Sverigetråden - Dampupplagan

Attached: AAAAAAAAAAAAAAAA.jpg (805x673, 34.3K)

Other urls found in this thread:

rule34.xxx/index.php?page=post&s=view&id=5799164
desuarchive.org/int/search/filename/DfyWhH4UwAc3Zzx.jpg/
rule34.xxx/index.php?page=post&s=view&id=5474601
samnytt.se/18-arige-fabian-bakom-brutala-skolattacken-i-malmo/
twitter.com/NSFWRedditImage

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jag har damp favä

konstigt bildval

kan någon med ifån berätta vad pegasus är och hur de blir infekterade av ett meddelande på Messenger?

Jiribröder... kommer han ta bältet?

dua om ni minns.

Attached: file.png (153x177, 40.07K)

Läste att dampbarn har svårt att få saker gjorda och kände igen mig. Sen kom jag på att jag bara haft det problemet de senaste fyra åren. Kanske bara är lat som farsan säger.

vibbar dig istället kingen

arg på kvinnor

fick min enda fv över msn och hon gjorde slut innan vi träffades

Jag har varit så sen jag var typ 10 men ingen har brytt sig haha. Jag har varit instängd i mitt rum sen dess men ingen verkar tycka det är konstigt.

>de senaste fyra åren
depression

Jag har den diagnosen från grodlund ja

Det där är helt oanständigt!

Vafan jag är också deprimerad (självdiagnos)

>>Länka saker som får eran snopp att må bra?
Visst.
rule34.xxx/index.php?page=post&s=view&id=5799164

Smaskens!

Attached: 430049.jpg (2317x3037, 2.42M)

bravo!

Här har vi nån som är tillräckligt påläst att förstå att damp (variant av ADHD) gör sig tillkänna i tidiga barnaåren. Har du först i vuxna år problem med uppmärksamhet och initiativförmåga är understimulans/depression mer troliga orsaker.

d1 är f1h1

karbonkopia på fruktiga loopar, till och med krinschtexten nere till vänster

fy fan vilken sojapojke numale skägg

hur läker man det?

morsan blev sneknullad av någon jag aldrig träffat och nu sitter man här med henne och väntar på slutet

Jag är cpneet och varit det i 4 år. Spelat datta dygnet runt i pojkrummet.
Nu har en tjej helt oväntat blivit förälskad i mig och vill bli ihop, har förklarat vilket mongo jag är men hon säger bara "vi fixar det".
Hon har uppmuntrat mig att skaffa jobb så vi kan flytta ihop men jag är inte stark nog att rannsaka.
Förra månaden var jag beredd att begå och nu känner jag ett kall till upprättelse. Måtte Gud vara med mig

Attached: D2JNnWjmJR.jpg (650x650, 120.46K)

smakar de lika då, fruktiga loopar är jävligt goda, och jävligt dyra att köpa importerat.

känns som att folk får bokstavsdiagnoser nuförtiden när de egentligen bara lider av depression och ångest

Dö nbög

Frugan

Attached: 1642660702650.jpg (1100x935, 130.43K)

>pälsis

Om det håller så vann du user, grattis.

gick till psykolog för något helt orelaterat och fick remiss till psykiatri för 3 olika diagnoser som sedan färdigstämplades. det tog typ 2 år för systemet att tugga igenom hele processen för man blir uppringd efter flera månader men det är int särskilt svårt att bli diagnotiserad.

Sluta vara en incel och väx upp.
Börja röka
Köp en klocka
Ha flera parfymer av hög kvalitet

Attached: DfyWhH4UwAc3Zzx.jpg (527x706, 83.4K)

hur gammal är du?

desuarchive.org/int/search/filename/DfyWhH4UwAc3Zzx.jpg/

Vill knulla Y'sthola

Attached: yshtola02.png (1920x1080, 3.45M)

hoppas du dör på jobbet nbög

Glöm inte alkoholismen.

ja MSN var bäst, men minns någon gamla skype när man kunde redigerar vad ANDRA personer hade skrivit?

ugh.....det var fan tider det...(oironiskt)

Finns massa egenhjälp på nätet att hitta. Börja med att aktivera dig själv med det som du vill göra och bygg från det. Om det inte funkar, finns kuratorer och vårdcentral.

