Sverigetråden - Ökenupplagan

Attached: Öken.jpg (1320x880, 117.05K)

Other urls found in this thread:

svtplay.se/hela-kyrkan-sjunger
twitter.com/SFWRedditVideos

Mammaupplagan

Attached: 1615264608425.jpg (988x876, 153.31K)

De tog detta från oss...

svtplay.se/hela-kyrkan-sjunger

Attached: 4300384 2.jpg (1280x720, 158.42K)

där ska jag inte bo

sv ho när de ser min incelgångstil

Attached: 1646756545720.png (500x682, 234.35K)

Attached: 1648043848141.jpg (955x1672, 247.79K)

Bryr mig inte om svensken längre

JAG ÄR MIN EGNA MÄSTARE NU

mest mannlige svenske

Trådens äckligaste bög

Varför kan inte andra fetknoppar bara ersätta sitt sockerberoende med ett annat beroende som inte gör dem feta? Funkade för mig

Attached: E633E231-C49E-466C-97C6-B0266310738B.jpg (1200x1164, 230.36K)

>farfar vad gjorde du under ryss-ukrainska kriget när massa sötpajer kom till sverige?
HHAA NÄÄÄ JAG SATT HEMMA I POJKRUMMET OCH BING BING WAHOOADE BORT LIVET

Där ska jag bo!

Attached: 0520-Dune-Tout-Lede-a.jpg (1800x1200, 237.45K)

Attached: 20211105_170353.jpg (1403x1010, 176.22K)

Vill man leva billigt så måste man betala dyrt först i det här pisshorfittcucklandet
>a2 motorcyklar är inte billigare än 25k
>el cyklar kostar minst 15k
>”billig” bil kostar 20k
>en bra ny cykel kostar minst 15k
>årskort för västtrafik kostar mer än 10k sist jag kolla
>bensinen kostar fortfarande över 20-lappen
Hur i he ska man leva? Ska jag behöva promenera 30km till jobbet om jag vill leva billigt. Att vi har höga skatter hjälper fan inte det minsta

Det har funnits miljontals sötpajer i Sverige i hela min levnad, varför skulle några till tusental göra någon skillnad?

Attached: 1647945201633.jpg (558x549, 20.71K)

De är transor

Svenskar har olika grad av tribalism och det är till stor del genetiskt.
>svenskar som rasblandar har lägre grad av tribalism
>att de rasblandar betyder att de försvinner från den svenska genpoolen
>den svenska genpoolen blir mer tribalistisk allteftersom folk rasblandar
Detta har alltså en positiv effekt på svenskarnas grad av tribalism.

Tribalism blir starkare när man ser ett tydligt "vi och dom". För att se likhet behöver man ofta se olikhet. Allteftersom Sverige blir mer multikulti så blir "vi och dom" tänkandet starkare och tribalismen blir alltså starkare hos svenskarna när Sverige blir mer multikulti.

Tribalism förstärks av yttre hot. Idag så utsätts svenskar för hatbrott av invandrare på en daglig basis. Invandrare organiserar sig också och tar över kommuner genom sina kriminella invandrargäng (till exempel Södertälje). Dessa yttre hot leder till mer tribalism och organisering hos svenskarna. Det leder också till en offermentalitet och hat, vilket liknar var som hände judarna.

Sen kan man rent allmänt säga att invandringspolitiken i Sverige har förstört landet. Invandrarna begår brott, lever på bidrag och röstar på S och V, som i sin tur vill ha mer invandrare och mer bidrag... Det är enkelt att se att detta inte är ett samhälle i jämvikt. Sveriges institutioner är inte heller gjorda för detta. De är gjorda för att hantera svenskar - som sällan ljuger eller bågår brott. Polisen kan inte reda ut fruktansvärda brott - de har varken resurser eller en vilja att göra det. Domstolarna ger inga straff till invandrare som våldtagit små svenska barn. Fler och fler svenskar hatar invandrare även efter all propaganda svensken dagligen utsätts för från media och staten. Invandrarna å andra sidan hatar svenskarna och vill ta över landet. Det finns bara förakt från invandrarna - att svensken hjälp dom ses inte som vänlighet utan som svaghet och inpulsen är bara att ta ännu mer...

Det krävs inget geni för att inse att detta inte är en hållbar situation.

Du är 120% välkommen att åka med redditörlegionen och slåss då din lilla kukstrumpa

älskar dessa 2 transor

M-men de här är från Ukraina, Fattar du inte? UKRAINSKA SÖTPAJER SOM ÄR SJUKT TRAD

Min kk sade att han älskar mig och enda sedan han träffat mig endast velat vara med mig. Jag har ett brustet hjärta sedan tidigare så frågade om han skämtade, men han verkade ärlig...Vad gör jag vill inte bli sårad igen men vill ha kärlek

Attached: 1646573460157.jpg (500x484, 60.53K)

Bicear på kneget av ren tristess

Breva lite bra brev tack

Allt socialt på internet var ett misstag

B är den bästa bokstaven, bevisa att jag har fel

Sv Ho åldras dåli-

>Rebecca Louisa Ferguson Sundström (born 19 October 1983) is a Swedish actress.[1][2]

>In 2007, Ferguson gave birth to a son with her boyfriend Ludwig Hallberg. After her soap opera success and the birth of her son, she moved with her boyfriend to Simrishamn, on the Swedish southeast coast. The couple separated in April 2015.[36]

>Since 2016, she has been in a relationship with a man called Rory. In mid-2018, she gave birth to her daughter, Saga, fathered by Rory,[37][38] whom she married at the turn of the year.[37]

Attached: Rebecca.jpg (1280x720, 96.93K)

Själv är jag en X person.