/norgetråden/

Helvetes fitteland-utgave
nrkbeta.no/2022/05/28/ssb-krever-a-fa-vite-noyaktig-hva-nordmenn-kjoper-i-matbutikken/

Gammel tråd:

Attached: ghjd.png (436x367, 31.95K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Cd5ncOEFPSk
twitter.com/SFWRedditVideos

Alt du kjøper skal lagres akkurat som alle websider du besøker og alle stedene telefonen din pinger fra. Du har ingen rettigheter. Du er en nordmann, medlem av et dumt folkeslag som aldri har oppfunnet noe.

gul...

Attached: Zora陳思穎.jpg (1450x1850, 233.13K)

Hva er noen av de bedre norske stein/metall band som ikke er svartmetall?
>Turboneger
>Seigmen
>Animal Alpha
>Kvelertak
>????????
Kommer ikke på noen andre akkurat nå

Attached: 1651259424642.gif (498x401, 293.6K)

pressesjef i SAS? hva gjør du her?

flyr alltid med SAS

>Alt du kjøper skal lagres akkurat som alle websider du besøker
Hvorfor ikke bare kjøre nettleseren i en VM?

alt jeg ser er nytelse

Sluttet å fly med de etter at de hadde den reklamen

har ingen problem med slikt så lenge det er min egen stat som driver med det og ikke store internasjonale korporasjoner eid av jøder hvis hensikt er å bli søkkrik på min indirekte bekostning

Basert

koster 4x så mye å fly med et annet selskap til nord så har ikke noe valg

Nordmenn tok det i ræven uten å engang klage. Vi har ingen rettigheter fordi vi ikke fortjener dem. Et slavefolk som tar det i ræven.

Nordmenn godtar det fordi vi er hjernevasket.
Ikke hat ditt eget folk for det, men fokuser hatet heller mot fienden.

Fokuser hatet ditt mot de som har gjort deg ille, ikke ta falske idoler og lev for din egen tilfredshet ikke andres.

Attached: 1624699808315.png (400x400, 101.81K)

NORDMENN er ikke det dere er, jeg bare sier det.

Attached: 1627859627593.png (1200x1202, 903.45K)

Vanskelig å ikke hate slavefolk med slavementalitet. Man får en fysisk avskyelsereaksjon som mye ligner den vi får når vi ser avføring, men med hat. Dette er biologisk.

>legg igjen telefon hjemme
>betal kontant
Løser det meste da.

"Det som i dag beskrives som «woke-bølgen» er et politisk/kulturelt angrep mot hvite og normale verdier og det burde adressers med det alvoret det fortjener. Svarte mennesker som erstatter hvite på TV er ikke woke, det er anti-hvitt. Barn som indoktrineres i barnehagen til å bli homofile eller transvestitter er ikke woke, det er LHBT-grooming.

Kall det hva det faktisk er eller holdt kjeft. Krigen mot hvite og anstendighet er dødelig alvor og ikke et komisk fenomen for kosher-konservativt avskum å bruke for deres egen vinnings skyld."

Tanker?

youtube.com/watch?v=Cd5ncOEFPSk

Attached: KAR166_1800[1].jpg (1800x1800, 2.02M)

trollmann ja. det deg

Da må du lære deg å elske ditt folk og faktisk åpne opp øynene dine, for det er mange nordmenn som har skjønt hva som skjer, vi blir bare sensurert og undertrykket og mange selvsensurerer fordi psykologisk krigføring

Dette. Er forskjell på å forsøke bøte på feil eller å la seg føre i bånd.

Det løser mye, og jeg har gjort det bare for å skremme normisser til helvete. Men du må faktisk fordype deg i masse litteratur hvis du vil gi deg selv en ærlig sjanse, men det er mulig, selv i Norge, dyrt, men fult mulig.

>Krigen mot hvite og anstendighet er dødelig alvor
Du tar ikke feil men du begår en kriminell handling bare ved å påstå det. Vi lever i en tid som er kriminell på alle plan(!).

Attached: 1625717108371.png (475x601, 314.68K)

tenker at du er hjernedød ingenting av det du skrev stemmer og begrepene "hvit" og "anti-hvit" er amerikanismer som bærer bokstavelig talt ingen betydning på europeisk jord

Hvit betyr bare europeisk og det er helt vanlige rasebegreper
Det er ikke jeg som har skrevet det