Kuikoud editie
/nederdraad/
Was de vorige draad echt al vol?
Eerste voor koek
Omdat je de hele tijd dronken was he?
Jaaaaaaaaa!
Goeie vriendin van me heeft dat, al ruim 10 jaar met d'r vriend en gaan trouwen. Ze is jonger dan ik en ik moet nog beginnen aan een relatie. Doet echt pijn man.
Maar we moeten het loslaten, door gaan. De pijn die je voelt is misschien wel nodig voor de groei die je door gaat maken. En op dagen dat ik sterk in m'n schoenen sta dan kan ik die pijn omzetten in motivatie om m'n situatie te verbeteren.
Anoniempje, het is pas over als je opgeeft.
En dan in de open wonden pissen
Nooit sekstekort gehad
Ik wil alleen een vd die even veel van mij houd als ik van haar ):
Dan blijven alleen labiele meisjes over
zal eens voor je kijken
eh.. ja.
Ik verdien een dikke vd.
>Anoniempje, het is pas over als je opgeeft.
Ik moet gewoon ophouden met mezelf de slachtofferrol in te praten. Ik doe dit onbewust, en regelmatig.
Ik had echt een vaderfiguur nodig. Ik ben opgevoed door 2 vrouwen lol (mijn ma en mijn zus).
>heb broek nodig
>klik op 'broek'
>SKINNY FIT STRETCH
>TAPER HI-BALL
>STRAIGHT LEG
>TAPER FIT KRAP AAN JE BALLEN
hoe heet de normale broek
Koop trainingspak
Mijn vader heeft mij autisme gegeven, had dus erger gekunt
slim fit of regular fit. bij slim fit zijn de enkels van je broek echt om je sokken heen zeg maar, en bij regular hangt dat 'losjes'. voor de rest zijn ze het zelfde
ben je hiervoor kwaad op hem?
1 uur aan de lijn huilen voor een administratief foutje terwijl ik alles proper deed
Ik haat de overheid
VOOR DE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN
DIT IS DE DARKRAVERSTYYYYYYYYLE
schudden met die billen
zie hier het verschil
>Ik moet gewoon ophouden met mezelf de slachtofferrol in te praten
>Ik had echt een vaderfiguur nodig. Ik ben opgevoed door 2 vrouwen lol (mijn ma en mijn zus).
Zie, nu doe je het weer. Stop met wijzen, stop met analyseren van de mogelijke oorzaak en kijk naar hoe JIJ op dit moment positieve verandering in je leven kan brengen. Het maakt niet uit waar je problemen vandaan komen, nu is het belangrijk dat je je afvraagt hoe je deze uitdagingen gaat overwinnen.
Je kunt dit, anoniempje!
heb je verteld van je criminele activiteiten?
KOMT IE DAN HE
Marnixlaan 17 Brussel
daar kan ik wel wat mee, denk dat tapered dan ook wel goed zit
dank u :)