/sauna/

Kuinkakohan monta turria Katti Matikainen loi? -painos

Attached: katti_matikainen_ohjelmanaiset_01.jpg (1800x1596, 1.24M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rzXEw5VTtoo
twitter.com/NSFWRedditImage

en ikinä hirveästi matikaisen katista perustanut

Attached: 1629856776012.jpg (811x768, 246.32K)

katti matikainen on syypää sille miksi suomessa on niin vitusti turreja

ostin ameriikasta paidan ja maksoin siitä alvit, mutta tulli halus jonkun ihme kauppiaan numeron siihen jota en löytänyt niin jouduin maksamaan alvit uudestaan
kalliiksi tuli paita, kun 60e kuljetuksineen ja vielä 12e tulli ja 2.9e postin käsittelymaksu
kännissä ei pitäisi ostaa mitään

vammanen pelle

oon runkannut tolle

yks tärkein asia omasta mielestä normouden määrittämisessä, on se että se tulee mielestä, ei varsinaisesta tilanteesta. jos ajatellaan tyypillinen työ normona asiana, niin työssä oleva henkilö on yhtä normo kuin työtön, joka haluaisi olla töissä. pillua paneva ihminen on yhtä normo kuin neitsyt, joka sitä haluaisi. ainoa ero on se, että toinen on onnistunut asiassa, ja toinen ei. mieli on identtinen, mutta tilanne ei. täten on aina tärkeämpää tutkia henkilön mieltä kuin tilannetta, vaikka jälkimmäinen onkin selkeästi helpompaa.

monet kuitenkin turvautuvat tuohon jälkimmäiseen. osasyy tähän on se, että termiä eniten käyttävät ovat itse epäonnistuneita normoja. sen avulla he kykenevät haukkumaan niitä, jotka ovat onnistuneet niissä asioissa, joissa hekin olisivat halunneet onnistua. he voivat kuvitella itseään parempina, koska eivät sentään ole normoja. kyseessä on vaan yksinkertainen defenssi.

itse en pidä normoa niinkään haukkumasanana. se ei ole mikään, mitä pitäisi tavoitella, mutta ei myöskään jotain jota pitäisi välttää. omassa määritelmässä se lähinnä kuvaa jonkin sortin halua olla osa yhteiskuntaa. halua luoda ihmissuhteita, olla osa yhteisöä, kontribuoida yhteiskuntaan esimerkiksi tekemällä töitä, jne. kauimpana normosta olisi erakko, joka eläisi yksin välittämättä ollenkaan muusta maailmasta, ja joka olisi täysin tyytyväinen omaan elämäänsä.

kukaan muu ei kuitenkaan käytä mun määritelmää, joten sillä ei ole paljoa väliä. normo pysynee haukkumasanana, jolla rajataan itsemme ja oma ryhmä pois muista ihmisistä, joista ei tykätä.

joo

Attached: 1632610726143.jpg (1764x2508, 2.42M)

luin ton kaiken

vai niin

Attached: 1645555614284.jpg (413x319, 70.16K)

kiitos

kirjoitan joskus omia ajatuksia auki niin niitä voi analysoida paremmin

Omasta mielestä normo on kaveri joka puhuu lätkästä, autoista ja pilluista. Naisissa se puhuu matkailusta, julkkiksista ja ihmissuhteista. Normo on se omaan korvaan ihan helvetin kyllästyttävä enemmistön edustaja. Eli allekirjoitan sen mitä jaksoin lukea tekstiseinästäsi.

youtube.com/watch?v=rzXEw5VTtoo
hiljaisuus iski

Attached: 1640703082578.jpg (4244x3236, 3.92M)

Sain ilta-alesta kinkkusuikaleita, jauhelihaa, jugurttia ja mikropizzoja halvalla, nyt on juhlat.

rämpyttelen vielä hetken ennen sääntömääräistä hiljaisuutta

Attached: 1633588007792.jpg (1920x1080, 307.87K)

huomenna tulee rahat ja voin taas syödä jee

mitä kivaa ja herkullista (ei alkoholia) ostaisin huomenna kaupasta

ai niin sehän on taas kuun vaihde huomenna
muistakaa sanoa "jänis jänis jänis" kun heräätte, se tuo hyvää onnea!

Kaliaa

mä sanon aina rabbit rabbit en jänis

juustonaksuja

naapurissa taas joku vaihtari kokkaa jotain valkosipulimättöä ja koko rappu löyhkää
tulee ilmastoinnin kautta kämppäänkin jo haju
miten kostan?

Attached: 64347.png (952x821, 876.37K)

taidampa mennä kauppa mata

homejuustoa ja keksejä/korppua/ruisnappeja

kokkaan herkku valkosipulimättöä nams

onko täällä muuten yhtäkään epäironista petofiilia?

Attached: 1637372331387.png (700x988, 812.25K)

en ole, en mä edes loleista välitä hirveästi. runkkaan niille ainoastaan joskus.

mee ovelle koputtamaan ja kysy saako maistiaisia

Attached: 1642985664851.png (1182x1200, 1.92M)

pistän mietintään

eka päivä nettipoliisina?