Attached: 1653179229136.jpg (692x698, 243.5K)
Sverigetråden - Galna grodans andra upplaga
Hudson Wright
Other urls found in this thread:
odysee.com
twitter.com
Cameron Foster
har bara mina gogogaga incelbröder i thredden
Carter Perez
Sex
Jackson Baker
Skäms på er connys
Aiden Russell
varför brevade du denna?
Hudson Gutierrez
Vilken skulle jag brevat?
Samuel Gutierrez
det var inte frågan
Wyatt Torres
shit asså vi måste ta hand om horor från tredjevärlden
Tyler Adams
Ungarna ser ju inte ens halvvita ut.
Anthony Peterson
Håller med om att det är äckliga män som köper horor, sex utanför äktenskap borde vara olagligt.
David Hughes
f1h1 att befrukta utlänska kvinnor
Hunter Martinez
Fattar int
Caleb Peterson
Känns som jag har autism när jag pratar numera.
Rösten är monoton, stammar och har väldigt svårt att få ett flyt i talet.
Hur förbättrar man sin språkliga förmåga?
Landon Cox
Teologiskt så är judarnas och muslimernas gud mer lika varandra än den kristna guden. Bild relaterad
Brayden Morgan
conny von ronnysson ska ha sitt
enkelt som
Julian James
frågar var varför du brevade
Ian Hughes
>sex utanför äktenskap borde vara olagligt
Du vill alltså kriminalisera 95% av allt sex som sker? Lycka till
Lincoln Cox
Har tänkt på det här mycket, tror man måste öva genom att medvetet prata annorlunda tills vanan sätter sig
Carson Carter
Skulle jag inte brevat eller vad menas?
Henry Miller
Ja det vill jag. Jag tvivlar starkt på att det kommer att ske tyvärr, vi är på en stadig kurs utför.
Brody Morgan
Enda sättet att leva ett liv fritt från synder är att gifta sig med en muslimsk fru.
Matthew Anderson
>Håller med om att det är äckliga män som köper horor, sex utanför äktenskap borde vara olagligt.
Jason Howard
>semiter och européer har olika moralsystem
WOW!
Sebastian Sullivan
Hatar svenska kvinnor
Jace Foster
Hur kan tjejer gå med på sex utanför äktenskapet?
Männen som har casual sex med dem kommer ju bara se henne som en hora
Elijah Torres
Samuel White
>äckliga thaiconny! jaga yngre utländka tjejer för sex. usch och fy. så äckligt!
Lincoln Adams
De konstanta temat är vitingar som inte är attraktiva nog att skaffa en partner så de uttnytjar utsatta människor.
Ethan Walker
hel nyckelknippa på örat
är hon jack sparrow eller? fy tusan svenska svho
Jack Murphy
De har blivit hjärntvättade av samhället att det är en vinst för dem också, från väldigt ung ålder. Det är inte förrän de börjar bli lite äldre och det förmodligen är försent som de börjar förstå vilket misstag de har begått.
Landon Sullivan
Nolan Fisher
Jag tycker verkligen om er alla och hoppas att ni får det bra
Juan Rivera
Asg sjudus du är ful och äcklig
Adam Miller
Många tjejer jag känner till som är över 30 får ångest över att de inte ännu har barn, men samtidigt så ångrar de inte en sekund att de la hela sin livstid fram till dess på att festa, dricka och knulla
Dylan King
Klicka snabbt
odysee.com
Cameron Robinson
>Asg sjudus du är ful och äcklig
Eli White
Som sagt, hjärntvättade. De får ångest och mår dåligt men de "vet" att de har levt på rätt sätt så de ångrar inget ändå.
Anthony Murphy
Varför vill inte muslimska föräldrar att deras döttrar ska vara med på svensk sexualundervisning i skolan när RFSU kommer dit och snackar?
Tyler Martinez
sverige ger miljarder kr till andra länder för att deras fattiga ska ha det bättre medan vi fattiga får leva på existensminimum
Adam Harris
RFSU är en organisation som sprider sexuellt avvikande propaganda som skadar barn, ibland har muslimerna rätt.
Colton Morgan
Ja det är helt sjukt, fattiga i Sverige, hemlösa, fattigpensionärer osv skiter staten i och skickar istället pengar till Agopogalu i djungeln.
Jace Richardson
på sexualundervisningen jag fick så lärde vi oss om hur våra könsorgan fungerade och att man ska det lugnt med kuken och fittan för att de är känsliga och att man ska ha kondom för att undvika könssjukdomar. vet inte vad ni fick för utbildning.
Cameron Richardson
Låter som du inte öppnat ditt hjärta än. Det är dag nu user.
Nathan Green
Är jävligt rädd för att få en dotter och därför är jag rädd för att skaffa barn.
Dylan Hall
hade mina föräldrar lagt 100 % av sin energi till att göra mig väl anpassad så kanske jag hade blivit normal
Andrew Allen
Är du moderat har du ingen att skylla på
Juan Reyes
Jag fick aldrig ha några manliga förebilder under förskole- och skoltiden. Alla som jobbade där var kvinnor.
Mitt liv är cp på grund av det
Cameron Murphy
Om mina föräldrar hade lagt mer än 1% så hade jag blivit nöjd, kanske 10% energi? Men man får ta det man har och göra det bästa av situationen.
Andrew Gonzalez
En transa från RFSU kom oironiskt och besökte oss och pratade om att kondomer skyddar mot aids
Jag är född 91. Kanske var min stad som gick i bräschen bara
Aaron Moore
Kan förstå att väldigt få män söker sig till de jobben på grund av risken för att bli anklagade för att vara peddo
Själv vågar jag knappt gå förbi ett dagis när jag är ute och går ensam.
Jacob Rivera
Du måste ju vara jättesöt >_
Ryder Campbell
morsan kollade på tv och farsan satt med sin laptop och jag satt i rummet och där sitter jag än idag.
Carter Kelly
Transan hade själv HIV glömde jag påpeka
När man skulle gå ut ur salen fick man om man ville krama "henne" för att vissa att man blivit av med beröringsskräcken för HIV, då fick man en kondom ur en korg han höll i