Sverigetråden - Gaimerapanupplagan

Attached: apa.jpg (668x659, 100.85K)

Other urls found in this thread:

shared.jodel.com/8cXsPNtGxqb
twitter.com/SFWRedditImages

Haha roli apa

Måste panta imorgon.

Attached: 1640095863896.png (748x1000, 1.14M)

Min polare tog en autisttjejs oskuld och dumpade henne för att han tyckte hon var för tråkig. Mycket elakt tycker jag

Den här tar vi

är du fattig eller ?

Extremt baserat

Ja.

Har gjort samma två gånger fast inte för att vara taskig utan för att man inte orkade med dem
Fick ligga med tre (3) autistbrudar när jag började uni varav två var oskuld. Spökade två av dem vilket fortfarande känns elakt men men

ÅH NEJ NEJ NEJ

Jvdk. Spökar alla tjejer efter ett tag. Kan inte känna kärlek, vet ej varför

Nej det har du inte gjort

Fördelar med skoluniformer:
Stärkt gemenskapskänsla och regionell kultur
Mindre ojämlikhet
Uppmanar till att klä sig propert redan i tidig ålder
(Gymnasie)idrottstjejer i bloomers
Och många mer

Tycker också att vi ska ha sport och kulturfestivaler där klassarna respektive tävlar mot varandra och anordnar olika aktiviteter som skrämselhus och maidcaféer

Skolklubbar hade också varit väldigt positiva för ungdomar. Det hade uppmuntrat och gjort det lättare för skolbarn att utveckla sina intressen och hobbys samt gör det lättare för dem att hitta gemenskap och andra med liknande intressen

Attached: 4129733e10dc9c54da376691aa71744f.jpg (764x743, 73.54K)

sök upp sigma

breva dkn ingen dödshjälp tinderbilden

Attached: 1652234088973.webm (640x1138, 2.6M)

DU FÅR INTE RÖKA HÄR

Attached: 1625662171947.png (468x763, 273.78K)

Hur träffade du dem ens? Känns mycket elakt att spöka

>Fick ligga med tre (3) autistbrudar när jag började uni varav två var oskuld.
Du använde väl skydd med dem hoppas jag, det känns otroligt elakt att spöka en tjej efter man tar hennes oskuld det lär ju heema deras självbild

Attached: 1654201742556.webm (486x864, 2.97M)

Inte han men varför skydd? Skönare utan

Jag hade kastat ciggen på honom

Kan inte dricka läsk utan att tänderna börjar kittla pga sockret
Kan inte äta skräpmat och godis utan att jag får ont i magen och mår skit dagen efter (bokstavligen avtändning)
Ont i kroppen, främst lederna och ryggen

Är en 24-åring i en gubbes kropp

håll käften frågemongot

Man brukade länka till föregående tråd annars var den nya tråden ogiltig

Om du inte orkade med dem borde du inte legat med dem, tagit deras oskulder och sen ignorerat dem utan ett ord, fyfan vad drygt beteende bokstavligt avskum
Du är elak, säg till henne att det inte fungerar iallafall

Attached: 1622977156618.jpg (1015x1024, 131.42K)

Det blev ingen fv

Så att man inte utsätter dem för några risker ditt mongo

Varför skulle jag hitta på det oskuldus
Håll käften frågecepet ta dina mediciner, du kan fan inte vara rätt programmerad i huvudet

haha jag o´+da¨´
daspd¨p

k incel

Det här hände inte, oskuldstjejer finns knappt och du skulle ha spökat innan du låg dem om du hittade en

kuken ska ha sitt

inte mitt jävla problem hon borde vara på pillret

>ifall man knullar någon så måste man bli ihop med dem och gifta sig! buhu elaking ;_;
Hade vi funkat bra hade jag inte spökat dem, enkelt som. Tänker inte hänga med nån jag inte gillar bara för att vi knullat en gång

Attached: 1634424616181.jpg (960x960, 169.91K)

Det blir ingen fv

D1a

Såvida han inte bokstavligen var rövfull hela tiden han pratade med dem

>oskuldstjejer finns knappt
Incelkåp deluxe favä. Konstiga tjejer, introverta tjejer och hästtjejer tappar oskulden första åren på uni när de flyttat hemifrån för första gången. Särskilt på de nördigare programmen
t. Vetare

Det har inte blivit någon fv

Mitt liv ör mest cp i tråden

>ifall man knullar någon så måste man bli ihop med dem och gifta sig! buhu elaking ;_;
Vem fan påstår det, du tar inte direkt en autisttjejs oskuld på första dejten. Om du faktiskt inte pallar med henne skulle du spökat långt innan du tog deras oskulder

god natt tårdisen

det kommer aldrig bli någon fv

Victoria och brorsan?

>ör
Haha du stavade fel.

