Sverigetråden - Disneydagsupplagan

Attached: 1642918721729.webm (300x300, 86.69K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=GSap-0XEJgg
i.4cdn.org/wsg/1647459597527.webm
old.reddit.com/r/LivestreamFail/comments/tg8zz7/esfands_opinion_on_vtubers/
twitter.com/SFWRedditGifs

Minns ni?
youtube.com/watch?v=GSap-0XEJgg

Minns ni?

Attached: 1634407233876.jpg (4032x3024, 2.5M)

i.4cdn.org/wsg/1647459597527.webm

Attached: 1634793176349.png (600x580, 571.7K)

behöver en fet jävla sydamerikansk bunda att klämma på

Ja jäsiken vilken reddit-tråd
old.reddit.com/r/LivestreamFail/comments/tg8zz7/esfands_opinion_on_vtubers/

vif abortus

Fan asså... Hur kunde hon?!

Attached: 1637603813684.png (420x650, 171.46K)

Gillar vtubers

Attached: EnabcauXIAE8PEf.jpg (1000x1864, 279.56K)

Är det oironiskt kvinnor bakom breven som sjuder om kvinnohat och incels i tråden?

Varför ombrevar du mitt brev?

>161513750
>161513815
Föreställ dig killen bakom dessa brev

Han är uppmärksamhetshora.

Varför ombrevar du mitt brev?

Ja faktiskt. Ganska många konstiga brev som argumenterar precis som en kvinna emellanåt. Jag har alltid attributerat det till folk som spolat sin hjärna med HRT men hur ska vi verkligen veta?

Tänk vad len och fin hennes mage måste vara

Attached: 1647569409853.jpg (2507x3541, 599.87K)

>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:07:29 No.161514080
>Är det oironiskt kvinnor bakom breven som sjuder om kvinnohat och incels i tråden?
> # #
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:08:11 No.161514103
> (You) #
>Varför ombrevar du mitt brev?
> #
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:09:22 No.161514135
>Föreställ dig killen bakom dessa brev
> #
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:09:26 No.161514137
> #
>Han är uppmärksamhetshora.
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:10:18 No.161514162
> (You) #
>Varför ombrevar du mitt brev?
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:10:24 No.161514167
> (You) #
>Ja faktiskt. Ganska många konstiga brev som argumenterar precis som en kvinna emellanåt. Jag har alltid attributerat det till folk som spolat sin hjärna med HRT men hur ska vi verkligen veta?
>Post a Reply
>Return Catalog Top
>Update Auto
>2 new posts
>14 / 4 / 8 / 1
>[Advertise on Any Forums]
>[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

Den förlorade brodern

Attached: 1607645802992.png (360x518, 7.65K)

Alla jävla möten

Attached: 1646044797162.jpg (500x500, 52.71K)

Varför brevar PISSLUDER i tråden?

Är det oironiskt kvinnor bakom breven som sjuder om kvinnohat och incels i tråden?

köpte en yogurt men märkte direkt att det var något fel på skiten så var tvungen att slänga.

Varför ombrevar du mitt brev?

du lider ikke

dagny, kom hit och spill
åh åh åh dagny, fem droppar till

Attached: 1629488925535.png (531x523, 278.04K)

Det där kunde ha varit jag

Attached: 1574661239261.jpg (493x352, 59.87K)

köpte en yogurt men märkte direkt att det var något fel på skiten så var tvungen att slänga.

Yesbox

Attached: 1647569668757.jpg (1046x1910, 202.23K)

vad fan tänkte hon egentligen?
>vänta innan ni spolar ner honom, ska bara ta en bild till insta
Gör svenska pissluder verkligen?

köpte en yogurt men märkte direkt att det var något fel på skiten så var tvungen att slänga.

