Urusai damare

urusai damare

Attached: C4D65301-5000-4AF8-B31F-B3764A951DAA.png (708x774, 369.89K)

sorry I don't speak Chinese

Attached: walrus chew.gif (353x270, 306.51K)

Sorry, I'll lower my voice

Attached: 1642284454189.png (780x670, 51.11K)

死ねクソスレ立てるな
ていうか日本人はマジでスレッド立てるな

黙れうるさい

お前が黙れそして死ね
そしてお前もスレッドを立てるな
お前が立てたスレッドは見たくない

why so aggressive?

いやクソスレ見たくないならツイータに戻ればいいじゃない

俺は日本人と朝鮮猿が立てたスレは見たくないからだ
こいつらが立てたスレッドは碌なものじゃない
日本はdo you love japan?スレとかしか立てないし韓国は韓国でハングル文字でスレッドを立てたりするし
ハングルとかいう醜い言語は見たくねえんだよ

What's he saying?

>do you love japan
yes

俺は英語の勉強と暇つぶしを兼ねてintを覗いてるんだよ
お前らが立てたスレッドは碌なものじゃない
だからスレッドを立てるなと言ってるんだ
お前らの貧相な英語で立てたスレッドなんて見たくねえわ

yes i love japan thank you for asking

うるさいだまれガイジ

クソスレ立てまくるてめえが黙れそして死ね
俺は少なくともスレッドを一度も立てたことがねえわ

Then, why don't you try say that in English? Show us what you've got takeshi!

I don't understand Japanese

黙れよ
今はまだ英語を絶賛勉強中なんだよ

俺が言いたいのは日本人もチョン猿もこのintにクソスレを立てるなと言いたい

Alright, who linked an Any Forums thread on 2ch again?

Attached: mothman.png (100x100, 11.12K)

エッチ

あなたは精神疾患があります

俺に構うな絡んでくるな

Any Forumsを見るんだって英語力はあまり増えないんだ
英語の読解の勉強がしたいならRedditやMSM(NYT, WP, WSJ The Guardian, The Economist, and etc with "bypass paywall clean")を見なさい
英会話は近くの学園、電話英語などとPodcast, Youtubeを調べてみろ

てめえの意見など聞かない
俺は画像付きで英語を学びたいんだ
だからここが最適なんだ

oh no nips are raiding again.

Attached: FNdoosMagAEx8sa.jpg (1536x2048, 290.45K)

自殺しろ

Good luck with that then, We and your fellow Japanese aren't going anywhere.

this one takeshi is evil

露助に自殺しろと言われるとはな
ウクライナにいつか旅行に行きたかったのにてめえらのせいでなくなったよ

とりあえず自殺しろ

てめえが自殺しろ
お陰であらゆる品目が物価上昇したわ
それもこれもお前らのせいだ

wrong place but is it true that Japanese don't really have an essay structure like in english? In english essays are very structured but I've heard that in japanese they're much looser/

ロシア兵の残虐さに比べたら俺の罵詈雑言なんてゴミみたいなもの

urusai shine

てめえが死ね

Calm down nips.

Attached: 1648657082652.jpg (1242x1847, 2.07M)

Yes. Essay in East Asian culture has very loose structure. Think of "A room of one's own" by Virginia Wolf, but much more shorter.