/norgetråden/

penger

forrige:

Attached: stygg inntekt.jpg (1587x1489, 511.93K)

hei det meg

Kanalpass er eneste måten jeg får vpn til å fungere dessuten er jeg absolutt ikke noe heroinist.
>sykt
Det som er sykt er hvordan staten sløser ressurser for å gasslykte oss bort fra det faktum at buffalo skytteren uironisk ble dyttet til massemord av fbi, eller hvordan de tåkelegger det faktumet at både Sverige og Finland nå må skape sine egne versjoner av GLADIO for å bli akseptert inn i NATO.

Attached: 1650587644347.png (220x220, 5.9K)

vpn? så du innrømmer at du er polenanon?

>poleanon
Kjeks finn noen andre til å fikse den ihjel-sprengte dassen din user

og franskanon og brazilanon

>brazil

Har aldri sett bpa og daniel i samme tråd
jbsd

hmm

>Sverige og Finland nå må skape sine egne versjoner av GLADIO for å bli akseptert inn i NATO.
Hva

Spelle litt stalker for første gang siden det var nytt

Attached: last ned.jpg (1680x1050, 503.98K)

kan du rødpille meg litt om hva jeg trenger for å /nyte/ disse spillene for første gang?
hilsen har spilt gjennom alle metrospillene på den vanskeligste vanskelighetsgraden men søker noe nytt

En gassmaske, vodka, sigaretter, og den ungdommelige gleden som gjør spill morsomt

>Gladio aka operasjon okkupasjonsberedskap
Hvis Svenskene og Finnene må følge i resten av NATO sine fotspor må de nå danne et hemmelig nettverk som har tilgang på våpen, eksplosiver og alt man skulle trenge for å drive gerilijakrig i tilfelle en Russisk invasjon. Men jeg tror de ikke vil fokusere like mye på det da slikt er ganske gammeldags, tror de kommer til å danne et nettverk ala GLADIO i Italia som de vil bruke for å skifte opinionen i riktige saker. Bare se hvor lett det var å snu de to landene fra ikke faen til visst faen i nato spørsmålet. Forventer at intern opinion i saker som frks basepolitikk og slikt opplever lignende skifter så snart de er medlemmer.

Attached: 1638559671558.png (300x168, 74.4K)

>Following juridical investigations, it has been discovered that the C4 explosive (the most powerful explosive available at the time) used in the 1972 bombing came from a Gladio arms dump located beneath a cemetery near Verona, whose existence was revealed to judges Felice Casson and Carlo Mastelloni by Giulio Andreotti, former Prime minister of Italy. Judge Casson's investigations revealed that Marco Morin, an explosives expert who worked for the Italian police and a member of Ordine Nuovo far-right group, had deliberately provided a fake expertise, claiming that the explosives used were the same that the Red Brigades used. However, Casson demonstrated that the explosives were in fact C4, which was used by NATO.

Kjeks hva faen er dette

tenkte mer på modifikasjoner, innstillinger og lignende, men du gir vel greit faen

Der har du GLADIO. Verdt å nevne at det bare var i Italia de gikk så langt som terror-falskflagg. Tror også det var mer interne avgjørelser enn ordre fra mi6 og cia, tror de bare så sånn gjør noe med kommunist problemet også tok de det litt langt. Men uansett så var det krav for medlemskap å danne slike nettverk så tror vi ser noe (eller ikke ser da selvfølgelig) i Sverige og Finland.

Jeg mister deg litt fåvæ, hva har cia og mi6 med dette å gjøre???

>1949 nato dannes
>landene i pakten får beskjed om å danne hemmelig nettverk
>disse skal styres av cia og mi6
>i Norge faller dette på en god del av gutta fra skauen
>hansottomeyer.øy

Faen jeg har faktisk ikke tid user, starter på jobb om 30m liksom. Bare google okkupasjonsberedskap så finner du massevis

Attached: 1647907899543.png (189x266, 76.92K)

>disse skal styres av cia og mi6
>t.tror på alt han leser på steigan.no

>steigan er propaganda
>alt som går mot narrative til staten er propaganda
>lukker øynene straks han leser noe som strider med status quo
Jeg må faktisk på jobb men jeg drar faen ikke før jeg kaller deg en jævla støvleslikker

Vet du hva jeg driter i jobben. Hva mener du med at de ikke er styrt av cia og mi6??? kan du noe som helst eller drar du rett ut av ræva

>kommer med en dumt utsagn
>stikker av når han blir konfrontert
G L Ø D E R

>mmhmmhmm støvelen fra moskva smaker SÅÅÅÅÅ mye bedre enn støvelen fra washington!!!!

>impliserer at det er store skumle MOSVKAAA og ikke ærlige sannhetsøkende europeere som er grunnen til at vi vet av nettverkene
Hektet du av kjeven for å slikke helt til ankelen eller er du bare så svær kjeften?

mørkeblå rapporterer inn

Lyseblå VINNER rapporterer inn