/norgetråden/

Prompehybel-utgaven
Forrige:

Attached: anons prompehybel.jpg (1736x1139, 1.06M)

Other urls found in this thread:

nrk.no/vestfoldogtelemark/spania-kritiserer-udi-og-ber-om-at-zilan-kan-gjenforenes-med-familien-1.15876073
twitter.com/AnonBabble

ganske basert og søppelpillet

For knebøy

Attached: mine lår.jpg (650x891, 78.68K)

flåbe... fy flåbe....

For søte katter.

Attached: 1648580620426[1].jpg (712x401, 40.53K)

de sier at omgivelsene dine reflekterer sjelen din, anonsen er søppel bekreftet.

кoт

Attached: 834107650.jpg (479x472, 78.95K)

kjeks

nei, får vel legge meg ned i senga i flere timer og ikke få sove. sånn som tradisjonen tilsier det skal være.

SJEL

Norge er for svensker.
Alle ska med!

de blir gått åg såve

Attached: gått.jpg (399x351, 66.7K)

Natta gutta

162117309

jaha

nrk.no/vestfoldogtelemark/spania-kritiserer-udi-og-ber-om-at-zilan-kan-gjenforenes-med-familien-1.15876073
>leser overskriften
>blir irritert
>ser at det er ei søt jente
>enig med NRK

Jeg liker ikke engang innvandrere, men du skal være en ganske hard jævel for å jobbe i UDI. Litterært hele arbeidsdagen din går ut på å finne banale faktafeil i søknader for så å nekte folk opphold. Åtte timer daglig, fem dager i uka. Jeg hadde ikke klart det.

Får vell såve litt ja.

Attached: 1647701271437.webm (1000x1250, 2.15M)

Jeg er autist så rent faglig hadde det vært en deilig jobb for meg. Kunne ha vært i hvilken som helst forvaltning da.

Høres egentlig ganske greit ut, men jeg hater virkelig parasitter jeg da.
>bare avslå alle menn fra afrika, midtøsten og asia

Og kokovenstre vil bare importere voldtektsmenn og folk som fyrer opp bål i kjelleren, fordi de er akselerasjonister og slike "folk" skaper aktivitet i økonomien, selv om de kun står for utgiftsposter.

>og slike "folk" skaper aktivitet i økonomien, selv om de kun står for utgiftsposter.
en ny borger = høyere BNP. hakke no å si om dem jobber eller ikke. det viktigste er at de kan ta opp lån og bruke penger.

Dette. Politikere bryr seg kun om vekst. Tall må gå opp, og det gjør de ikke uten innvandring.

Dette.