Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: Jesus.jpg (481x604, 76.18K)

Other urls found in this thread:

unsee
twitter.com/NSFWRedditImage

Attached: 1627632406069.png (950x623, 103.89K)

>sida 10-tråd
>mitt i natten
HUR

Attached: 1621941232288.png (767x564, 426.9K)

sverigetråden springer kanalen

>kvinnor lider mer i staden
ugh vi måste hem... röda hus med vita knutar.. ugh grisar och vete

unsee dot cc/album#X2PoWdK0s748ok0h

va

Attached: Clicking.jpg (600x600, 36.8K)

zoomare skapar ny tråd på sida 3 hela tiden ju

KLICKA INTE

klickade och fick fv

Man måste korrigera för ålder för att få riktig statistik. Medelålders tar livet av sig i störst utsträckning. Typ alla på landsbygden är medelålders

NICHT KLICKEN NICHT KLICKEN

Har ni accepterat erat öde? Jag försöker vara utåt, levande, spontan, nyfiken, rolig, intresserad, men det går inte, det är inte jag. Jag vill inte vara den jag är och jag har i år försökt ändra på den jag är till att bli den jag vill vara. Det går bara inte. Det. Går. Inte. Jag är fast i mitt skal, som en eremitkräfta, instängd, osocial, inkompatibel med alla andra.

Visst vill jag ha fru, barn, hund, en mysig röd kåk med vita knutar, men kommer jag någonsin kunna ha råd att äga en fin röd kåk? -Nej, men det är mitt minsta problem, kommer jag ens kunna skaffa en flickvän igen? -Oklart, min tillit till det motsvarande könet i dagsläget är minimalt, ytliga människor finns det gott om, men ytliga och rent ut sagt lömska kvinnor, ja det finns det oändligt med. Men jag börjar acceptera det, jag kommer nog aldrig äga dendär röda kåken, jag kommer nog aldrig ha en vacker fru att hålla om på kvällarna, jag kommer aldrig ha tre spralliga söner som gör slut på all energi jag har att ge, jag kommer aldrig att få detta, något utav det.

Jag skulle vilja säga att "Det gör inget", men det gör mig något, det stör mig. Jag vill inte ha det såhär, men dethär är sättet jag är född och sättet jag utvecklats till. Om jag lever länge till så kommer mitt liv inte vara mycket mer än en tom kopia utav alla andra liv runtom mig: vakna, äta, jobba, sova, vänta på döden. Det är bara en väntan, en till synes oändlig väntan, på döden.

Men döden kommer så småningom. Tills dess är tanken att vi ska vara med i detta skådespel, en fånig pjäs du deltar in dag ut och dag in, du ska låtsats tycka om en massa människor, knyta sociala kontakter. Jag kan bara inte göra det, men jag har insett att jag inte måste det...

va

vet inte flashback återbrev eller inte

Godnatt...

Attached: 1655255508770.jpg (4096x2203, 885.15K)

Jag skrev det nu, några tankar bara.

Go natt!

Attached: 1641603506065.webm (480x480, 1.2M)

Personligen hatar jag bara att jobba

jag läste inte det här brevet

>kommer jag ens kunna skaffa en flickvän igen?
>igen
kbry misslyckade nbög.

vad gör ni ikväll? själv crossfadear jag

Attached: 1634499788975.png (719x483, 510.91K)

själv hedbergar man i bakgrunden

vet nt själv, blir alltid såhär när jag är ledig