fordi incel

> (You) #
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:07:29 No.161514080
>>Är det oironiskt kvinnor bakom breven som sjuder om kvinnohat och incels i tråden?
>> # # (You) # #
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:08:11 No.161514103
>> (You) # (You) #
>>Varför ombrevar du mitt brev?
>> # #
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:09:22 No.161514135
> #
> #
>>Föreställ dig killen bakom dessa brev
>> # #
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:09:26 No.161514137
>> # #
>>Han är uppmärksamhetshora.
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:10:18 No.161514162
>> (You) # (You) #
>>Varför ombrevar du mitt brev?
>>...Anonymous
/18/22(Fri)03:10:24 No.161514167
>> (You) # (You) #
>>Ja faktiskt. Ganska många konstiga brev som argumenterar precis som en kvinna emellanåt. Jag har alltid attributerat det till folk som spolat sin hjärna med HRT men hur ska vi verkligen veta?
>>Post a Reply
>>Return Catalog Top
>>Update Auto
new posts
/ 4 / 8 / 1
>>[Advertise on Any Forums]
>>[Disable Mobile View / Use Desktop Site]
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:11:31 No.161514213
>8 KB PNG
> #
>Den förlorade brodern
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:11:49 No.161514219
>53 KB JPG
>Alla jävla möten
> #
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:12:25
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:13:39 No.161514268
>278 KB PNG
>dagny, kom hit och spill
>åh åh åh dagny, fem droppar till
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:14:17 No.161514284
>60 KB JPG
> #
>Det där kunde ha varit jag
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:14:30 No.161514290
>köpte en yogurt men märkte direkt att det var något fel på skiten så var tvungen att slänga.
>...Anonymous
>03/18/22(Fri)03:14:44 No.161514296
>202 KB JPG
>Yesbox
>Post a Reply
>Return Catalog Top
>Update Auto
>9
>27 / 10 / 13 / 1
>[Advertise on Any Forums]
>[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

Attached: 1493765630390.jpg (600x881, 168.34K)

Attached: 1646800636527.png (626x510, 195.88K)

>haha vi ombrevar saker visst är vi zoomers roliga xD

Varför ombrevar du mitt brev?

Mitt hat för dessa varelser växer sig starkare för varenda dag som går

Attached: 1647569757576.jpg (785x732, 174.39K)

vad fan tänkte hon egentligen?
>vänta innan ni spolar ner honom, ska bara ta en bild till insta
Gör svenska pissluder verkligen?

äääyyy skratta mitt arsle av

Är det pundarhoran som får damp nu eller?

>haha vi ombrevar saker visst är vi zoomers roliga xD

>jobba som fönsterputsare
>ny kund som vill ha putsat inomhus också
>kvinna typ 40 år möter mig i dörren
>står och tar av mig skorna i hallen
>hon går och knackar på en stängd dörr
>"du får vakna nu vi ska få fönsterna putsade"
>jag sätter igång och jobbar
>när jag är i andra änden av huset så hör jag hur en dörr slås upp
>någon springer som fan in i badrummet och låser dörren
>bara ett rum kvar
>dörren är öppen nu
>det är mörkt
>det står tallrikar och glas överallt
>massor med kläder på golvet
>lukten av gammal sagge och möglande matrester slår mot mig
>genom något mirakel så lyckas jag inte spy när kliver över denna människans berg av gamla stela saggefyllda t-shirts
>det fastnar saker under mina strumpor, vet inte om det är gamla avrivna naglar, matrester eller torkade snorkråkor
>mamman står i dörren och ber om ursäkt för hennes son
>hon börjar berätta allt för mig, en facking främling om allt som är knullat i huvudet på hennes son och om allt som har hänt med han
>när hennes son står i badrummet i rummet brevid och kan garanterat höra oss
>jag bara 'mm' 'aa'
>när jag ska gå så ger hon mig bokstavligen en kram som varar alldeles för länge
>jag kramar inte tillbaka
>hon tittar runt och säger att det ser jättefint ut och att hon kommer höra av sig igen
>kommer hem och ställer mig i duschen i en halvtimme och skrubbar mig flera gånger om

skulle aldrig slutat vara en neet favä
idag är bokstavligen den värsta dagen i mitt nya vuxna liv

daglig påminnelse att du kan vara en psyksjuk neet utan att bo i en facking svinstia
städa ditt rum och städa din kuk

>haha vi ombrevar saker visst är vi zoomers roliga xD

Skulle kunna vara det favä. Kvinnor är känsliga och inte heller roliga

Ni som doxxar, ni är inte roliga, ni är inte coola. Ni är avskum, datanördar och värst av allt är ni cpskadade autister som får nöje av att förstöra personers liv. Visst det kan vara mig det är fel på, jag ser inte nöjet. Men däremot ser jag nöjet i att hitta er, lägga en servet med klorofyl mot ett ansikte till ni faller i en sömn, en sömn som kommer leda till en mardröm ni aldrig kommer vakma upp ur.

Jag är inte en fattig person, jag är rik nog att inte behöva arbeta ett tag, jag kan utsätta tid till att lista fram vilka ni är, vilka familjer ni tillhör, jag kan även planera i detalj det perfekta mordet för deckare är min favorit bokgenre.

Detta är en varning, en sann varning, ni har inte en bra imagination för att föreställa er det helvette ni skulle uppleva uplbundna, munkavlade och ensamma på mitt kalla källargolv.

