Sverigetråden - Racketkattupplagan

Attached: 1622636124230.jpg (500x300, 44.9K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/shorts/IPs3le2YJKw
youtube.com/watch?v=YQGY0e7yMMc
twitter.com/AnonBabble

Först för
>dkn ingen fv

Attached: 1654267060286.jpg (792x1200, 129.95K)

Funderar på att anamma alkoholism som livsstil.

låter som en bra idé

Inte tradlajvare, bara incel som arbetar hemmifrån och försökte vara smart

yesbox då har man neetat 1år sen gymnasiet

Attached: ät upp svenne.jpg (550x367, 39.98K)

Vad jobbaru som

ja jävlar vilken raket katt

Tänker bara på sex när jag ser kvinnor

gå folkis då kan man lalla i ett år och få bidrag för det

Du har väl sökt till nån utbildning till hösten va

Ska köpa pizza, dub avgör vilken smak jag tar

Blir mer och mer irriterad på kvinnor för varje dag som går

Trådens sexiga slyna~

Matgeek heter egentligen Johan Hedberg och är den fd PR-konsulten och marknadschefen som en dag insåg att det var mat och bakverk som var den egentliga passionen.

Det är förmodligen inte något direkt ovanligt idag, men jag började skriva på min blogg under 2009 eftersom det då var bästa sättet att spara sina egna recept på. Efter att under alla år gillat att laga mat började jag mer och mer snöa in på bakning, jakt på råvaror och generell nyfikenhet kring allt som går att göra i köket.

Nu, 2014 är det här min huvudsakliga plattform. Samtidigt har det visat sig vara oerhört inspirerande med alla kommentarer från besökare och personer på Facebook-sidan som når 21.000 personer. Bloggen har nu också växt till att även omfatta en podcast tillsammans med Pickipicki – Picki, Matgeek och Poden.

Under 2013 ägnade jag större delen av min tid åt boken ‘Smör – Kärna, bryna, baka’. Förutom allt som omger boken fyller jag veckorna med gig åt företag, föreläsningar och matlagning för både små och stora arrangemang. Jag skriver även recept på olika tidningar samt förbereder innehåll till ett kommande digitalt projekt.

Har du någon idé på ett recept jag borde prova eller en lämplig förändring i ett recept så hojta till!

Enklast når du mig genom att kommentera ett inlägg, skicka ett mail eller kontakta mig på Twitter.

Vad skulle man annars tänka på?

youtube.com/shorts/IPs3le2YJKw

visste inte dutub tillät detta

Vesuvio

nyföddus...

30 åriga mig kommer mogga sönder 23 åriga mig

>svarar på en vecka gammalt brev
va

Falafel

yep kommer gå it-nisse, får hoppas det inte blir för svårt/tråkigt

Bögus

Vad som pågår i deras huvuden

youtube.com/watch?v=YQGY0e7yMMc

Trodde samma sak men blev tunnhårig

sök till yh som typ frontendutvecklare eller nått

Norwood, rynkor, ED, ölchipsmage, wahoo vilken mogg

>yh
asg

kebab

va? garanterat superlökigt jobb med 30k ingångs ju

Grannen har byggt en enorm jävla veranda på baksidan, på 3 dagar byggde han och en annan granne ihop hela kalaset, tänk om man var så händig.

det är krabbhinkus

margarita utan ost

Jag kommer ha en riktigt bra fysik, jag kommer ha vänner, jag kommer ha fv, jag kommer ha BRF, jag kommer ha körkort, jag kommer ha en master och jag kommer ha bra jobb

Allting har inte riktigt gått rätt här i livet. Det gäller bara för mig att göra rätt i förtsättningen nu haha

hehe mm

Hur vanligt är plastikkirurgi i Sverige?

Fördelar med skoluniformer:
Stärkt gemenskapskänsla och regionell kultur
Mindre ojämlikhet
Uppmanar till att klä sig propert redan i tidig ålder
(Gymnasie)idrottstjejer i bloomers
Och många mer

Tycker också att vi ska ha sport och kulturfestivaler där klassarna respektive tävlar mot varandra och anordnar olika aktiviteter som skrämselhus och maidcaféer

Skolklubbar hade också varit väldigt positiva för ungdomar. Det hade uppmuntrat och gjort det lättare för skolbarn att utveckla sina intressen och hobbys samt gör det lättare för dem att hitta gemenskap och andra med liknande intressen

Attached: 4129733e10dc9c54da376691aa71744f.jpg (764x743, 73.54K)

Ingen bryr sig

Universitetet har varit en hemsk tid för mig, livet kommer garanterat bli bättre efter det här