/skandi/

Regnbue udgaven

Attached: 016FADEA-2914-4DF0-8CD1-A9ACB15F6BF6.jpg (4032x3024, 2.43M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=dpx8zPEMUhU
myredditvideos.com/
twitter.com/SFWRedditVideos

Fuck carl fra DR han er i tråden den luderhomo

youtube.com/watch?v=dpx8zPEMUhU

ØL
FISSE
OG HORNMUSIK

SÅ BLIVER SOMMEREN ET HIT

Nei stemme: afgivet

Så skal der hygges

dit ja lyder akkurat som det vi har nu...

Hyggen: påbegyndt
DR stream: industribageri

det vil kun blive værre med et ja

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

Attached: 1653579271432.png (438x438, 306.43K)

>regnvejr afgør om danskeren vil afgive dets militære suverænitet.

Attached: qwvweqvqwv.jpg (861x635, 27.36K)

>dkn ingen faxe kondi i någon butik
lider

det er jo ikke noget særligt

Hvorfor bliver de ved med at nedtone en EU hær? det er jo det, som hele den her afstemning er et lille skridt hen i mod at indføre. Men medmindre normiesvansen bliver spurgt "VIL DU HA EN EU HÆR JA ELLER NEJ" så fatter de fucking hat. Og derfor har Plato ret og alle andre filosoffer er ligegyldige


Jeg hader normalbøsser så meget at jeg lider

>Knap 3.400 har været oppe til indfødsretsprøve i dag for at kunne søge om at blive dansk statsborger. Her skulle de blandt andet kunne svare på, hvornår kvinder fik valgret i Danmark, og så skulle de svare på, hvilke partier der anbefaler et "nej" ved folkeafstemningen i dag. Desuden skulle de svare på hvem årets vinder af Paradise Hotel var, og hvilken frokostret statsministeren er kendt for at have postet på Instagram.

jeg er træt

Messerschmidt må være DKs største psykopat lol. Kæft jeg beundre den mand

hvorfor? hvad har han gjort?

>Det drejer sig om valgsteder i Karise og Faxe Ladeplads, hvor en mand har råbt blandt andet "nazisvin" efter de valgtilforordnede.
>Ifølge Ritzau fik politiet anmeldelsen om episoden i Faxe Ladeplads klokken 13.35, mens det viste sig, at manden havde opført sig lignende godt 20 minutter tidligere i Karise.
>Politiet vurderer, at der er tale om en overtrædelse af en bestemmelse i straffeloven om fornærmelig tiltale mod person i offentlig tjeneste.
>Politiet leder nu efter manden, skriver Ritzau.
fucking sjov mand

nu har jeg været nede og klare min demokratiske pligt og stemt :3

hva stemte du (folkeafstemninger det tætteste neuter kommer på samfundsdeltagelse)

vil jeg ik' sige :3

Sig det din lille ubrugbare neet

jeg er lige kommet fra job, ellers havde jeg stemt før middag