/Nederdraad/

Maritieme files edish

Attached: FE5825C9-E4CD-4186-B07F-78CCFDC39AB4.jpg (1200x1200, 485.53K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/pVSR_EcjtFI
hln.be/tech/europese-commissie-wil-ruim-15-miljard-euro-extra-pompen-in-chipproductie~a92db10b/?referrer=https://www.google.be/
twitter.com/SFWRedditImages

koop lokaal

>trein stopt in Tienen
>verloederd station
>heel Afrika stapt in
Wdn gebeurt hier

Attached: 13E3A2B3-B6D8-4792-85AC-63B3EE97C39E.jpg (165x115, 4.67K)

Crack

Enige oplossing: vol bouwen met windmolens

Free me nigga Promes hij had de beste coke

Stel ik was slaaf gemaakt en gekocht door tattas dan had ik sowieso, zelfmoord gepleegd maar eerst dood ik nog een paar tattas.

Kanye West heeft gelijk slavernij is een keuze.

rilatines slikken

stel in dit specifieke geval betrof het een slaaf van seksuele aard wat zou je dan doen

youtu.be/pVSR_EcjtFI
Alles uitgelegd in 5 min

Slaaf van seksueel aard bedoel je een soort fantasy waarin een zwarte slaaf de vrouw van de blanke meester moet bevredigen? Tja als ik niet katoen moet plukken geen probleem

ze gaan terug naar aap (en in Limburg is dat geen grote afstand)

Stel je voor dat zelfs een schijtland als de VS belangrijke binnenlandse producties subsidieert en Europa haar eigen laat sterven, eerlijk als er tekorten blijken zal het verdiend zijn

Niet mijn probleem

binnenkort wel

Leef je in Europa? Zo ja blijft het wel jouw probleem en de mijne

Welke belangrijke binnenlandse producties?
90% in de VS is gemaakt in China.

Waarom kunnen wij geen microchips hier maken bij voorbeeld? Klinkt onschuldig maar een land die monopolie houdt over 1 product productie kan heel gevaarlijk worden in oorlogstijden
hln.be/tech/europese-commissie-wil-ruim-15-miljard-euro-extra-pompen-in-chipproductie~a92db10b/?referrer=https://www.google.be/

Wij zouden het kunnen. We maken de machines.
Nederland maakt ook chips, maar niet in enorme hoeveelheden.

Die fabrieken bouwen en in productie krijgen gaat enkele jaren duren, zelfs als ze nu beginnen hoef je ze niet te verwachten voor 2030.

miet?

Attached: bierfiets.jpg (800x600, 126.87K)

Ik koop alleen brood en friet lokaal

Dat was maar 1 voorbeeld, en er bestaan duizenden van want productie en onze technologie ingewikkelder worden, het zal niet opgelost worden in 10 jaar want het raakt aan verschillende lagen binnen Europa: werkloosheid, productiekosten, buitenlands energie afhankelijkheid, politieke verschillen etc