Sverigetråden - Kvällsmatupplagan

God korv är god

Attached: 580b57fcd9996e24bc43c1b7.png (933x1049, 265.92K)

Other urls found in this thread:

streamable.com/m6gr83
youtube.com/watch?v=IqvKBYMtqi0
bbc.com/news/world-europe-41567391
voca.ro/1gI3eKqCGCFj
twitter.com/SFWRedditImages

Haha korvfest

högerbröder...vi blev för kaxiga...

Attached: chuddarna.png (843x899, 1.48M)

Allt blev cp i mitt liv
Allt gick fel

Asg minns ni
streamable.com/m6gr83

Attached: 1655257606426.jpg (629x646, 28.48K)

youtube.com/watch?v=IqvKBYMtqi0

fasiken vad elak Joel är då!

va i helvete

det var hon dansken som blev halshuggen av nåt gäng islamister i marocco
hemskt att hon ropar på sin mamma favä

Ja tänker på den varje gång nån svho/no ho ska resa
>mooor

Gillar söpo(blonda killen i shorts)brevaren

:/ fyfan jag hade tänkt runka men nu tappade jag suget

Attached: 1650476677746.png (803x773, 687.97K)

Fan ska man säga... Åk inte till blatteländer. Borde vara obligatoriskt för unga kvinnor att se den videon.

>billigaste glasögonen
>incelsnaggen
>halvsur blick
Brölgarvar varje gång jag ser detta ivl pga chuddus-memen

ja men nu kan du fundera på raskriget istället

Vi importerade dessa människor till Sverige så vi också kan bli ett jävla bajsland.

chuddus alla muslimer gör inte så

Hon är väl ganska snygg men du behöver inte överdriva

De skulle bara kalla dig för rasse om du berättade om den.

Incelsnaggen är det enda jag inte tycker är acceptabel. Varför har man ens den "frisyren"?

Krävs att de är korta och spinkiga också chuddus.

Siri sök på redhead bbc slut mandingo tiny teen white slut

Nej men det är bara muslimer som gör så

Ledsen pysen, men hennes body count är 23.

aha så vikingar var muslimer enligt dig eller?

Alla björnar attackerar inte människor, men man bör ändå undvika dom.

>korta och spinkiga också
Nämen :3

det är väldigt skönt med rakat huvud
snabbare att duscha, svalkande på sommaren

Nej, jag har sett en gymcel som såg exakt ut som chuddusbilden och det fick mig att skratta till

aa faktiskt
bbc.com/news/world-europe-41567391

GÖR.
Vi snackar om nuet, vikingar finns inte längre så dom kan inte GÖRA saker.

Testa Madi Collins med Brickzilla från hussiepass punk kom

Dra åt helvete vad förstoppad jag är. Var på dass och krystade som om livet stod på spel. Använde också laxermedel men hjälpte knappt. När det äntligen kom ut, var jag helt slut, pustade och flåsade, samt dyngsvett och jag hade duschat bara en kvart tidigare.
Herre min skapare.

nu blev skärmen orangeminns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia?minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia? minns ni när våra härskare stal vårt arv och vår historia?damn I'm mailing in the king's thread do you remember when matgeek Lemuria (sometimes called Lemuria)) is the name given to different kinds of geographical theories and areas derived to the region around the Pacific Ocean and the Indian Ocean. It includes a hypothetical continent that was thought to be located in the Indian Ocean. The theory is also found in future speculations about the region. In other theories, it is an alternative name for the prehistoric area of civilization in and around the Pacific Ocean, also known as the short form Mu.

Attached: 1654902584254.gif (498x278, 1.57M)

>Jonte som svarar på uppenbart bete
Sommaren har bara börjat

okej så när nazisterna mördade miljontals människor i läger så spelar det ingen roll för dig för att dem gjorde det förr i tiden? är IS också okej enligt dig eftersom dem knappt finns kvar nu eller?

Dra åt helvete vad förstoppad jag är. Var på dass och krystade som om livet stod på spel. Använde också laxermedel men hjälpte knappt. När det äntligen kom ut, var jag helt slut, pustade och flåsade, samt dyngsvett och jag hade duschat bara en kvart tidigare.
Herre min skapare.

Attached: RRR-1200.jpg (1200x667, 220.21K)

Attached: 1655321183057.gif (400x218, 1.71M)

voca.ro/1gI3eKqCGCFj

Mario och sissy personan

för de köpte o handlade med muslimer och möjligtvis stal från dem också

Snackar inte om huruvida saker är okej också, vi snackar om huruvida vikingar var muslimer ditt pucko.

behöver pandas rosa vaginaläpoor

Attached: 1563924921985.jpg (1274x656, 115.39K)

Vem ser det här ut som

Attached: downsgeek.png (843x901, 1.16M)

Minns ni när vi trodde att SD var Sveriges räddning?

Tänkte ge en snabb nedspringning varför jag är emot Svensk NATO-medlemskap. Min position är motiverad ur två perspektiv.

Ett: USA och NATO
NATO som försvarsallians förlitar sig på USA. Är inte USA redo att ingripa så är chansen låg att de övriga medlemsländerna kommer att gå vidares själva, speciellt om fienden är stark. USAs vilja att ingripa beror på den amerikanska opinionen och den sittande presidenten. Som vi såg under Trump så är USAs stöd för NATO inte garanterat. Det skydd som medlemskap i NATO erbjuder är alltså helt beroende av USAs goda vilja.

Två: Sveriges geografiska fördelar
Den enda hotbilden mot Sverige i dagsläget finner vi i Ryssland. Mellan Sverige och Ryssland finns köttmuren Finland i norr och baltstaterna(som även är NATO-medlemmar) i öst. Mellan Ryssland och Sverige finns även Östersjön samt den svenska Östersjöflottan, som enligt dagens mått är formidabel. I luften över Sverige har vi det Svenska Flygvapnet som är bestyckat med JAS 36 Gripen, ett stridsflygplan som är överlägset nästan allt i den Ryska stridsflygsarsenalen. De är dessutom bestyckade med Meteor-robotar, vilka saknar Rysk motsvarighet.

Min slutsats är att ett Ryskt anfall av Sverige skulle bli enormt kostsamt, långt mycket mer kostsamt än invasionen av Ukraina. Även i ett Scenario där NATO mot förmodan sviker baltstaterna så kommer ockupationen av Sverige vara helt ohållbar på grund av logistiken, där Sverige kan försörjas via Norge och västkusten, medans Ryssland måste skeppa allt över Östersjön. Även om den Svenska ytflottan blir utslagen så kommer den Ryska flottan behöva handskas med de svenska A26 ubåtarna, vilka är de mest moderna i världen i sin klass.

ska plugga mig själv om en timme

>Killgissning

Attached: 1627813475687.png (568x676, 10.44K)

Cadde

nej vi pratade om att enligt dig är det bara muslimer som mördar folk så då skulle nazisterna inte ha mördat miljontals människor då eller?

Önskar att pandan sparkade ihjäl mig och pissade på mitt lik

Attached: 1639437963298.jpg (740x494, 108.64K)

Vadå plugga dig själv, utforska kroppen? Alltså runka?