Ni skulle först inse grymheten som väntar när ni ligger där, helt avklädda med båda armar bundna bakom rygg, endast en lampa i mörkret som bländar er, jag skulle dra en kniv längs er kropp, ni skulle känna kylan från den och avföring skulle lämna er genast, jag väljer att avsluta min beskrivning här då jag är säker på att ni redan är i shocktillstånd, men vet att jag kunde lika gärna fortsätta med min beskrivning och tagit den till en nivån där den som vågar sig läsa skulle vara i behov av vård från världsledande psykologer.

Så låt denna varning vara det sista brev jag ska behöva göra, för nästa brev från mig kommer vara en bifogad bild på dig där du ligger på ett kallt källargolv med ett ansiktsuttryck som endast upplevts av de som mött djävulen.

Vet din chef att du skolkar?

Attached: I+always+imagine+the+guy+asking+the+question+like+an+_c3afbc6a0f86d94215ae44a029aba04c.jpg (655x527, 64.13K)

>haha vi ombrevar saker visst är vi zoomers roliga xD

>jobba som fönsterputsare
>ny kund som vill ha putsat inomhus också
>kvinna typ 40 år möter mig i dörren
>står och tar av mig skorna i hallen
>hon går och knackar på en stängd dörr
>"du får vakna nu vi ska få fönsterna putsade"
>jag sätter igång och jobbar
>när jag är i andra änden av huset så hör jag hur en dörr slås upp
>någon springer som fan in i badrummet och låser dörren
>bara ett rum kvar
>dörren är öppen nu
>det är mörkt
>det står tallrikar och glas överallt
>massor med kläder på golvet
>lukten av gammal sagge och möglande matrester slår mot mig
>genom något mirakel så lyckas jag inte spy när kliver över denna människans berg av gamla stela saggefyllda t-shirts
>det fastnar saker under mina strumpor, vet inte om det är gamla avrivna naglar, matrester eller torkade snorkråkor
>mamman står i dörren och ber om ursäkt för hennes son
>hon börjar berätta allt för mig, en facking främling om allt som är knullat i huvudet på hennes son och om allt som har hänt med han
>när hennes son står i badrummet i rummet brevid och kan garanterat höra oss
>jag bara 'mm' 'aa'
>när jag ska gå så ger hon mig bokstavligen en kram som varar alldeles för länge
>jag kramar inte tillbaka
>hon tittar runt och säger att det ser jättefint ut och att hon kommer höra av sig igen
>kommer hem och ställer mig i duschen i en halvtimme och skrubbar mig flera gånger om

skulle aldrig slutat vara en neet favä
idag är bokstavligen den värsta dagen i mitt nya vuxna liv

daglig påminnelse att du kan vara en psyksjuk neet utan att bo i en facking svinstia
städa ditt rum och städa din kuk

garanterar att sonen är i tråden just nu

Här ska jag fika

Attached: 1647570005437.jpg (1680x1050, 892.23K)

helvete
God natt

ERA FUCLIING JÄVLA RYSSRUNKARE VARFÖR ÄR NI SÅ ARGA OM LIILLA BÖLGRYSSLAND :^)= LOLOLO BÖGSEX HAH BRINNANDE BIL LOL. :) NI ÄR ALLTID SÅ ARGA FÖR JAG HÅNAR RYSKA MILLITÄREN ELLER SOM JAG KALLAR DEN BÖGRYSSLANDFS ANALUTSKOTT LOL :3 NI ÄR SÅ ARGA SÅ FORT JAG BREVAR BÖG OM RYSSLAND BÖG BÖG BÖG BÖG PROSTITUERADE. JA JAG SER DIG , Du MED MILD AUTISM. DU ÄR ARGAS%T AV ALLA :^3 LILLE GUBBEN NÄR SKA DU FÖRSTÅ ATT HUR MYCKET PRIDE DU ÄN BREVAR SÅ ÄR RYSSLAND INKOMPETENDA AIDS OCH BÖGPROSTITUERADE SOM BRÄNNER SIN EGEN BIL!!!!!SIN EGEN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS DERAS MISSILER FUNKAR INTE HELLER LILLE TOVARISH SÅ DET KANSKE OCKSÅ GÖR DIG T J U D A N D E HAHA DE KAN INTE FÅ NÅGONTINGH RÄTT OCH DET GÖR DIG SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRH SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG MEEDAN JAG, EN SASNAD INDIVID SER DETTA SOM INGET ANNAT ÄN ETT LITET NÖJE JAG ÄNGNAR 24 TIMMAR OM DYGNET TILL :^)