Mmm det är rätt så huvudvärk i psykiatrin. Dels finns de som är deprimerande som tro sig kommer bli bättre på ADHD-medicin eller underbegåvade som skyller sina brister på ADHD (oftast är de bara korkade).

Tyvärr är ju ADHD inte samma tabu som depression. Depression är ju ingen diagnos som är lika exotisk och väcker lika mycket sympati som ADHD.

HATAR

Ett välkänt talesätt lyder:
Om något verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte sant

Tack för att du försökte ingjuta hopp eller DDS om du försöker utnyttja någon korkad spelare.

ingen bryr sig ödemblobben

Attached: 1593122010010.jpg (547x743, 118.28K)

>Nu har en tjej helt oväntat blivit förälskad i mig
Hur träffades ni?

>>>Länka saker som får eran snopp att må bra?
rule34.xxx/index.php?page=post&s=view&id=5474601

>aktivera dig själv med det som du vill göra
annan user här, men vad gör man om man inte har blekaste om vad man vill göra eller om man inte vill göra något alls

Fidjet spinner

Börja med en promenad. Byt miljö. Det är viktigt så du din hjärna får chans att bearbeta ny information.

Just nu är livet tufft

Gå till stranden och se vågorna skölja bort allt innan nbögarna tar över.

breva era pojkrum/skolådor

Borgare brukar ju tvinga sina barn att få ADHD-diagnoser och dyskalkyli och dyslexi dessutom i syftet att maximera andelen tid och resurser barnet får i skolan

Bor inte nära någon strand

Gör det som förväntas av dig och var nöjd med att det inte är svårare än så.

att få ADHD medicin så länge du är under 18 är larvigt lätt, bara att säga du har svårt att koncentrera dig och dom skriver ut det

snyggt försök doxxus.
du kan iaf få veta att allt som finns i rummet är säng, en mini-hylla, en sopkorg och ett ikea-skrivbord med en datta under.

är redan på gång pysen

Ja, det är ganska känt fenomen att så är det. Tyvärr finns privata instanser som ger ut diagnosen eftersom man är medveten om detta i offentlig vård och försöker motverka det.

Det är tuff tablett för många överklasshoror att svälja; De är trots allt inte så smarta och inte heller deras snorungar

Är där om en kvart

Kingen

samnytt.se/18-arige-fabian-bakom-brutala-skolattacken-i-malmo/

Attached: fabian.png (920x560, 568.35K)

Hon kommer döda dig

Så gå långt eller ta busse . Du är tuffare och klarar det!

>att allt som finns i rummet är säng, en mini-hylla, en sopkorg och ett ikea-skrivbord med en datta under.
gör män verkligen=?

N-NEEEJ INTE HAN. DET VAR EN SOMALIE, BIANCUS SKREV DET IGÅR

tänk om han är startskottet för FÖRÄNDRINGEN?

>– Jag har gjort det för att jag hatar dem, uppges han då ha sagt till de ingripande poliserna.
ASG

Attached: 1646270291522-screen-shot-2022-03-03-at-121754-pm.jpg (1200x675, 114.26K)

Hur blir jag av med min allergi mot äpplen?

Attached: 1644949396492.jpg (1024x580, 85.99K)

>köpa importerat
finns bland alla andra flingor på hemköp
för mig så är det wheetabix

Attached: 1640975801418.png (1605x2890, 84.33K)

är du vuxen så kan vi ha lite myspys då.

Nej är 12

coops är bättre, dem har mindre artificiell smak men smakar ändå lika dant som froot loops

Asså va?

Attached: 1647981851040.webm (960x540, 2.03M)

Vad är måste ha spelen till Dreamcast?

Jag ovana på storkukade killar :3

Ät upp jävla utlänning

Attached: 1603173461302.jpg (1920x1280, 321.75K)

Doppa ett äpple i vatten som du späder ut 1000 gånger.
Dosera en matsked om dagen tills du tål äpple.

Samma metod fungerar för allt.

frebaco havreringar med jordgubb, de bra grejer det