/Norgetråden/

Verdens sterkeste mann Zydrunas Savickas-utgaven

Forrige:

Attached: 321321321.jpg (1080x821, 231.43K)

>sterkmann
Hfbs

skulle hatt en kompisgjeng som gikk med kule klær, kjørt en fet bil og dro på oppdrag rundt om kring. er alt for kjedelig å leve normiss livet.

norgetråden ser tung ut

Skal sykle litt.

99% av sytere i tråden hadde fått løst alle sine problemer hvis deres foreldre hadde tvunget de til å gå på en lagidrett som unge.
brev et bilde av kulturlandskapet

Men det du beskriver er jo normisslivet?

det der er ikke normisslivet nei. normisslivet er å prate om kjedelig ting som står i vg, jobbe og spise kjedelig mat også pule en kjedelig dame. normisslivet er pur smerte.

det jeg prater om er å gå rundt i gjeng hvor alle har på seg dritfete klær, er kule karer og drar på oppdrag rundt om kring i en mustang gt 2005 modell, fuck normisslivet.

>brev et bilde av kulturlandskapet
Ok!

Fy faen jeg hater lagidrett, det er kjedelig å gjøre og kjedelig å følge med på

99 % av problemene mine ville ha vært løst med 1,8 mill i lønn

Du får bli kjent med Dr Dre, snoop dog og de derre hip hop rapperne da vet

lagidrett hadde gjort følgende for deg som liten.
sørget for tilstrekkelig fysisk aktivitet.
sørget for tilstrekkelig sosial omgang utenfor skolen.

men, men, er vel kulere å breve her i tråden.
misliker du lagidrett kan du spille tennis eller lignende, er forsatt mye bedre for deg enn å drive foran dataen.

Attached: WSM 2015.webm (640x360, 2.29M)

>1,8 mill i lønn.
kjeks så lite. hva er det du drømmer om med disse pengene da? lmao.

Du sier noe der. Jeg gikk på kampsport som 10åring helt til pappa ble fengsla et par år senere sånn at vi ikke hadde råd til den årlige kostnaden, og jeg er sånn der midt på treet mellom taper og vinner. Altså en vinner blandt tapere, en taper blandt vinnere.

noen her som går/gikk på NHH eller studerer jus i enten oslo eller bergen?

>Sport
Fy faen for no teite greir

>sånn at vi ikke hadde råd til den årlige kostnaden
Og dette er hvorfor Norge er en vits. Verdens "rikeste" land men hva går penga til? er en kvalm og pervers vits at vi skal betale så mye skatt og avgifter likevel er ikke ting som idrett eller kollektiv transport gratis, nei der skal vi betale enda mer.

Jeg gjorde mye som liten og har trent hele voksenlivet. Jeg syklet BMX, gikk på turn, karate (kort stund), volleyball og basketball. Lagidrett er bare ikke gøy, samspillet er ikke interessant for min del

Kjøpe en noelunde fin nok båt sånn at jeg kan dra ut på sjøen og hoppe utti med fotlenke
Ergo: Problem løst.

Ville ha gjort det mulig å et beskjedent middelklasseliv.

har nok mer med at faren din ble fengsla da du var 10

det er helt fair det kompis, bra du drev med mye annen idrett.

>antyder at feite Brian har noe som helst på geita

Hvorfor er de så jævlig feite?

skjer med at så mange i tråden har ressurssvake foreldre? pleide å være langt flere kækser her tilbake i 2018

Det kalles en kraftbuk, den gjør dem sterkere

Attached: 128312895.png (402x560, 385.8K)

Anonsen, det ER feite Brian som er geita.