/norgetråden/

ingen fler russejenter-utgaven
forrige:

Attached: 1652772584291[1].jpg (3456x2304, 2.1M)

hvor mange har overlevd dagen?

Attached: 1652772219343[1].png (1654x2339, 410K)

Jeg har aldri hatt sex

samma

Skulle egentlig ut i kveld, men er så sliten at jeg har bare ligget i senga. Tror jeg uironisk brakk hånda i går etter å ha vært ute, tror også jeg ble kjørt hjem av purken kjeks.
I det minste klinte jeg med en 8/10 med gigantiske pupper.

Ikke jeg heller. Kan vi kose litt sammen i senga?

ja

Du er heldig.

rødpill meg på CM Falsen

>I det minste klinte jeg med en 8/10 med gigantiske pupper.

Attached: 1500046375019.gif (320x240, 1.99M)

normisslivet må være bra

Ja, jeg har jobbet masse for å bli en nyter

Ja.

Attached: .png (1654x2339, 727.2K)

EDB?

Hvorfor?

Jeg synes vi burde få lillaruss jeg, som er 10-klassinger. Tenk dere å få dere no 16 år gammel fitte pga russekrav, dere!

elektronisk databehandling

Nytelseslivet er nytelse, bør være forståelig dette

hva med rosarussen?

men hvorfor sånn ellers?

Sitter og kabler.

Attached: kg.png (500x193, 22.87K)

Sjekket

...

Jeg vet ikke hva du lurer på? Jeg ville oppleve nytelse så jeg jobbet med det?

Jeg gir opp nytelse, det er tydeligvis ikke i mine kort.

Fy faen!!! Vil hjem!!!! Sov i sta mens det var middag og siden jeg kom to timer for sent ville de ikke gi meg mat!!! Måtte spise en pære og litt honning istedenfor ordentlig mat!!! Noen redd meg fra dette nav fengselet

hvorfor måtte du jobbe for det? tråden sa at man er født med deg og at løpet er kjørt hvis man ikke er født med det.

brev dine koordinater

Tråden løy til deg tjommi, jeg har vært en bitter ufsøl og kan få meg ligg kanskje en gang i måneden og kline med jenter regelmessig. Det er en ferdighet som kan utvikles

Det er bra å høre men jeg håper ikke du lyver for meg og egentlig ble født med det som trengs

Forstår ikke hvemdan slikt går an, mister aldri kontrollen slik uavhengig av hvor meget jeg drikker.

Helt sykt at de sulter deg. Ikke greit.

Du er dum du. Tror fengselet tilpasser seg deg og dine dysfunksjonelle uvaner.

Jeg er ikke pedofil.

Aldri gi opp

Jeg gikk sexløs i fire år etter jeg mistet jomfrudommen (som jeg bare mistet fordi jeg hadde en tordenkuk gi meg en jente) og nå er jeg som sagt over. Det er mulig tjommi

hmm hadde aldri sex jeg

Hvis du genuint legger en innsats er det håp

jeg prøver senere

Dette var jo nok det verste jeg hadde noensinne vært. Det var bare veldig god stemning og da ble det mange skudd