PS: SÅ ARG :3
PSS. SJUDANDE AV ILSKA GRÄGGUS DU ÄR HAHA MLP 2018 VAD GÖR DU
PSSS: OMG KATTPOJKAR SÅ SÖTT :3
PSSSS: DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSSSSS: SLUTA FUCKING BREVA NÄR ÖB GÖR BORT SIG IGEN JAJAJAJA VI VET HAN SJUNGER EN SÅNG MEN TITTA PÅ RYSSSLAND JÄVLA BÖGMISSFOSTER :^)
PSSSSSSS: DAMPe DAMPE DEAMPE..... HUR FAN LYCKADES DU GÖRA EN TRÅD INNAN JAG INGET FUCKING LIV:)))))) JAJA GFGÖR INGET NÄSTA TRÅD BLIR EN FIN 2D TRÅD :DD

Attached: 1646260728828.png (626x510, 269.72K)

Är det pundarhoran som får damp nu eller?

Tror jag håller på att få psykos. Var ute och skulle röka en holk igår kväll och träffade en sv ho med stora tuttar som var ute med hunden vid mitt rökställe. Är annars väldigt blyg men av någon anledning så kände jag mig jävligt självsäker så jag sa tjo och frågade om hon rökte. Hon blev lite förvånad tror jag men hon sa hej och frågade ”röker vad för nåt?” så jag fattade direkt att hon blazear ibland. Jag tände jollen och vi delade på några bloss när jag rakt ut frågade ”bor du nära?” Hon sa ”aa” och då sa jag ”jag vill knulla dig ikväll” med något konstigt självsäkert leende som jag aldrig har annars. Hon verkade gå igång på det för sen så följde jag med henne hem och blev avsugen direkt när vi kom in genom dörren till hennes ruttna lägenhet. Fick knulla henne två gånger och avslutade i hennes ansikte sista gången innan jag stack hem till min fv som låg och sov. Har sån jävla ångest att tjejen ska få reda på något och vet inte vafan som hände.

knegar medans jag bajsbrevar. bara man får skiten gjord innan dagen är över så klagar ingen

helvete

vil dø

Skulle kunna vara det favä. Kvinnor är känsliga och inte heller roliga

För nästan ett år sedan så skrev jag ett brev om min lillebror som jag oroade mig för, nu är han 16 och allt har bara blivigt värre...

Jag trodde att allt skulle bli bättre i gymnasiet men icke så, han ogillar alla i skolan eftersom det tydligen är många "sjw"s även på hans nya skola. (ojvilkenöveraskning.jpg) Han har även köpt en "pro life" tisha så ja tror knappast han är särskillt omtyckt där heller. Min storebror och min lillebror pratar knappt med varandra och typ hatar varandra pågrund av bråk som har urartat pga hans åsikter.

Här om dan gick ja in i hans rum och han spela ett spel där man var en nazist och sköt ner antifa/SJW/black lives matter personer. Många helt obeväpnade och i laddningsekvenser lyssna han på nazist tal, oftast hade jag inte brytt mig, det är ju ba ett spel, men nu börjar jag faktist bli orolig att han ska bli som den där anton som högg ner folk på en skola.

Han pratar också om att *avrätta* politiker och säger dem mest äckliga, fruktansvärda saker jag någonsin hört om muslimer och judar osv. Försöker jag prata med han kallar han mig bara "soyboy" eller så vidare, känns inte ens som jag känner han längre. Han är inte på sitt rum lika mycket längre men i utbyte har vi inte en aning om vart han är eller med vem.

Det här med att ha förståelse och inte bli arg eller försöka omtala han har inte heller funkat särskillt bra, vi har väll alla sagt väldigt elaka och onödiga saker till varandra. Det blir ständigt bråk så fort någon pratar med honom eftersom allt han vill prata om är just nazism. Nu senast så sa han att han tänker gå med i NMR *denna veckan*, finns det något vi kan göra för att försöka övertala honom att inte gå med eller något vad som hälst som kan hjälpa oss. Han vägrar gå till en psykolog eller något sådant.

Attached: 1647190579037.jpg (506x316, 24.18K)

NÄÄÄÄÄEEE VA???? NÄÄÄÄEEEE SÅ SÄGER MAN VÄL ÄNDÅ INTE. VA??? NÄÄÄEEEEEEEEE KOM IGEN NU GRABBAR. VA? SKÄRP ER FÖR FAN. NÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEE KOM IGEN. RYCK UP ER NU VA. NÄÄÄEEEEEEE

>haha vi ombrevar saker visst är vi zoomers roliga xD

Lever livet ser jag, själv har jag halkat efter lite på salesforce och måste trycka in skiten, kan iallafall bajsbreva lite i won/lost reason, det brukar accounting i Indien uppskatta

Attached: e47f3e34b990e1aebc1260a955b2ce4a.jpg (509x574, 59.55K)

För nästan ett år sedan så skrev jag ett brev om min lillebror som jag oroade mig för, nu är han 16 och allt har bara blivigt värre...

