/norgetråden/

Snart påske-utgaven
Forrige

Attached: 1521918146657 (1).jpg (1628x1224, 778.48K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=clgqBd-pH_Q
twitter.com/SFWRedditImages

minner om at tunfisk er neger

Rotløse kosmopolitianere og økonomisk-kulturelle migranter er ikke velkomne fåvæ

Tunfisk begynner å høres ganske lei av nattskiftet egentlig

Lei av livet, mener du vel. Dvs, hvilket liv knegg knegg

ÅÅÅÅÅ EG KJEM
youtube.com/watch?v=clgqBd-pH_Q

Håper han blir snappet opp av TV2. Ønsker ham bare alt godt :)

Attached: Screenshot_2022-03-27-11-52-25-55_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg (1145x791, 284.89K)

Tenk deg å leve i et samfunn som har hatt flere tiår med total jødisk dominans etter andre verdenskrig. I næringslivet, i massemedia, akademia, film, myndigheter osv. uten motstand, hvor "de" har forankret seg så dypt i psyken din at du ikke merker det. til og med vet at de er der, og strukturerer tankene dine for deg. Og forestill deg at ikonene dine, kulturen din, favoritt-TV-programmene, filmene, musikken, alt du er oppdratt til og kjenner og elsker, er en jødisk skapelse, et tries, og/eller at det ble presset av "dem" for å sannsynligvis svekke deg på en eller annen måte.

Tenk deg nå at de har oppfunnet en ukjent mengde termer, drastisk endret språket og laget nye ord, endret betydningen deres, alt for å innlede radikale endringer som de finansierer og deretter sprer gjennom deres globale sammenkoblede nettverk av nyheter, tv , filmer og så videre. Tenk deg at de bokstavelig talt har bombardert tankene dine, foreldrene dine og besteforeldrene dine fra fødselen av, og du er så vant til det at du ikke engang anerkjenner at det skjer.

Tenk deg at de eier deg, familien din og alle du kjenner og elsker. Deres totale eiendeler er "bare" milliarder, men i virkeligheten har de en bokstavelig talt ubegrenset tilgang på fiat-valuta for å støtte opp alt de finner passende. Se for deg at alle aspekter av moderniteten er fullstendig dominert av jødisk innflytelse. Og så, forestill deg å dedikere hele livet og eksistensen til å diskutere hvilken del av denne propagandaen som var "bedre", som hadde hetere damer, bedre scener, dialog, og som ga "dem" mest penger for å ødelegge deg ytterligere. Tenk deg å kaste bort livet ditt på en metaforisk måte å leke rundt i en uendelig dyp grop av ekskrementer, sprute det over deg og vennene dine og dyppe hverandres hoder under.

Attached: gettyimages-496746000-640x640.jpg (640x360, 22.53K)

For knebøy, den sanne styrkestesten

Attached: knebøy.jpg (298x169, 11.94K)

Er akademiker fåvæ, har ikke sett en eneste jøde unntatt på konferanser i USA

>trådens største taper
>nevner ikke Espen

Så du klarer å se at folk er jødiske?

Attached: Beautiful People.jpg (714x534, 80.16K)

Noen som vil gi en nyhomse som meg en løpned på Espen? Bare minus alt som har med frøya å gjøre, hun er bare en autistisk fitte og jævlig døll å høre på mase om ting hun har null peiling på men som hun like fullt er skråsikker på

Ja selvfølgelig. De gløder jo i mørket

det betyr bare at systemet fungerer.

bilde relatert er det harde regimet en tsjadd som Espen følger

Attached: husregler.jpg (1936x2592, 2.02M)

Takk kompis
>bildet
kjære vene
er espen bpa?

Attached: scared-boy-cross.jpg (445x503, 36.45K)

fy faen jeg hadde hengt meg

Hva om jeg skulle lusket rundt i hodet på deg?
Oppløst noen av minnene dine, plantet noen falske, og tuklet med kommunikasjonen mellom hjernecellene dine. Hva hadde du tenkt om det?

>naboen spiller De Dærre jævlig høyt igjen

Attached: 1648351443728.jpg (1271x1199, 638.96K)

Ville du ha stjålet benstyrken til søte treningsjv-er på gymmen med sjamanistisk magi hvis du hadde hatt muligheten til det, vel vitende om hvilken fremtid som ventet disse jentene?

jeg hadde hengt de som jobbet på instutisjonen.

Han pleide også å konstant breve om ekseksen som han simpet for. Fyren ble nesten direkte rasende da tråden brevet bilder av den jenta

hvordan så jenta ut?

>simper for horehull
bare plukk opp et annet hull bokstavelig talt hvor som helst

Espen er Tordenkuk, la han være.

Attached: Screenshot_20220327-121249_Chrome.jpg (1080x2280, 974K)

Attached: 2438759824375.png (499x694, 642.45K)

>står opp etter å ha drittbrevet fra sengen siden kl 08
>vralter meg bort til godstolen og pesen med teppe rundt meg fordi jeg har ingen rene klær
>kommer på at jeg glemte mobilen, så henger fra meg teppet på godstolen
>blir opptatt med noe fikling på mobilen
>går tilbake ut og skremmer livskitten ut av meg selv fordi det er en stor skygge borte ved pesen

Attached: mongo-zone1.jpg (767x647, 138.42K)

Skulle jeg kun spist kjøtt slik Tunfisk gjør så hadde jeg valgt kjøtt av høykvalitet, ikke fryste koteletter og McDonalds slik tunfisken gjør

>artyomeska
hva slags navn er detta?

dette
jeg håper uironisk den mongoen pådrar seg skjørbuk

Jenta på dette bilde er ekseksen (skapningen til høyre hvis tråden er usikker)

Attached: Screenshot_2022-03-27-12-15-59-14_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg (1440x1424, 714.82K)

Han skiftet mellomnavnet siden han liker Russland.

hvor i landet er de fra?

LOL
for en nisse

skjønner ikke hvordan man litterært klarer å bli dåkset av /norgetråden/ fåvæ, vi er jo uironisk Norges største mongoer
skal jævlig godt gjøres

Jenta var søt da, ikke fra topphylla liksom men hun ser langt bedre ut enn ham.

Fyren hadde store pengeproblemer og brevet nummeret sitt i tråden i håp om at noen vippset han noen kroner.
Husker ikke om han var dåkset før dette

>stoler på tråden
>blir brent
er sjokkert

Attached: 1548333969613.png (921x841, 1.42M)

kjeks

>klokka er 07:28 i buenos aires akkurat nå
nå braker det løs om ikke alt for lenge

Attached: apu-scared.gif (500x403, 1.26M)

vent, hvor gammel var Espen da han hadde dette regimet?

>AMRAP
Hva er det?