/nederdraad/

de waarheid -editie

Attached: 1638268952042.jpg (1500x869, 139.93K)

>specerij heel kopen
ja maar dat bijna nooit hier

Als je poeder specerij koopt is de meeste van de smaak al weg

daar zijn die aziatische tokos juist goed voor oetz. specerijen in bulk inkopen want die Verstegen 'kruidenmixen' zijn bijna alleen maar zout en paneermeel.

ja maar ik kan geen hele specerijen vinden hier
ik kan nauwelijks pepers vinden, laat staan andere specerijen
ja maar daar is het ook poeder

>ik had gelukkig een thermo slaapzak en daar blijf je goed warm in (zolang je uit de wind blijft). ik sliep meestal ergens in een uithoek van een boerenerf als de eigenaar elders bezig was en dat was vaak zo'n 5-6 uur per dag/nacht, soms minder. ben in die paar maanden tijd maar 2 keer weggejaagd dus het is een kwestie van geluk hebben dat je een 'goeie plek' weet te vinden. voor hygiëne had ik een abonnement bij een sportschool en daar ging ik dan 's nachts douchen, tanden poetsen en al dat. het personeel wist er ook vanaf maar die gaven er niks om zolang ik maar bleef betalen. ik zou zo'n situatie niet aanraden maar het was zeker wel een avontuur op zich.
Daarom, de status quo- retoriek meegenomen, opkankeren met de psyche onzin, zo het ook daadwerkelijk kan functioneren.

Er zijn genoeg indiaanse/Chinese winkels in Nederland, alleen is het 5x duurder

Waarom zijn jullie niet op café?

>café
?

Maar er zijn redenen waarom zoiets als een uitkering terecht is, maar door de psycho-onzin gaan we met zijn allen naar de klote.

In die zin, niet door jou, maar door iedereen zolang zaken niet juist erkend kunnen worden.

Omdat ik morgen moet werken

Wat moet ik daar doen?

Respect dat je voor de hardcore ervaring buiten ging. Mijn opvang (Standaard van de stad) had geen junks want hard drugs gebruikers mochten er niet slapen en de junks moesten naar een andere die veel slechter was

Het best van indianen zijn pickled look, gember etc, erg lekker bij patatjes of rijst

Pintje drinken

(Ik)
>Maar er zijn redenen waarom zoiets als een uitkering terecht is, maar door de psycho-onzin gaan we met zijn allen naar de klote.
>In die zin, niet door jou, maar door iedereen zolang zaken niet juist erkend kunnen worden.
De schuldige is de medische organisatie. Daarom is het niet verstandig op een bepaalde manier anti-corona vaxx te zijn. Die vaccinatie werkt op zich wel. Zonder dit soort dingen zouden ze het nooit redden.

>eerder in de draad had iedereen een huis
>nu is iedereen dakloos geweest
wat de neuk

Hoe herstel je van dakloos zijn? Lijkt me zoiets dat je heel leven verpest zelfs als je rijk wordt en een huis hebt

Bon c'est pas fini ces âneries vous allez arrêter de parler votre langue de merde ? La Hollande c'est la France

#amsterdamisfrench

>France

Attached: 1629468743431.jpg (3920x2848, 3.23M)

>>Maar er zijn redenen waarom zoiets als een uitkering terecht is

NatSoc
Er zijn redenen waarom de zaak van eer fout zit bij ons.
Dit betekent, ondertussen hebben partijen zoals de SP en PvdA gelijk.
Alleen de zaak van eer moet aangepast worden, zoals iedereen hier wel begrijpt waarschijnlijk. Of zeg het.

gewoon uit wanhoop een steen door de ruit gooien en in het gevang belanden

Messir vous êtes en zone de non-droit

Ja zo’n trauma gaat nooit weg, je zou mensen hiervoor kunnen vermoorden hoe het leven oneerlijk kan zijn

>de zaak van eer
Het wordt afgestaan of het wordt niet afgestaan. Geen gelul.

Wat er feitelijk gebeurt bepalen we zelf. Op dit moment zijn we totaal genaaid en genept. En bijna niemand die het ziet.

>mijn paal krijgt geen (jij)

Attached: 1625704391170.gif (500x350, 1009.1K)

ik ben ooit vanaf dakloos in de gevangenis belandt vanwege agressie, heb van daaruit wel psychische hulp gekregen en kon na detentie begeleid gaan wonen

Hoe vertaal ik schizospraak?

de minst mentaal zieke nederdrader

Waarom ging je naar jilla?

Ik weet het niet. Wat ik zeg kan rare vijanden hebben. Zoveel is duidelijk. Hoezo schizo?

(Me)
Wat is hier fout aan? Het is duidelijk dat het de oplossing is.

Wou dit ook doen, begeleid wonen omdat ik van een zeer arme opvoeding kom

Zweetie het is schizouren weer werkhebbers doen slapie

Mais kop1 belge je comprends rien aux flammanderies je croyais que c'était fini en 45 c'est quand que les wallons annexent tout ce qu'il y a au nord?

nederlans buiten!

Attached: vaccinwerking.jpg (500x512, 76.84K)

>Zweetie het is schizouren weer werkhebbers doen slapie
En ik dan?

Onironisch zal je altijd ookal is je omstandigheid nog zeker een soort van PTSS met je meedragen dat je elk moment weer alles kan kwijtraken

Ik ben hier misschien nog wel tot 2 uur.

Of de hele nacht.

gewoon agressieve shit, mishandeling, bedreiging en vernieling

Nous sommes au regret de vous annoncer que nous ne sommes plus ce que nous fûmes, un temps distant…

Met extra flags hebben we een ID

Ik maak reclame voor extra flags

Chill bro rook je joint

Wat voor werk doe je?

ik heb morgen een afspraak met mijn psycholoog maar ik ga niet haha ze mogen de kanker krijgen

Attached: 916085162aa059daba8f6286ace30ce9--collection-funny-things.jpg (236x381, 13.55K)

>ik ga niet
trieste mongool

fuck die domme bimbo hahahah

Nee, dan moet je zeggen: er is een probleem waardoor de afspraak niet door kan gaan. En het kan ook goed zijn dat dit de waarheid is en de beste keuze. Zelfs noodzakelijk.

ja fuck je eigen leven dus
kk triest

1 man omringt door ZOG robotjes due hun vrienden dood hebben zien gaan voor Israel en dan nog moet hij hem van achter pakken als een homo?
Zielig oetz