ris.jpg (580x580, 56.5K)
Sverigetråden - Korvstroganoffupplagan
Wyatt Morales
Jackson Howard
Sossemat
Evan Ortiz
>dkn ingen 2D fv
Landon Rodriguez
Usch, vilken äcklig gubbe
Daniel Rodriguez
>Ryssar med ansvar för att tala svenska
Aiden Clark
hund
Ryder Sanchez
>ulf håller hunden på penis
denna bild förlorade moderaterna valet
Carter Torres
hemsökt aura
Anthony Robinson
Kinglig tråd
Jace Gomez
Vår nästa statsminister :) äntligen kommer vi att ha något att vara stolta över. Ska bli riktigt kino när Ulf och moderaterna får träffa ledare för andra länder.
Joseph Evans
Jason Walker
kek
Asher Smith
Elden stiger mina matbröder
Ryder Hall
Är städis på semester? Har inte blivit bannad en enda gång i dag
Josiah Cruz
mm det är sommarlov nu så han är ute i solen och badar
Nathan Lewis
Nja, obetald semester skulle jag säga
Brody Thomas
Jag var på Ica och handlade ostron med grädde och i kassan så satt det en svensk tjej med rötter från ett annat land. Då såg jag hur en kille som stog längre fram i kassan pekade finger åt kassörskan och sa att han röstar SD och hon ska resa hem till den bananrepublik hon kom ifrån. Jag ställde mig upp och sa ifrån direkt: Du, vi bor i Sverige och här tolererar vi inte rasism, vi tolererar alla och röstar INTE SD!
Sen så vände jag mig om och såg att butikens chef och flera anställda stog där och dom började sakta klappa händerna och efter bara en stund så klappade alla händerna och jublade så jag kände mig som en fotbollsspelare även fast jag är en man. Sen kom chefen fram och viskade i mitt öra "Du, vi alla är mot SD, tack för att du stog upp för min personal" och så betalade han hela min kundkorg som gick på nästan 2000:-, jag hade storhandlat. Sen kom en söt blond kassörska fram till mig och sa att jag är så manlig och att hon gärna ville bli min flickvän men jag har redan en så jag blev tvungen att säga nej
Adrian Green
Jordan Rodriguez
Köpte ni matgeeklotten?
Easton Mitchell
yes båx
Connor Ramirez
Dylan Howard
Varför får svennar panik och yrar om klimatförändringar bara för att det är 30 grader någon dag
Logan Gonzalez
Angel Reyes
Varför sjuder tjejer konstant över detta MEN samtidigt dejtar de äldre killar hela tiden
Connor Reyes
Tvärt om, panik när sommaren är kallare än normalt.
Så fort det är 25+ och varmare så drar alla svennar ut och grillar, badar och är på landet. Helt besatta i solen.
Jason Flores
Jacob Cook
Isaiah Morales
Vadå? Det är ju skönt när det är soligt och varmt på sommaren...
Ayden Hughes
hade ni?