Attached: 1634937598223.gif (255x248, 1.66M)

>Särskilt på de nördigare programmen
Jadu för tjejer i nördiga program där det är primärt män tappar ju inte alls oskulden tidigt
> t. Vetare
Du vet inte ett skit

>första dejten
>dejt
Varför låtsas du som vi bor i USA lol vem går på "dejter" ens

De förlorar den till en pojkvän eller tjäd inte en kanalautist

shared.jodel.com/8cXsPNtGxqb
shotakingen

d1a favä

vill ha en söt hästis och bo på landet och odla grödor som i Stardew Valley

Attached: 1654132132229.gif (498x266, 2.43M)

Ifall de tappar oskulden på universitetsprogrammen så tappar de ju den inte tidigt ditt mongo? Hur jävla sneknullad är du som motsäger dig själv det första du gör? Sluta svara på mina brev, du verkar inte frisk

> Varför låtsas du som vi bor i USA lol vem går på "dejter" ens
Läste du ett inlägg på Flashback om att svenskar inte går på dejter och är nu helt övertalad om att det enbart händer i USA

asg autisterna i tråden försöker försvara "sina" kvinnor

Tydligen så telegoni

Håll käften frågecepet du vet ingenting när det kommer till sånt här, varför ska du försöka läxa upp andra? Seriöst sök hjälp
Har aldrig varit på ""dejt"", har varit att man varit på samma nation och senare i samma säng

Du tror inte att tjejer med manliga intressen någonsin interagerar med män innan de börjar programmet ditt särbarn, tjejerna som förlorar oskulden första året på uni är sånna som går kvinnodominerade linjer och gjorde det i gymnasiet inte sådana som går mansdominerade linjer

Attached: 1649008331180.png (958x443, 225.09K)

riktigt svartpillrade incels skriver bara i gemener
vi har förlorat all hopp och ork

svennar gifter sig och skaffar barn med madrasser

Abooooo släpp ut mig ur rummet svenne jag måste äta

Fyfan. Källa?

>autisttjej
>klubbar och super
Haha aa

Alvedontågtelegoniluffarmadrassniggggerpisshoran

Attached: 118525214_4046915252002287_5744817820393002746_n.jpg (1025x915, 124.57K)

Ruttnade i pojkrummet mellan åldrarna 16-21 och 23-25

Jag tror inte, jag vet utifrån att jag har varit kompis med kvinnliga oskulder på universitetet, legat med kvinnliga oskulder på universitetet och varit ihop med en tjej som blev av med oskulden när hon var 21
>införe de ljuger om det
Samtliga har tagit upp det som något pinsamt och beklagligt så har svårt att tro de, dessutom blödde två av tjejerna när vi knullade. Tänker inte svara på några fler brev nu, ni har verkligen helt byggt er världsuppfattning på vad som står på incels.se

Är det här någon fucked up maktfantasi du har, oskuldstjejer måste du vara väldigt försiktig med och sexet är inte ens skönt speciellt för henne så vad är poängen med det här beteendet

Attached: 1632270120687.jpg (648x650, 28.26K)

vad gör du nu då?

Oskuldsautisttjejer ligger inte med främmande män från klubben

>Jag tror inte, jag vet utifrån att jag har varit kompis med kvinnliga oskulder på universitetet, legat med kvinnliga oskulder på universitetet och varit ihop med en tjej som blev av med oskulden när hon var 21
>>införe de ljuger om det
>Samtliga har tagit upp det som något pinsamt och beklagligt så har svårt att tro de, dessutom blödde två av tjejerna när vi knullade. Tänker inte svara på några fler brev nu, ni har verkligen helt byggt er världsuppfattning på vad som står på incels.se

Attached: 1654188654984.webm (800x900, 2.55M)

Wallah du fett skev bror Sv ho knullar euntjdjwuj

Visste inte att de var oskulder förrän efter vi knullat och de berättat de / förklarat varför de började blöda. Det var inget vidare sex nån av tillfällena favä så inget jag direkt letat efter

>Samtliga har tagit upp det som något pinsamt och beklagligt
hatar svennemadrass bajshoror fittludernigger röv hora dö

Jag tror inte att du låg med några nördiga kvinnliga oskulder i ett mansdominerat program som du inte kände innan efter en natts festande, det här låter som någon efterbliven maktfantasi

Försöker ta mig ur

Attached: 1630605722689.png (648x650, 365.51K)

Kan du peka ut var i texten jag påstod att jag var främmande för dem? Idiot.

öööhh

För att jag är på mobilen o full o rapportus fick mig att bli bannad i 3 dagar för att jag sa neger

Inte fan blöder oskulder

Jävla myt

Du märkte absolut inte att de tyckte det var obekvämt eller att de hade noll koll på vad de gjorde, du är en sån genomskinlig gycklare

>som du inte kände innan
Har aldrig sagt detta
>mansdominerat program
Har aldrig sagt detta
>Jag tror inte
Nähä? Synd för dig då, sluta spamma mig med svar där du grinar över något jag tydligen inte har gjort

>t. svho

>bicemaxxar
>analen helt trashad efter massor av bicening
>sköljer analen med duschmunstycket
>känns mycket bättre och behagligare efteråt

Ska investera i en bidé

Attached: 1654207726662.jpg (1024x648, 238.84K)

invandrare röstar sd för att sabba för andra invandrare som vill ta sig in i landet. bara svennar som vill ha in fler folk

Hon har lurat dig

Attached: bidder.png (535x574, 626.65K)

Tyst tråden. Lugna ned er.

Attached: 4eaf6d33-e127-4c88-9c61-a720008c3251.jpg (1024x768, 133.58K)

en bicé

När du sa att du spökade, det är svårt att spöka tjejer i samma program och som umgås med samma personer mytomanus

Lmao d1a