Sverigetråden - Fredagsmys

ÄTA?
DRICKA?
KOLLA PÅ?
SPELA?
LYSSNA PÅ?
LÄSA (lol nörd)?

Attached: Fredagsmys.jpg (700x457, 132.84K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/siIaaBIVbZE
youtube.com/watch?v=vBbRJoHTJAM&list=PL5E7C30745BE1ABE4&index=1
youtube.com/watch?v=4cROKrDAguo
youtube.com/watch?v=mIQNpPzCPTg
twitter.com/NSFWRedditImage

du missade e fråga
KNARKA?

HE
FU
SE

youtu.be/siIaaBIVbZE

Attached: GettyImages-1152427249-1160x926[1].jpg (1160x926, 373.84K)

tjackus...

dubletter bestämme vilket land jag spelar i vic2

Sluta spamma äckliga neger trådar.

vad
sägs
om
"nej"

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 66.4K)

Ksalolus om jag får be, tog 3mg igår för första gången och idag började jag med 2 och ska ta 2 till nu.

Sluta vara en äcklig neger.

Den enda lösningen på Sveriges problem är att utvisa alla invandrare.

k

Attached: dscf5550_1.jpg (696x1814, 319.66K)

>ÄTA?
OLW's Chipotle Mayo potatischips
>DRICKA?
Coca-Cola
>KOLLA PÅ?
Inget
>SPELA?
Elder Scrolls Online och Princess Connect! Re:Dive
LYSSNA PÅ?
Elvenking
>LÄSA
The Mirror of Magic: A History of Magic in the Western World och Rollspelsböcker (Mutant Chronicles)

Ptja, kunde alltid varit värre

Varför ska svenskar vara upprörda om invandrare våldtas? Varför ska svenskar vara upprörda om en invandrares fitta skärs upp och man slår fitta igen och igen tills den lilla horungen skriker och gråter ut till hon/han blöder ut? Personligen motsätter jag mig alla typer av våld. Jag är 100% anti-våld, men varför ska jag vara upprörd över detta? Upprörd alltså. Invandrare begår varje dag hatbrott mot svenskar så varför ska svenskar vara uppröra? Med det sagt så tycker jag inte att våld är lösningen och jag motsätter mig alla typer av våld. Pratar alltså bara om känslor här, dvs. om man ska vara upprörd eller inte. Våld är 100% fel. Jag tycker alltid att våld är fel personligen och jag skulle aldrig göra något våldsamt personligen. Personligen tycker jag att våld är 100% fel.

>ÄTA?
Bulle, soppa, smörgås, gröt och kanske dumplings eller mer pyttipanna eller något annat
>DRICKA?
Vatten, mjölk och te
>KOLLA PÅ?
Min serie
>Spela?
Zelda
>LYSSNA PÅ?
Beatles
>LÄSA (lol nörd)?
Tråden, discord o nyheterna

ha sex

När jag flyttat från min håla o till en stad och skaffat en partner, visst

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=vBbRJoHTJAM&list=PL5E7C30745BE1ABE4&index=1

Attached: Garanterade Svar Vad Lyssnar Ni På Musik 01.png (601x630, 576.46K)

Det är väl inte konstigt att svenskar hatar invandrare? Invandrare kommer hit och lever på bidrag och begår brott. Svenskar har all rätt att hata alla invandrare.

>ÄTA?
Potatismos med korv
>DRICKA?
Vatten
>KOLLA PÅ?
Twin Peaks
>SPELA?
Super Mario Maker 2,
>LYSSNA PÅ?
youtube.com/watch?v=4cROKrDAguo
>LÄSA (lol nörd)?
Any Forums, /vg/, Any Forums, Any Forums

Du är en äcklig låg IQ neger.

Rasister är verkligen peak hjärnkultingar. Sorgligt!

en kille?

ne
du
är

Attached: Chris Foss (17).jpg (2610x1900, 895.3K)

Varför så ska svenskar vara upprörda om en svensk våldtar en invandrare? Personligen så är jag anti-våld och jag tycker alltid att våld är fel, men jag skulle inte vara upprörd eftersom invandrare begår hatbrott mot svenskar varje dag. Jag skulle bara skratta om en svensk skar up fittan/snoppen på en invandrare och våldtog den. Med det sagt så är jag anti-våld och jag uppmanar såklart inte till våld. Jag är 100% anti-våld och tycker alltid att våld är fel. Det jag pratar om är alltså känslor, dvs. hur man skulle reagera på något.

sök hjälp

Mhmmm

Invandrare begår hatbrott mot svenskar varje dag så det är inte konstigt att svenskar hatar invandrare.

