/norgetråden/

tisseutgave
forrige:

Attached: tisset.gif (247x371, 2.63M)

Attached: tired_frog_in_bed.png (200x194, 22.83K)

Jeg hater negre

Attached: fingers-dog.jpg (640x851, 64.54K)

Flink bisk, arbeidshund

Diskusjonen minner meg om en suser som jeg diskuterte musikk med, han visste ikke hva Blues-musikk er for noe. Synes mest det var morsomt i stedet for å bli sur. Men undrer meg litt, skulle trodd slike ting var allmenn kunnskap.

Attached: lei.jpg (1228x734, 61.95K)

tror dere hun tisser på seg?

Attached: 1647723938417.webm (480x854, 905.08K)

Attached: Klassen.webm (720x405, 2.89M)

Nei, hun tisser vel med kateter sånn som rullestolbrukere gjør.

Brever svaret mitt her istedenfor
Ordføreren i kommunen min mener at vi lever i SjueSjueto. Klarer faktisk ikke å ta vedkommende seriøst.
Vet ikke, men når var sist du skrev noe for hånd? Kidsa i dag tekster jo bare, eneste gangene jeg skrev var når jeg posta postkort i utlandet. Kjøpte meg dagbok for to år siden, så skriver litt hver dag nå da, men folk flest er jo ikke sånn. Problemet er jo da at suserne aldri måtte skrive noe for hånd i utgangspunktet, de fikk mobil da de var 2 år gamle. Første gang jeg sendte en tekstmelding via smarttelefon var jeg 22 år. Skriving er en vanvittig finmotorikk som tar lang tid å trene opp, bare prøv å skrive noe med venstrehånda liksom.
Også det han her sier. "Lær deg å skrive gutt" er i dag et rasistisk, homofobisk og transfobisk utsagn.

Nitriste greier. Forestill deg det syke sinnet som blir tent av slike tilstander.

>smarttelefon
Hva med en vanlig mobiltelefon?

14-15 tror jeg, fikk pappa sin da han døde.

Melee... Best spill.

Imaginiser lukten

tissepiger...

Hvorfor er dette nitriste greier?

genetically engineered to give pleasure to the blackest african men

spiser karbonader og oboy

drikker vodka jeg

god natt, gutta

God natt.
Jeg hater kvinner.

Attached: 1646931615036.jpg (841x1142, 131.25K)

God natt.

>vodka
samme, legger meg snart

Natta. Begynte litt for sent, så har en vei å gå enda her dessverre. Blir en sen oppstart i morgen tror jeg.

2D jenter i et forlatt hus...

Attached: 1647735349422.jpg (1279x907, 140.21K)

>franskanon vil bryte seg inn hos barn som er alene hjemme og voldta dem
Var vel faen meg bare to dager siden at jeg snakket med en annen kar her om at Polenanon pleide å være en kul kis, som Franskanon, og vi ble enige om at vi håpet Franskanon skulle forbli en søtnos. Dette er seriøst den verste tidslinjen.