Say something nice about them

Attached: Drapeau français.jpg (800x800, 23.1K)

Oui pourquoi, je suis en train de apprendre le français. Comment savez vous?
J'aime René Descartes et Simone de Beauvoir. Merci.

The French areas in the new world have the most sovl

something nice about them
and in case that isn’t what you meant actually there’s nothing nice about them

the only nice place in canada is Quebec and they all like France there

Culture incomparable, n'en déplaise aux détracteurs de la France (thirdies)

They'll be majority non-European country within a decade.

Attached: francepaternity.png (1660x134, 30.67K)

t.bilel

SOVTHERN France is PVRE SOVL, with your castles, hamlets, wine, friendly people and also a very deep history of religion and culture. Cathars and gnosticism has been the most important religions in Europe, ever. A shame the ch*rch intervened...
Correct

(and that's a good thing)

nice bread

we literally have a city named nice you jealous anglo

their food is good and their language is enjoyable to listen to

Good food

Attached: 53961BA8-329F-4A24-BE5D-2800C677ACF1.jpg (860x752, 94.79K)

Il s'agit, en tant que peuple, du protagoniste de l'histoire humaine.

> jealous
jealous of what exactly? I literally remember your shithole exists from time to time when I hear about the terrorist attacks

being a foreign student i will say something nice about the french :
- they dress very fancy (at least here in paris)
- the patisserie is really good
- i like french

but i do hate les bobos de Science Po and the people in the metro

Attached: Napoléon.png (1095x889, 1.34M)

thanks, as a breton I love Ireland (uk too but less and I keep it secret)

of Québec sovl

wich nationality bro ? you hate the right people

>but i do hate les bobos de Science Po and the people in the metro
I see you've integrated already comrade.

Je suis marocain, mais je suis ici que pour les études, ne vous inquiétez pas, je ne compte pas immigrer ici

C'est une bonne chose. D'une manière générale les hommes ont vocation à servir leur pays et à y vivre. Mais nous accueillons à bras ouverts ceux qui veulent passer quelques temps ici pour étudier.

Bonjur le baguette

frogs

no
reminder that napoleon came from an Italian family in Corsica

Very cool country

i FUCKING LOVE macaroons

Ca va être un peu difficile d'amener un vrai changement au Maroc, mais il faut tout de même essayer de le faire, c'est toujours mieux que vivre des RSA en foutant rien toute la journée
Mais s'il vous plaît il faut fermer Science Po et l'ENA, ça devient insupportable

J'ai connu pas mal d'étudiants maghrébins, assez polis et respectueux de la culture française. Notamment quelques marocains et un algérien qui se lançaient des blagues entre eux, on pouvait sentir une petite rivalité derrière lol

The cope will never cease.

I love France.

je suis québécois moi même et je t’affirme nous le québécois rarement pensent de la français peut être les vielles mais c’est tout

L'ENA a été dissoute l'année dernière. Cela dit, je ne me fais guère d'illusions, elle sera remplacée par un équivalent fonctionnel qui formera à nouveau une classe de hauts fonctionnaires partageant les mêmes intérêts et la même représentation du monde ; intérêts et représentation antagoniste à ceux du peuple de France.

Je suis agréablement surpris par la tolérance des étudiants français, je me sens vraiment pas exclu ou quelque chose comme ça, c'est incroyable.

You are obviously not a french speaker though.

>et je t’affirme nous le québécois rarement pensent de la français peut être les vielles mais c’est tout

Non t'es pas Québécois sale imposteur