Attached: 6879-1.jpg (871x610, 157.25K)

youtube.com/watch?v=mIQNpPzCPTg

Attached: 1537968221108.png (800x600, 288.85K)

>ÄTA?
Assemblerkod
>DRICKA?
Assemblerkod
>KOLLA PÅ?
Assemblerkod
>SPELA?
Assemblerkod
>LYSSNA PÅ?
Assemblerkod
>LÄSA (lol nörd)?
Assemblerkod

FAN VAD JAG HATAR ASSEMBLERKOD

co
hi
an

Attached: Boris Vallejo (6).jpg (1280x1751, 665.24K)

asg

Önska jag jobbade istället de senaste 2 åren så jag kunde få a-kassa när jag börjar plugga

ok men vad har matgeek med dethär att göra?

Att vilja sköra upp en kniv i fittan på dig och skära upp det och sen bara sparka och slå i den uppskörda fitta och blod rinnandes överallt är väl knappast galet med tanke på hur irriterande du är? Detta är dock bara ett skämt såklart. Personligen så är jag anti-våld och jag tycker alltid att våld är fel. Jag anti-våld och jag uppmanar såklart inte till våld. Jag är 100% anti-våld och tycker alltid att våld är fel. Det jag pratar om är ett skämt och känslor, dvs. hur man skulle reagera på något.

Vet inte hur kaprifol luktar

varför vill du ha snopp i din röv?

vad fittbrist gör med en mammaknullare

Varför folk så besatta av våldtäkt på kanalen?

du behöver pv!

För det är väl inte så dumt

Enda realistiska sättet de skulle tappa sin oskuld.

ha sex rör gräs osv.

Albanien

livsmål: våga ta livet av mig

basé, men hur gör man egentligen?

asg

Någon annan som odlar grönsaker i år? Är ett NEET äckel som har spenderat hela livet framför datorn, så i år odlar jag tomater och dill och annat.

Attached: 1652762169228.jpg (474x291, 56.46K)

ra
ns
ak
aa

Attached: 11-2.jpg (1083x1906, 364.54K)

Tänker ni ibland på hur det skulle kännas att skära upp fittan/kuken på någon? Personligen så gör jag det inte eftersom jag är 100% anti-våld. Jag tycker att våld är fel. Jag anti-våld och jag uppmanar såklart inte till våld. Med det sagt så är jag en författare och jag tänker ibland på hur det skulle kännas att göra det (eftersom jag skriver en bok). Tänker att man bara skär upp den och hugger runt lite. Tänker att personen skriker en del, men det gör bara den kommande våldtäkten av personen roligare - inte enligt mig såklart men enligt huvudkaraktären i min bok. Jag anti-våld och jag uppmanar såklart inte till våld. Jag är 100% anti-våld och tycker alltid att våld är fel. Jag skriver alltså om vad huvudkaraktären skulle göra. Personligen är jag 100% anti-våld. Tänker att huvudkaraktären skulle tycka att våldtänken är väldigt rolig, men personligen så tycker jag att det är hemskt. Jag är 100% anti-våld. Men sedan så kommer nog en känsla av 100 meter vatten över en. Vad ska man göra med personen? osv. Personligen så är jag 100% anti-våld. Jag skriver alltså om vad huvudkaraktären skulle göra. Med det sagt så tycker jag att våld alltid är 100% fel.

Netflix då
>blir skitpopulärt för de pumpar ut hela serier på en gång och utan någon reklam
>har många bra serier och filmer
>största streamingtjänsten
>helt okej pris
Netflix nu
>släpper serier i veckoformat
>bajsar ut progressiv skit som ingen vill titta på
>höjer priset och minskar kvallen för alla
>ska nu börja sända reklam

Öhhh? Är de efterblivna eller? Precis därför alla övergav TV för att det bara var massor av reklam och skit och aldrig något värt att titta på.

Personligen så är jag 100% anti-våld och jag hatar ingen personligen, men jag kan förstå varför fler och fler svenskar hatar invandrare med tanke på alla hatbrott invandrare begår mot svenskar.