/norgetråden/

Møkka lei av fargede folk-utgaven
Forrige:

Attached: Møkka lei av fargede folk.webm (640x360, 2.97M)

først for sædtørst

meg på bass

meg på dass

Joda, det er godt innenfor lovkrav for når man ikke kan velge bort revisor. Du må laste ned årsregnskapet (bilde) og trykke "gå videre" nederst på siden.

Attached: Screenshot 2022-06-08 at 21-30-11 Bestilling av utskrifter attester og kopier - Brønnøysundregistrene.png (770x512, 48.2K)

Joda, det er digg det. Hadde en kompis som akkurat hadde gått ut i pappaperm da avdelingen hans ble lagt ned, så han fikk først betalt 80% for resten av året han var i perm + 6 måneders betalt oppsigelsestid som alle andre i avdelingen hans fikk som sluttpakke.

hvor jævla autoritært er ikke dette diktaturet vi lever i når folk blir dømt for YTRINGER? De elsker å undertrykke de som ikke er hjernevasket og tør å snakke høyt, det er ikke noe bedre enn hvordan regimekritikere i Kina, Nord-Korea eller Russland har det

er det mulig å gjøre dette uten bruker? hvis ikke, så antar jeg det er anonymt?

???
Du kan jo bli dømt for drapstrusler i nesten alle land, tjommi. Det er jo også bare ytringer.

Du kan bare skrive tull i navn og adresse. Eneste du må ha "riktig" er epost da dokumentet blir sendt dit. Informasjon vaskes ikke mot andre registre, og det er uansett kun brreg som ser hva du har bestilt.

har lasta ned tinnved for første gang gutta
2 matcher på 3 dager
det suser!

Gå vekk normiss

nei nå snakker vi ikke om trusler vet du

hvilken nettside? brreg?

trusler er ikke det samme som ytringer
>jeg synes alle transer bør ta livet sitt
er ikke det samme som
>jeg skal ta livet av alle transer, her er hvordan jeg skal gjøre det og når jeg skal gjøre det

eller
>jeg synes pakkiser stinker
er ikke det samme som:
>jeg skal drepe [pakkis]

eller
>jeg synes homser er ekle
er ikke det samme som
>jeg skal kjøre lastebilen min gjennom hovmodparaden

man må så klart også se konteksten til truslene. om jeg sier:
>jeg skal drepe joe biden
vil ikke være det samme som
>jeg skal drepe rita ottervik utenfor huset hennes i morgen tidlig sanne mine ord, jeg er seriøs galemann

>trusler er ikke det samme som ytringer
Det er akkurat det det er

>X er ikke det samme som Y
Det sa jeg ikke heller
Men begge er fortsatt ytringer

Du bør nok sjekke at de er ekte personer før du lar deg begeistre. Deretter bør du observere hva som skjer når kontoen din ikke er fersk lenger.
Jeg har en tom javelamor-bruker for datagruvedrift og resultatet er nedslående.

å si at man ikke liker noen er jo ikke det samme som å si at man skal drepe dem, din dumme kverulant.
jeg skal drepe deg

>å si at man ikke liker noen er jo ikke det samme som å si at man skal drepe dem, din dumme kverulant.
Jeg sa ikke "at det er det samme"
Jeg sa at begge to er ytringer.
Loven heter jo for helvete "lov mot hatefulle og truende ytringer", hvorav trusler faller under "truende". Du har aldri hatt absolutt ytringsfrihet, det er et megmeg.

Attached: kevin.png (1205x879, 980.07K)

Attached: mannsling.jpg (3024x4032, 3.14M)

Hei,
Alle Sammen

Attached: 1653768548036.jpg (1536x2048, 224.31K)

fikk bestilt det. første interessante jeg så var at lønn, arbeidsgiveravgift og pensjonskostnader gikk ned fra 2019 til 2020, mens "andre lønnsrelaterte ytelser" gikk opp flere hundre tusen.
i beretningen til slutt står det bare boilerplate "i samsvar med lov og forskrifter" og "ledelsen har oppfylt sin plikt" etc

Attached: Screenshot_2022-06-08_21-49-51.png (1006x676, 585.44K)

men ganske morsom den der saken om hu feministlesba som kalte en transe for mann og ble avhørt i fire time.
det viser seg at translesber er høyere på rangstigen når det kommer til "hatprat" enn lesber.
spørsmål: hvem er øverst på rangstigen?