Attached: 580b57fcd9996e24bc43c1b7.png (933x1049, 265.92K)
Sverigetråden - Kvällsmatupplagan
Austin Sullivan
Other urls found in this thread:
dumpen.se
twitter.com
Benjamin Nguyen
Tänkte skriva i förra tråden men kopierar hit då
Skulle badboymaxxa som tråden sa att män borde, så skaffade mig en tatuering i smyg.
Flickvännen fick spader och sa att hon nästan funderar på att göra slut med mig på grund av detta... Vi har varit tillsammans i 8 månader
Carson Hernandez
Började jobba vid 19 och har betalat 5k i hyra för mitt lilla pojkrum sen dess.
Christopher Kelly
va, inte ens sidan 10?
Aaron Reyes
Vilken är den bästa pizzan?
Isaac Peterson
var tvungen att ge staten 121573kr i kapitalskatt precis
horpisslandet, jag har jobbat hårt på börsen för att få de pengarna så ska staten ha för att jag tar ut
Ian Torres
Det var mye penger
Gabriel Russell
Va
Ryan Johnson
ägd
Nathaniel Martin
Nicholas Gonzalez
Vilken stadsdel Linköpingscucken?
Angel Gutierrez
T1
Zachary Perry
Dylan Wilson
Bra område ju. Student eller knegare?
t. Valla proper
Nathaniel Martinez
ingen kvinna kommer någonsin få njuta av min 18 cm snopp
Easton Bell
Hur visste du?
Student, du själv?
Sebastian Taylor
han ser ut som att han knullar 20-åringar
Joshua Cox
är ungefär det jag får per år i bidrag
Levi Brown
Bara för att vara tydlig, jag är ingen professionell "citatmakare". Jag är bara en ateistisk tonåring som i hög grad värderar sin intelligens och vetenskaplig fakta framför alla fåniga fiktioner som skrevs för 3 500 år sedan. Som sagt, jag är öppen för all kritik.
"I detta ögonblick är jag euforisk. Inte på grund av någon falsk guds välsignelse. Men för att jag är upplyst av min egen intelligens."
Hallå?
Hunter Gomez
jag vill ha en söt fv men alla svenska kvinnor ser ju förfan ut som troll
Blake Hughes
vänta, inte är det väl så ovanligt att päronen köper en lägenhet till sitt barn? De har ju sparat pengar och vill hjälpa SITT EGET BARN på fötterna i livet?
Alla i min vänskapskrets har fått sin första av föräldrarna för att kunna spara maximalt av sin lön.. Vad fan göra andra, hyr?
Easton Powell
Jo tog väl ut 500k eller nåt sånt kommer inte ihåg exakt men staten ska ha sitt fy fan
Kommunistcucken...
Kayden Price
>Jo tog väl ut 500k eller nåt sånt kommer inte ihåg exakt men staten ska ha sitt fy fan
Borgarus
Henry Rivera
bete
Andrew James
>hyr?
ja, på en syskonskara av tre så är jag den enda som ägen en bostadsrätt, och även det är en relativt ny företeelse
Brayden Cruz
Är så medelklass det blir, päronen är vanliga knegare som bor i radhus, har bara arbetat mig upp
Christian Russell
Fv:a en ung fertil brud
Hunter Price
Pysar hjälp mig
Leo Lewis
Vi är redo, vad gäller saken?
Noah Campbell
Drit i aksjer og kjøp hus NÅ.
Ethan Peterson
Är 25, har aldrig jobbat och tror jag aldrig att kommer göra det heller. Alla jobbannonser eftersöker en entusiastisk, erfaren, social, engagerad, upplyftande och inryckande 24/7 individ. T.om. donken eftersöker astronaut-kandidater.
Tyler Wood
knegus
Blake Cooper
är bokstavlig för dum och efterbliven för att skaffa ett bättre betalt jobb och är därför dömd till liv i fattigdom i min hyres 1:a.
Sen finns det HORFITTOR som får jobb via farsan, lägenhet och körkort betalt av föräldrarna och glider på räkmacka.
Inget får mig att vilja ta livet av mig mer än vad som kunde vara
William Thomas
bara va dej själv
Justin Young
>horfittmyrorna har redan börjat leta sig in i huset
dags för myrdoskneget imorrn
Ryder Evans
dumpen.se
varför har dumpen en sån cpdesign? klickar man där nere för att se chattloggarna så täcker bilderna hela skärmen
Justin Jackson
>vänta, inte är det väl så ovanligt att päronen köper en lägenhet till sitt barn? De har ju sparat pengar och vill hjälpa SITT EGET BARN på fötterna i livet?
Det är 50/50 favä, många i min klass har fått lgh av sina föräldrar och många har inte fått det. Jag tycker det är efterblivet att vissa föräldrar inte hjälper sina barn men men
Sebastian Scott
>asiapaj när hon ser en svenne.....
Jayden Smith
Städis.... Han vet.... Comviq....
Michael Campbell
baserat
Ryan Phillips
Folk som mår dåligt av att vara falska lögnare klarar sig inte bra i det moderna samhället