/nederdraad/

tattas be like je moet je kind volgende keer wel een mandarijn mee laten nemen want dat is wel zo eerlijk

Attached: 1645603718964.png (472x1024, 321.02K)

tatta kechs be like klaar met studie? zo nu even op vakantie naar ghana op mezelf te ontdekken

Pils is lekker

Tattas be like nee gooi de lege nutellapot niet weg kan nog als mini plantenpot dienen lekker kitcherig toch

>t*ttas sturen hun kinderen voor hun 21e al de deur uit
>t*ttakinderen sturen hun ouders het liefst zo snel mogelijk naar het bejaardenhuis

Attached: 1444332607009.jpg (286x256, 24.62K)

Oke deze draad mag je hebben maar mijn bod blijft staan 40k ik zal er zijn op prinsenplein de basis. Groetjes de kannibaal van prinsenplejn

T*ttad be like die pot is nog lang niet leeg, pak de flessenlikker maar!

Attached: img_5296.jpg (768x1024, 224.8K)

ik ook tikkie mijn 0,30€ vor glaas de vassjer en mijn haus

6-1

Castor neem je pillen

Je denkt dat ik speel je denkt dit zijn grappen ik wil je eten mijn g gewoon even een lekker tussendoortje tegen de trek

Tattas be like balpennen stelen van werk

tattas be like jaaa maar jij bent een van de goeien, niet zoals de rest

Tattas be like uitgebreide review schrijven over stofzuiger

Jou zou maar een brabo zijn...

Tattas be like: nee de de verwarming gaat nu niet aan pak maar een dekentje

Attached: 1558035910794.png (1142x1136, 398.82K)

incels be like jaaa lekker janken over mensen waar ik toch niet mee omga

Tattas zijn echt zo...

Zit hier gewoon te wachten tot ik iemand in een rollade kan zetten voor een groot feestmaal

Tattas be like doe de wasmachine na 21u aan dat is goedkoper nachttarief elektriciteit

Tattas be like heb voor het slapen gaan nog even gestofzuigd en het gras gemaaid, scheelt enorm veel stroomkosten zo!

ik zweer het 70% van de tattahoushoudens zijn zo

tattas be like te skeer voor het koffieapparaat op school dus ik neem mijn eigen thermoscan mee