Sverigetråden - SG1 upplagan

Attached: sg1.jpg (540x376, 45.35K)

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
DEMONERNA
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Behöver söt städarpojke hos mig!

Attached: 1655858788396.jpg (2508x3541, 1.57M)

Attached: 1655842441835.png (520x391, 100.47K)

Yeahcrate mailing in the kingsyarn by night

Attached: 1655858883264.webm (400x560, 216.59K)

Återvandring är den enda lösningen på Sveriges problem annars kommer Sverige tyvärr att genomlida ett inbördeskrig. Är 100% anti-krig och anti-våld. Hoppas att det går att undvika ett inbördeskrig, men jag tror tyvärr inte det. Tror att återvandring är den enda lösningen på Sveriges problem.

Se snabbt. Införskaffa er lite vuxenpoäng era förbannade mansbarn!

Attached: 1655858926574.webm (406x720, 2.75M)

Sossarna håller på att förstöra starta företag, sälja det och flytta till utlandet strategin

Var alltid så tråkigt att kolla på SG1 innan Simpsons började. 6an hade Cops innan som var kino men ibland bytte de.

>sitter och snackar med vännerna
>en av dem slår på en film
>tittar på den och har kul
>vännen slår på en till film
>märker att han druckit en massor för han sitter och pratar för sig själv och skrattar hela tiden
>får inte in ett ord för han snackar hela tiden
>lämnar samtalet och går och lägger mig istället
Står inte ut med fulla människor när jag själv inte är packad.

Attached: 1637015391216.webm (576x1024, 498.94K)

En paj till en pys

Attached: 1655859049731.jpg (1280x720, 133.88K)

ingen gillar fulla människor

Taskig smak. Gillade alla programmen på 6an innan det blev riktigt bajs.

Saknar 6an killen också. Nu är tv helt jävla själlöst

Hur har de tänkt göra det?

Hur många armhävningar orkar ni?

Attached: 1655859104243.jpg (771x881, 130.3K)

Mina gains är definitivt heemade nu. Skulle sovit 5 timmar sen men grannjävlarna BÖRJADE KNULLA IGEN KLOCKAN TVÅ VARJE JÖÄVLA NATT SÅ NU ÄR MITT SÖMNSCHEMA HELT FÖRSTÖRT

HÅLLL KÄFFTEEN MED ERA STÖN

Attached: Gymcels hårda tider.jpg (612x408, 23.5K)

minns när 6an var helt ny och nästan allt de körde var filmer, star trek, pretender, simpsons och stargate. det var grejer det

Googla exitskatt

Gråter du nu? :(

0, är fö fe fö ett fu

Jag gråter inte när de har sex men jag blir arg för min PT sa att jag måste lägga mig innan 23 och få 8 timmars sömn.

Det kommer leda till att folk flyttar från Sverige och sen startar dom företag.

USA skattar sina medborgare även om de flyttar ut ur landet

Hatar det centraliserade internet

Attached: 1655859310624.png (465x372, 222.56K)

>möh inbördeskrig
Kommer aldrig att hända. USA borde haft ytterligare ett vid det här laget.

ändra det icke centraliserade dårå

Ja, men dom skattar inte folk som väljer bort sitt medborgarskap. USA har förövrigt mycket lägre skatter än USA och en välfungerande statsapparat jämfört med Sverige i 2022.

Gifflar till en pys

Attached: 1655859469474.jpg (1280x720, 81.46K)

Hatar bara stora nbögsföretag och sidor som Google, twitch, reddit, youtube, facebook, twitter osv. Resten är okej.

Såg Terry prata om hur han inte riktigt förstår sig på vad som måste göras i livet, och då tyckte jag att jag kände igen mig med honom. Sen en timme senare länkade någon webm där han runkar och nu blir jag äcklad bara av att se honom

90% av nätet alltså?

