Attached: 2E15A29A-99F3-44A2-A223-32A2704E28E2.jpg (1284x1975, 1.88M)
Sverigetråden trosmongoupplaga
Cameron Brown
Other urls found in this thread:
desuarchive.org
twitter.com
Caleb Brown
Det känns aldrig lika illa när saker går fel i livet, för att jag vet att såna där "människor" finns
Asher Clark
>Vi är inte kollegan längre
>jag smygfilmade en praoelev röv
helt bruten svenska, kan det vara libanesen?
Blake Hill
Handling: Chuddus är pedofil men har inte berättat det för någon. Under en familjemiddag känner han sig tvingad att berätta varför han ibland beter sig så konstigt och en orkan av känslor drabbar familjen. Frågor om acceptans och kärlek dras till sin spets.
Produktionsbolag: Robotmilk i samarbete med The Purpose Studio och Bright Film Pictures
Foto: Jens Harward
Ljudmix och musik: Theresia Billberg
Temalåt: Susanne Sundfør - White Foxes
Regi och klippnining: Johanna Ställberg
Grade: Christofer Sanitate
Online: Kalle Lundberg
Andrew Rivera
:)
Robert Stewart
jag bugar
Jackson Young
aw nigga you shittin
Jose Sanchez
Hva skal du gjøre med trusene?
Austin Green
Och folk undrar varför inga femcels vågar gå till NDT….
Owen Nguyen
>femcels
gyckel
Isaiah Barnes
sömnskräck
Dylan Williams
what's going on in that panty pic?
Elijah Brown
Libanon är väl uppvuxen här? Kanske till och med född här också?
Kayden Butler
some pervert was invited to a home party at a coworker's and he stole a pair of his girlfriend's used panties
they're not colleagues anymore because he got caught creepshooting the ass of a teen intern and got fired
Nathaniel King
...
Jonathan Butler
thanks. sounds based
Henry Young
>1 timmes sömn
>kan inte somna om
Hatar min kropp
Jonathan Scott
livet svek mig
Xavier Gomez
jag svek livet
Connor Brooks
ensam i tråden
ensam i livet
Angel Collins
Goder afton, idag besökte jag mitt lokala Ica, ve och fasa så hör jag hur någon i butikens inre gapskrattar högt och ju mer jag funderar och försöker lokalisera skrattet så inser jag att skrattet närmar sig med stormsteg. Plötsligt så ser jag en man som ser allmänt risig ut, runt 30-årsåldern som ser ut som att han är i plågor, går med hukad rygg och verkligen asflabbar, tar ett andetag och asflabbar igen och tar ett andetag igen och asflabbar om och om igen. Jag kände mig rädd för vad som skulle hända härnäst och tro mig när jag säger att jag blev chockad när mannen går fram till kassan, skrattar hysteriskt medan han betalar och försvinner sedan ut ur butiken. Från mötesögonblicket till farväl på under 20 sekunder.
Jag såg mannen i ögonen och såg att han mötte mina ögon i ett par millisekunder. Jag förstår nu i efterhand att mannen måste vara psykiskt sjuk och väl medveten om sitt beteende men var i butiken för att han behövde handla precis som alla andra och han har samlat mod och kraft att göra det trots sitt "handikapp". Jag mår dåligt nu i efterhand över att ha stirrat på mannen och funderat över vad det var för mongo, när det egentligen är en människa precis som jag.
Mannen verkar alltså skratta hysteriskt utom kontroll så att han knappt kan andas, medan han plockar/bär på saker, lyckas gå till kassan och lägga upp saker på bandet, ta fram pengar och ge kassörskan, ta sin eventuella växel och sina inköp och gå därifrån. Vad sjuttsingen kan detta ha varit? Jag antar att det är någon sorts psykisk sjukdom men vilken?