Era tankar om bruna kattflickor? Jag älskar dem
Sverigetråden - Nekotoro-upplagan
skrapar ni bort hudavlagringarna på dattastolsarmstöden?
Ids inte bråka.
Så länge vi besegrar farfar tillsammans så kan jag tolerera dig.
Tänk om Emma faktiskt hade sett ut så
Klart man tar Gyaruns tråd
Han har inte fel. Aktier representerar inte nödvändigtvis företagets egentliga värde, utan marknadens förtroende för företaget. I det här fallet är ryska börsens störtdykning helt artificiell pga det som händer i ukraina. Företagen kommer överleva så länge bajsländerna och kina fortsätter köpa ryska saker (vilket de kommer göra) och sen öker värdet enormt när det lugnar ner sig
inga snygga fällor i sverige
Vad ska ni göra med sista dagen innan kneget? Själv ska man kanta till midnatt helt oironiskt
Grundat tråd
Om tråden inte gillar hitomi tanaka betyder det bara att jag får ha henne för mig själv
>ful
>hängiga, formlösa tuttar
Hon är din, mann1
Tar Maria Ozawa framför henne
Bögar luktar bajs
Ville bara breva min frufu men om ingen vill breva längre bara för att hon är trådstarten så är det inte värt det
prick på registret o mitt liv e cp pga det
Nu ska jag runka ses senare boys
Där är han
Fast jo han har fel och han själv tror inte ens på det hans skrev. Om aktiepriser har noll relation till företagens värde borde han ju inte ha köpt aktier. Skälet för att han köpte dem var att han trodde att de var undervärderade och att marknaden skulle göra en bättre bedömning i framtiden när man gått in i mer normala tider. Idén om att aktiepriser inte reflekterar företags värde är idioti och user själv tror inte ens på det han säger
Breva 2d om du vill, men samma varje gång blir jävligt enformigt.
>utan marknadens förtroende för företaget
Detta är bara ett annat sätt att säga marknadens förtroende för att företaget ska göra vinster i framtiden alltså företagets värde
Hade desu
happ.. slut på bärs då
Tråden har dogat
Och om man som person har bättre förmåga att förutse framtida vinster och företags faktiska värde borde man verkligen bli en professionell investerare
detta hände på hannibals tid, innan jesus var född!
Själv har jag kylen full.
mmm
Vi vet mongobögen, sök hjälp
Sissyblöjan kan inte dricka öl för det är för många kalorier i skiten >