Sverigetråden - Blåskiftsupplagan

Attached: Blueshift.jpg (736x736, 95.4K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/UiYNLy2eKt0
youtu.be/j9pO5Dx9sug
twitter.com/AnonBabble

svagaste svensken innan p-piller och alvedon i dricksvattnet

Attached: 1638618347648.jpg (896x1189, 117.69K)

Alla snackar skit om blåskift, men jag gillade det.

Kattpojkar... Man vill bara gosa med dom

Attached: 1652962566907.jpg (850x773, 189.88K)

Älskade det som grabb. Kommer ihåg när vi åkte till Elgiganten i Arninge med familjen för att köpa det till brorsan och mig.

Baserad 30årig sprängare.

svennevarning

Chuds demonstration av vit makt allesammans...

does anyone even play Sven Co-op

va?

visst är det bra men originalet och motstående styrka är snäppet bättre tycker jag

How does sweden feel now that they arent joining to Nato and finland will be going war against the russia by itself?

du lurar ingen din vita jävul

I did, once. I think there is still some active community but I played with friends so I wouldn’t really know

vad menar du?

We are all very scared.

Chuddelogik angående slaveri
Om jag springer runt och rånar äldreboenden på smycken och en dag plötsligt avbryter mitt pågående rån så är jag en hjälte som förhindrade ett rån och räddade äldreboendet

va vad har det med slaveri att göra

Va?

good, i will get polish gfs after 50% of pole males die.

va

Känns jävligt gött. Enda de behövde göra var att skicka ut ett gäng kurder men till och med det vägrar de att göra. Nu står man där mobbad i hörnet utanför NATO.

Attached: Erdogan dabbar.png (473x1163, 979.53K)

du talar inte sammanhängande är du schizo?

Chudde tycker att om man praktiserar slaveri men en dag slutar så är man slavbefriare

ja vem annars är slavbefriare??? man måste ju sluta någon gång

vem har ens befriat slavar?

Kampen!

Attached: 1650290692644.png (954x715, 1.1M)

Boomers have been shitting and pissing their pants about russian invasion since the 60's
Its not gonna happen with or without NATO

Okej så om jag rånar någon men avbryter så är jag en hjälte som förhindrade ett rån? För om det inte vore för mitt avbrytande av rånet så skulle ju mitt offer ha blivit rånat

rätt så kul att skydda några babbe terrorister är viktigare än sveriges diplomatiska relationer samt rikets säkerhet. tycker turkiet är baserade som bromsar hastverket

I'm really happy. Fuck the US and fuck NATO.

vad har rån med slaveri att göra? måste varför måste du göra massa liknelser hela tiden?

youtu.be/UiYNLy2eKt0

Attached: 1652884858403.png (728x728, 344.18K)

Imorgon är det fredag och då blir det dricka.

Attached: 1652963205230.jpg (998x1331, 861.25K)

>vad har rån med slaveri att göra?
Båda är ett brott... båda kränker en individs autonomi. Är du en hjärnkulting eller?

slaveri var inte ett brott

Ja jäklar man kanske ska skaffa en sån
youtu.be/j9pO5Dx9sug

Attached: 1652963286378.jpg (850x1200, 169.6K)

men skalorna är helt annorlunda förstår du väl, man kan inte döma ett brott på personskala som ett brott på världsskala. de är ju helt absurda jämförelserna du försöker göra

Attached: 1647535870420.gif (265x433, 25.48K)

Fast då är ju inget som stater gör ett brott. Förintelsen? Inte ett brott. Skatt är stöld? Skulle inte tro det för det står inte i lagboken

>4 499,00 kr
jäsiken vilken investering

Hur kan folk vara för tröga för att förstå den här liknelsen? Den har ju oironiskt en poäng.

Det sjuka är att bajsbögarna hade försvunnit om ingen svarade på deras brev

chuddes främsta försvar när han inte har ett bra svar är att spela dum

don't you worry, our accession is inevitable :)

Jag dömer varje individuell slavägare på samma sätt som varje individuell rånare

i still play it from time to time