Inbördeskrig händer hela tiden världen över. I Jugoslavien hade man ett inbördeskrig för mindre än 30 år sedan pga etniska spänningar. Det påminner mycket om Sverige just nu. Vidare har man inbördeskrig lite hela tiden i Sydamerika och Afrika där Sveriges nya invånare kommer ifrån.

Sverige har skenande brottslighet, gängkrig, brott klaras inte upp, bidragsberoende, hatbrott mot svenskar osv. Om man inte inser att inbördeskrig är ett troligt utfall är man naiv eller så kåpar man bara.

Kanske 4

>Regeringen vill se över reglerna om beskattning av kapital för personer som flyttar utomlands. Tioårsregeln som gäller i dag, för beskattning av orealiserade kapitalvinster vid utflyttning från Sverige, uppfyller inte sitt syfte när reglerna kan kringgås genom skatteplanering och även kan begränsas av skatteavtal med andra länder.

>Regeringen vill att den som upphör att vara obegränsat skatteskyldig i Sverige, alltså att personen måste betala skatt för samtliga inkomster oavsett om de kommer från Sverige eller inte, fortsatt ska kunna beskattas för de kapitalvinster som har gjorts i Sverige.
Asg

Varför så svag?

grabbar seriöst rör på er, ni vill inte få massa hälsoproblem

och Any Forums alltså?

Sverige har blivit en bananrepublik med bidragsbrott, hatbrott mot svenskar gängkriminelitet som tar över kommuner och vi har redan världens högsta skatter, men sossarnas lösning är att höja skatterna.

nej vi är en monarki

Du har rätt: bananmonarki.

Attached: banan.jpg (768x923, 105.12K)

Haha mm. För svenskar som är rädda för gå ut i trappuppgången och rädda för passivt aggressiva lappar kommer verkligen vilja slåss mot dampblattar med vapen. Vet inte om du förstår ironin i ditt brev. Bara babbarna dampar loss och bajsar ner sina länder för de inte kan något annat än kriga och dampa. Bara för att vi importerat en massor av krigshärjande babbar så betyder det inte att den typiske svensson kommer ta upp strid och slåss för pisshorlandet

Glöm aldrig

Attached: 1655859895391.png (447x630, 478.9K)

Såhär reagerar vår regering när brotten går upp
> Justitieministern om dieselstölder: "Man har eget ansvar att skydda sin egendom"
Undra på vilket sätt vi tillåts skydda vår egendom av samma regering som konstant vurmar om våldsmonopolet

inte förrän våran king viker undan sossarnas styre för gott HEEELLL FUCKING SEEGER

Attached: 1536534049565.jpg (900x647, 88.48K)

Sverigetråden har blivit en morotsstavrepublik med bannduckningar, folk som brister ut i dans, discordräder som tar över trådar och vi har redan världens mest bannade brevare, men städarnas lösning är att öka bannlysningar

har för stela leder för att göra armhävningar

funderar över livet men fattar inget

>flytta till utlandet

Attached: 1631370215643.png (200x176, 8.71K)

Jo det vill jag faktiskt

Även om det hade hjälpt mig på ett sätt så tycker jag den här skitsidan bör finnas kvar då det är ett av de enda ställena man kan vara anonym på

Verkar vara najs att flytta till Spanien favä

Svenskar kommer att surna och börja hata invandrare och tillslut ta till våld. Inte nu kanske men om ett par generationer. Folk förändras över tid i och med deras miljö. Personligen så skulle jag inte uppmana till våld och jag är inte svensk själv utan jag gör bara en projektion om framtiden. Jag hoppas på fredliga lösningar.

Måste runka så jag slutar vara sexgalen ett tag

Attached: 1655860014398.jpg (459x1051, 167.96K)

pizza till en pys?

Attached: 1654278166843.jpg (1136x852, 71.34K)

Är redan fet så har säkert redan en massor problem. Huden är också permaheemad så vad är poängen med att tappa vikt om man ser helt cp ut och har en massor lös hud

Bara om du tänker flytta ditt för att leka Spaghettivästern