/sauna/

Täydellinen alfredo -painos

Attached: 89FF8A7C-3888-491A-B85F-B564A5B885D0.jpg (1440x1800, 216.21K)

Taika, kaikki hengellisyys ja mystiikka on nykyään aikamoisia taboita.

vihdoin setti

no emmä nyt sanois että ne on mitenkään taboo asioita, vaan niitä pidetään useimmissa piireissä huuhaana
paitsi toki hengellisyyshän nyt on ihan arkipäivää ns. kunnon kristityille ja muille uskovaisille

ei kyllä ole. korkeintaan huuhaata mutta jos menet normonaispiireihin niin siellähän tuota harrastetaan vaikka kuinka pajon

Mitä animekrääsää nyymit omistaa?

Attached: waifuchad.jpg (680x785, 80.3K)

oon köyhä niin en mitään

vitun luuseri, hävettääkö edes kerätä jotain pervokräässä

>hävettääkö
Ai miks muka

Muutama figuuri on
Halityynyn ostamista oon nyt useamman vuoden harkinnu mutta saa nähä hankinko semmosta ikinä

sena tissi hiirimatto

mul on vaa mun lemppari vtuben merchii

ei mitään

Valitettavasti hengellisyys nykyisten uskontojen kohdalla on mennyt siihen, että palvotaan jotain tiettyä "ideaalia" kuten laimennettua Kristinuskoa tai Judaismia (jotka ei todellakaan olleet samaa settiä kuin aikaisemmin) sen sijaan että oikeasti etsittäisiin totuutta ja valaistumista. Kaikkien noiden systeemien tarkoitus on loppujenlopuksi päästä "Nirvanaan" tai miksikä sitä ikinä kutsutaan. Ois ollut hyvä kirjasta lainattu pätkä jonka olisin laittanut kuvaksi, mutta en vaan millään perkele meinannut löytää sitä.

Mutta siis pointti on siinä että mainstream tulee olemaan aina mainstream ja suurin osa ihmisistä ei ole oikeasti kiinnostunut itsensä parantamisesta, ja se on ihan ok.

Attached: index.jpg (229x220, 4.29K)

jotkut nyymit on välillä aika ilkeitä

tarvii ostaa uusi tuuletin ääh

huomentu nymfetit

miten niin se on ihan ok?

taas astuin merisiilen päälle!!!

Attached: lataus (1).jpg (241x209, 9.66K)

no ettei ton vammasen nistin salakerhoon tuu normoja

reissunyymi parka

ei ole keneltäkään pois

haha, onko sulla näössäkin vikaa :D

miten ostan veikkauksia kaupan kassalta? otanko sellasen lapun missä lukee se peli ja hinta ja sitten annan sen myyjälle ja näytän veikkaus korttia?

Saunan työukot, tietääkö kukaan minkälaista hommaa käytännössä olisi kiinteistöhuolto firmalla tavaranosturilla varustetun kuorma-auton ajo? Lumettomaan aikaan siis, kun talvella kaikki varmaan liittyy lumeen jotenkin. Entä paljonko tuosta mahdetaan maksaa palkkaa?

en tiedä en uskalla ostaa niitä ku ne on siinä myyjällä lukittuna kaapissa

kerrot annalle mitä haluat tarvittavilla parametreillä:
>moi yks rivi lottoa plussalla ja 2 riviä eurojäkpottia

Se on vaan mitä se on, universumi aina vaatii evoluutiota halusi sitä tai ei sekä tiesi siitä tai ei. Ei ihmisestä apinaa tullut syyttä ja sama bakteereille ja siitä eteenpäin. Universumi aina vaatii evoluutiota.
Ei todellakaan ole kyse siitä, kuten Allu sanoi että "taika on leipurille, kutojalle, mekaniikolle" (ei ole oikea quote, en vaan löydä alkuperäistä). Se ei todellakaan ole mikään kisa enkä pidä itseäni millään tasolla parempana kuin muita, jos jotain oon tähän liittyen oppinut, on se että oon paljon nöyrempi kuin ennen.

Attached: Tree of Life.png (900x1273, 148.27K)

oisinpa taikuri niin voisin olla kiinteistöhuollon firmassa tavaranosturilla varustetun kuorma auton ajaja

otanko vaan sellasen lappusen missä lukee jo valmiiks niitä veikkaus juttuja? en mä nyt vittu rupee mitään puhumaan älä nyt mitä tahansa tänne kirjottele

mitä täytteitä pitsaan?

Attached: 1638584357043.gif (194x191, 39.02K)

luulen että kiinteistöhuoltoa ja auton ajoa. ja varmaan 14€/t