Sov sött anons nagatoro älskar er
Sverigetråden -Nattupplagan
God natt
She's like 12 at the very most. Have fun in federal prison pedo
Linda
känner ni att ni tappar kontakt med att vara svensk? jag kollar aldrig på någon svensk media som typ svenska youtubers/tv i allmänhet. aldrig på sport. bryr mig inte heller om politik zzzzzzz
vet inte riktigt vad det är att vara svensk lol skriver knappt svenska nuförtiden heller om det inte är med vänner eller jobb. allt är på engelska (två trådar jävla hora fuck you??)
>God
haha aa
Haha aa
Vet int behöver ofta stavkolla allt jag skriver och kan varken använda punkt eller komma
Naga?
Nej
jude
Ska jag runka eller sova? Tråden får bestämma
Rnk
haha bullen, fast med långt ansikte
kbry
Jag älskar henne
pure sex
Att vara svensk är att äta Pytt-i-panna (det är svenskt)
HELL SEGER, HELL SEGER!
Grundat tråd
Is your cock big?
du hör hemma i en gaskammare
>den här tråden
>2dtransor och utbölingar
>den andra tråden
>blattlajvaren som sambögar
Ja jäklar vilket ut bud
samma.. fan svensk grammatik är underlig, speciellt med dem, de och dom... vet fortfarande inte hur det funkar lol
skulle säga att min engelska är mycket bättre, iaf på skrift. en annan sak jag har lagt märket till är att min inre röst/mina tanker är oftast på engelska nu sitter nog online för mkt
>ut________bud
17cm
Skriver en svenskauppgift på komvux just nu och jag vet inte hur jag ska använda dem, de, dom...
>17cm
Post pics of it
Nybögus maximus
Hur?
Oj, där försvann själen
men vänta nu. den andra tråden var ju en minut före denna?
Hatar bögar och transor
åk hem, ahmed
STÄDAD
hur fan ska ukrainarna överleva i väst?
>klagar på andra för trådkrig
>trådkigar mot en tråd som skapades tidigare
Ni är konsekventa, 2dtransorna.
Oof that bad speak
finns ingen svensk kultur
Din tråd gjordes före bumpgräns och den här gjordes giltigt enklare än så blir det inte
inga av era trådar är fakking giltiga era satans jävla nybögdampzoomerbögar. ni har dödat tråden och gjort den till nån förkortad tiktok version
Du har gjort de senaste 4 trådarna före bumpgräns.
Ändå har Janne tagit din sida.
Sa någon trådkrig?
vad tror du det är för sorts människor som oironiskt söker till att bli städis på kanalen? klart han tar psykfallens och homofilernas spamtrådar varje gång.