haisuli muumimuki -painos
/sauna/
Other urls found in this thread:
bli
kaikki jotka postittaa tähän lankaan on haisuleita (paitsi minä)
oispa loli
Look what I got
nuo on sitä vähemmän comfyä mallistoa
rinkeli(kringle)
muumimukeista tulee mummola mieleen
Jawi ommu poikyftawa,,
mitä vittua
Meen kauppa keskukseen paskalle
eikö sulla oo vessaa
se on koditon huvikseen ja loisii äidiltä ruokarahat
>vuokran antaja ja kärjis potkii ulos kylmään maailmaan
>huvikseen koditon
kävin parturissa leikatutin ittelleni mandariinin
et voi käyttää m-slurria
Mun haisuli muki lipsahti lavuaariin ja hajos palasiks
>16.06.2022
>Lähetys on saapunut kohdemaahan
MIKÄ VITTU SIINÄ KESTÄÄ SAATANAN POSTIN RUNKKARIT VITTU
mun vauva.fi lanka poistettiin
ihan asiallinen lanka missä kysyin että miks meette pitkään jonoon kun itsepalvelukassat on vapaana jos eivät osta esim alkoholia tai tarratuotteita
ne suuttu siitä ja sanoivat etteivät tee kassojen töitä ite jos täytyy maksaa sama summa tai että haluavat säilyttää kassatyttöjen työt
Ei ole mikään kiire
ite unohdan tilaukset ku oon ne tilannu ni sit saapumisilmotus on aina kiva yllätys eikä tarvi kärjistellä toimitusajan kanssa
Täs kodittomuudes se hyvä puoli et tulee oltua ulkon joku 20 tuntii päiväst tähän ei redditin epäilijät pystyis jos nyt ihan ei ruveta valehtelemaan
Ja sä sait kysymykseesi oikeat vastaukset
muista että suurin osa käyttäjistä postittelee hupailumielessä kans
mun tulee huomenna
Haisunyymi paikalla?
Bobek :DDD :DDDD
meen vaan jos on pari tuotetta, ehkä kolme, viis ja enemmän niin kassatytön jonoon
monako
pitäskö mennä tänään aikasin nukkumaan niin huomenna juhannus aikaa aikasin aamulla
emmä näe siinä järkeä että sen sijaan seistään jonossa muutamia minuutteja. mä viettäisin ton ajan mielummin kotona tai jossain muualla, en kaupan jonossa jossa takana on suomenruotsalainen pikkulapsi joka huutaa niin kuin sen raajoja amputoitaisiin ilman puudutusta koko ajan. siis rupesi korviin sattumaan kun se ihanassa lidlin pitkässä jonossa huusi sen koko ajan eikä isä tehnyt asialle mitään. kai toi on jotain vapaata kasvatusta.
ei oo olemassa mitään haisunyymiä -.-
Lidlissä voisi olla useampi kassa auki, kun aina on aina pitkiä jonoja