/Norgetråden/

sommerutgaven

Attached: sterling.jpg (1587x893, 678.32K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CICIOJqEb5c
youtube.com/watch?v=SmIR4h6TafA
twitter.com/NSFWRedditImage

Gi deg op, er ikke så ille.

Du er på tynn is med det banneret, men det er litt kult, ser for meg det er solbleket så det er greit

Attached: 723962367.jpg (568x420, 35.46K)

Fikk tilbake oppgaven min, fikk E. Det var faktisk 5 stykker som strøyk så jeg er lettet

Ungkarsoppgave?

Gratulerer er jo feil ord, men ståkarakter er ståkarakter. Hva slags oppgave var det?

Attached: 1654994631397.webm (720x1280, 2.69M)

Bare en semesteroppgave. Det skulle handle om mangfold, så jeg skrev om psykisk helse. Bestått er bestått, det er et jævla tullefag uansett

gningianiaenrasdfaseeefasdadsadnasdaqfallerøkonomiskkjræsjalrdiiiisettøfrrrkonsekvsenserss

Semesteroppgave så sent? Og du fikk karakter på den? Hva faen

Uff, kjipt at du i det hele tatt måtte skrive om sånt tull. Så lenge den ikke påvirker sluttkarakteren din ville jeg bare HFBSet kraftig og tatt meg en øl. Gratulerer med bestått.

>så sent
Hva mener du? Jeg fikk nettopp sensuren tilbake, leverte i slutten av mai, helt vanlig det

Takk takk, jeg bryr meg ingenting, mange andre som også fikk E. Tror det er mange som ikke tar det tullet seriøst

youtube.com/watch?v=CICIOJqEb5c

bra brev

Takk satan, du gir meg alltid håp

knegg

youtube.com/watch?v=SmIR4h6TafA

Attached: pepe music.gif (112x112, 31.06K)

Gutta. Hvis man har førerkort klasse B for automatgir, kan man ta oppkjøring for klasse BE med manuelt gir og bli kvitt kode 78 på førerkortet?

Attached: spm.jpg (640x560, 55.41K)

Jeg googla det og fant svaret på 5 sekunder, mindre enn du brukte på å skrive brevet ditt og velge et bilde å laste opp. Jævla mongo

>neeeeei du kan ikke bare spørre spørsmål
Jaha
>Jævla mongo
Dette er ableistisk

Agnegutten

Altså, jeg bare spurte. Jeg har googlet uten å ha funnet noe svar. Så er jeg mongo da. Bare fortell meg svaret din autist

Sendt ;)

Mårn

God morgen.

Lørdag kveld skal vi drikke oss full sammen i tråden, du og jeg. Oppmøte midnatt norsk tid.

Mårn

Lurer på om jeg skal ta meg en liten tur i fryseren for å hente meg en skål med iskrem for så å drysse litt O'boy-pulver på før jeg spiser iskremen

Hvorfor ikke varme opp rabarbragrøten igjen og ha iskremen oppi der i stedet?