/skandi/

citronmåne udgaven

Attached: IMG_0832.jpg (1536x2048, 796.39K)

>hvis du er svært retarderet er det nok ok
jeg søgte handicap, men jeg ved ikke hvis jeg får dette

Jeg er fra systyskland. Mæend der er manlets, det kan jeg ikke lide
også, bjerge er skræmmende

lol. hvad arbejd kan jeg lærer for at få et job i Danmark? Måske en amme? :plead:

Attached: gem.jpg (640x623, 53.76K)

>amme

Attached: 1594246278136.jpg (1200x1200, 1.01M)

💦

>Danmark er et mareridt for folk der ikke vil arbejde

Godt. Sådan bør det være. Folk der holder fri på andres regning skal straffes med ligegyldigt, anstrengende arbejde til de giver op og finder et job selv.

Jeg hader neets som du ikke forstår. Glæder mig over at inflationen æder jeres grinagtige lommepenge

kan man multibreve dem nu

jeg kan godt lide køer, de er søde
jeg har ikke store bryster :(

>Jeg hader neets som du ikke forstår.
Kan du, kan du slå mig? jeg hader også mig selv 🥺

inden du flytter til danmark burde du overveje at tage en smuttur til nordtyskland for at se hvor deprimerende der er her

idiot autist udgave

Nej jeg slår ikke på kvinder eller det, der ligner.

Glad for at du betaler mine dagpenge.

Jeg boede i danmark et stykke tid. Dankmark er smukt, men jeg var for dum og doven til at lære Dansk. Fyn > Sjælland > Jylland > North Germany > South Germany

Attached: denmark.jpg (1280x720, 166.98K)

Hafði samræðu við ókunnugan mann aftur í dag

Heldigvis er vi på vej mod et system, som pisker folk som dig i arbejde hvad end du vil det eller ej

Og held og lykke med tvunget jobsøgning, midlertidig økonomisk sikkerhed og konstant chikane fra jobcentret men også fattigdom generelt lol. Det slutter hurtigere end du kan breve en sød jenta

jeg købte øl fra min dagpenge i går. hygge

>amaz streamer stadig
troede flere streamere ville gå videre med org'er og sådan, men det er nok nemmere bare at blive ved hvis man har viewers

Jeg vil flytte til Danmark og jeg vil ha gratis penger. Jeg vil ikke arbejde. Så enkelt er det.

Attached: 1632430157253.png (775x525, 39.12K)

Næh. Hvis jeg skal have dagpenge igen får jeg bare endnu flere.
Ja, det er virkelig svært at skrive 1-2 ansøgninger om ugen, og snakke med den søde sagsbehandler engang imellem.
Baseret!

Hva om man bor på Jylland men rett ved Fyn??

Kommer ikke til at ske. Det er meget nemmere i noreg.

idiot

Du har to år, nyuddannede får kun ét, takkegud. Tik tok, neetie, meningsløst lagerarbejde venter.

Job er en sosial konstruksjon

Idiot selv for at snylte på andres indsats, ile. Folk lider hver dag så du kan sove længe og leve som en forvoksen teenager.

Skamløst og pinligt for en voksen mand.