/sauna/

uimapainos

Attached: 093k.gif (480x270, 1.63M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/yCuwa654kCU
twitter.com/NSFWRedditGif

prima per dio merda

japanilaista huumoria hassu hupi pläjäys

Attached: 1648253627690.png (1920x1080, 2.2M)

ihana painos nyymi

Carbonara ja sanohan sen kaveriksi joku hyvä viini.

oispattaa chinon raiskaus bileet nyymikommuunissa

bella ciào

anime tyttö kylvyssä toisen kanssa ja sanoo "vau vau iso tissi" ja koskee minä nauraa

ei auta kuin odottaa yyterin vesien lämpeemistä että pääsee taas polskimaan

Attached: suomi-pori-yyteri.jpg (1000x667, 221.52K)

jopa mestari kokki ei ole enää neitsyt

Attached: 1634741042006.jpg (840x653, 44.17K)

nuoret naiset on kyllä ihan oikeassa elämässä jumalattoman kateellisia toistensa tisseistä. en ihmettele yhtään että tsino ei arvosta tämmöistä kavereiden kasvupyrähdystä.

Muistan kun lapsena tuli käytyä yyterissä.
Oli mukavaa aikaa ja pari kertaa vanhempana.
Viimeksi kun vierailin taisi olla 2019

elä unoha sitä kohtaa kun yks selittää jotain tai säikähtää ja nousee sieltä vedestä ja sit kaikki kattoo sen pimppiä ja kommenti karvoitusta, tosi originaali vitsi ei ennen nähty!

en oo käyny ikinä yyterissä
minulle, se on hiekkasärkät

mitä ostan Lidlistä, onko siellä jotain uutta nyt?

miten on niin vaikeaa tehdä tv sarja avaruusmiehestä joka tykkää ajella mönkijällä

perlenbacher 12pack

Attached: drink.png (633x673, 704.02K)

minäkin muistan kun lapsena tuli käytyä yyterissä ja viime kesänä olisin halunnut käydä siellä taas meidän roadtripilla, mutta se sitten jäi ja mentiinkin hämeenlinnaan

aina kun oon käyttäynyr tinderiä niin se näyttää mulle pelkästään tosi hyvännäköisiä naisia
mutta kerran menin ja maksoin ja sitten se alkoi näyttämään myös tavallisen näköisiä naisia

youtu.be/yCuwa654kCU

tippykin tiirailee taas nuoria neitejä, ihme pervo. miks tsino laskee sen yleensäkkään kylpylään mukaan kattomaan nakuja naisia.

hassu rotta ansa

Attached: 1648812460298.webm (728x688, 2.91M)

Reminder that Russia doesn't care at all about Finland. They are trying to minimalize casualties in Ukraine because half of Ukraine is Russian people and other half is Russian LARPers . I think when it comes to finland, the Russians would have no qualms about dropping their SATAN 2 missles all over the country.

oon 170cm mut jos meen salille ja hommaan jostain itseluottamusta niin onks mulla mahollisuuksia saada takaisin rakkautta 3D naaraalta?

Attached: 1553437854007.jpg (426x415, 143.04K)

>se ompi onseni jakso
>pojat yrittävät tirkistellä tyttöjen puolelle ja huumori kommelluksilta ei voi välttyä

mitä makedoniassa voi tehdä? kannattaako siellä käydä?

>Reminder that Russia doesn't care at all about Finland
kerro jotain uutta. ei ole minun vikani että normolampaat ovat peloteltavissa.

olen käynyt aikoinaan ja ihan hauska pikku kylänen koko maa. ihan ok balkan maa, mutta ei lemppari.

kyllä natoon kannattaa liittyä vaikka oltais parhaita kavereita ryssien kanssa

>Turkin ulkoministeri on kertonut Suomelle, että maan epäilyt koskevat Ruotsin Nato-jäsenyyttä, eivät Suomen

juonenkäänne

Attached: 1635028621132.jpg (1920x1080, 663.21K)