Sverigetråden - Chillupplagan

Attached: 1641559128428.png (487x494, 333.54K)

Other urls found in this thread:

dumpen.se/2022/05/28/fran-australien-till-varberg-napp-104/
twitter.com/NSFWRedditGif

Seriöst hur fan får man i sig 20g-30g fiber om dagen? Fan omöjligt.

vill du bajsa non-stop?

> jag finner det svårt att tro att ens någon av världens stora finansfamiljer skulle vara ens ett uns nationalistiska
Hur är det skumt att en familj som har tiotals om inte hundratals miljarder investerade i ett land och dess välmående bryr sig om landet som de är så investerade i?

Hade ni kunnat fånga henne?

Attached: 1638587455590.webm (854x480, 2.77M)

Kan någon förklara vem detta är?
t. inte frågemongot

tappat all livskraft

Attached: 1612499949650.jpg (863x692, 66.33K)

Göra labbrock på smällen

Varför behöver du så mycket fiber?

Ombrevar

Det är okej. Förlåt det brukar bara bli så att jag läcker mycket försats när jag är kåt. Om jag kåtar upp mig innan jag börjar runka är det oftast en översvämning av försats där nere när jag börjar dra i kuken

jag menar företagen du talar om är ju multinationella

säkerligen prioriterar dessa företag sig själva över de olika länder de råkar bedriva verksamhet i?

Han är en pedofil som blev tagen på bar gärning när han försökte knulla en trettonåring

När han blev konfronterad så var hans reaktion typ "och?" Så många i tråden tyckte han var baserad

Det är den normala rekommendationen, får i mig endast typ 10-15 om dagen.

ja dom bryr sig nog allt om landets ekonomi, men ett land är mycket mer än bara det

Ett lands ekonomi är en otroligt viktigt del av landet, Wallenbergarna har gjort betydligt mer för Sverige och älskar nog landet mycket mer än du gör
De har fortfarande majoriteten av sin produktion i Sverige och i vissa fall tjänar de majoriteten av pengarna här

hahaha lillen då
riskkapitalisterna älskar finansiella kriser och kollapser, då köper de upp ännu mer till billigt pris och väntar på nästa bubbla

Älskar att meta moderater, de faller alltid för betet

tack

åsikter och funderingar om stefan sjögal?

Attached: 1652843260876.webm (640x360, 2.83M)

Det gör inget vi får använda en handduk då isåfall :S

togashi

dumpen.se/2022/05/28/fran-australien-till-varberg-napp-104/
ny dumpen