Jag trodde att allt skulle bli bättre i gymnasiet men icke så, han ogillar alla i skolan eftersom det tydligen är många "sjw"s även på hans nya skola. (ojvilkenöveraskning.jpg) Han har även köpt en "pro life" tisha så ja tror knappast han är särskillt omtyckt där heller. Min storebror och min lillebror pratar knappt med varandra och typ hatar varandra pågrund av bråk som har urartat pga hans åsikter.

Här om dan gick ja in i hans rum och han spela ett spel där man var en nazist och sköt ner antifa/SJW/black lives matter personer. Många helt obeväpnade och i laddningsekvenser lyssna han på nazist tal, oftast hade jag inte brytt mig, det är ju ba ett spel, men nu börjar jag faktist bli orolig att han ska bli som den där anton som högg ner folk på en skola.

Han pratar också om att *avrätta* politiker och säger dem mest äckliga, fruktansvärda saker jag någonsin hört om muslimer och judar osv. Försöker jag prata med han kallar han mig bara "soyboy" eller så vidare, känns inte ens som jag känner han längre. Han är inte på sitt rum lika mycket längre men i utbyte har vi inte en aning om vart han är eller med vem.

Det här med att ha förståelse och inte bli arg eller försöka omtala han har inte heller funkat särskillt bra, vi har väll alla sagt väldigt elaka och onödiga saker till varandra. Det blir ständigt bråk så fort någon pratar med honom eftersom allt han vill prata om är just nazism. Nu senast så sa han att han tänker gå med i NMR *denna veckan*, finns det något vi kan göra för att försöka övertala honom att inte gå med eller något vad som hälst som kan hjälpa oss. Han vägrar gå till en psykolog eller något sådant.

>Lever livet ser jag, själv har jag halkat efter lite på salesforce och måste trycka in skiten, kan iallafall bajsbreva lite i won/lost reason, det brukar accounting i Indien uppskatta

Barn som bara växer upp med en pappa har inte alls samma problem som dom som bara växer upp med en mamma. Egentligen borde männen fly kriget för att ge deras barn en bra uppväxt

Har tråden psykos eller

va

>på fest
>pratar med en sötpaj
>min kompis försöker få oss att hångla
>hon får total damp och går därifrån
>går och frågar henne vadå som är fel
>hon berättar att hon blivit våldtagen och att hon inte tål att bli tvingad att göra saker
>frågar henne av vem
>"nån som heter muschtafa, vilket fult namn"
>går full jävla Stappe
>"varför i HELVETE umgicks du med en äcklig jävla babbe? Är du så jävla hjärndöd att du tror att man kan bli full bland vilda jävla apor? Fy satan, äckliga jävla niggermadrass"
>skriker och slår i en vägg
>hon står där och gråter
>går därifrån
På bussen hem nu
Äckliga jävla rövluder
Undrar vad mina kompisar kommer säga imorgon favä

Attached: 1571103013832.jpg (474x577, 17.37K)

Attached: froogaren.png (862x228, 75.3K)

Det här var en film det

Attached: 1647570333107.jpg (1536x2048, 968.98K)

>på fest
>pratar med en sötpaj
>min kompis försöker få oss att hångla
>hon får total damp och går därifrån
>går och frågar henne vadå som är fel
>hon berättar att hon blivit våldtagen och att hon inte tål att bli tvingad att göra saker
>frågar henne av vem
>"nån som heter muschtafa, vilket fult namn"
>går full jävla Stappe
>"varför i HELVETE umgicks du med en äcklig jävla babbe? Är du så jävla hjärndöd att du tror att man kan bli full bland vilda jävla apor? Fy satan, äckliga jävla niggermadrass"
>skriker och slår i en vägg
>hon står där och gråter
>går därifrån
På bussen hem nu
Äckliga jävla rövluder
Undrar vad mina kompisar kommer säga imorgon favä

vill tillbaka till min förra praktikplats, hatar den här, tror jag håller på att få psykos, den förra hade jag en pissig handledare på men stället fungerade, trodde alltså inte våra ögon, gick stora grupper som gapade och skrek på främmande språk, bonkade på bongotrummor har fått besked att jag ska bo på högsboanstalten under minst 6 månader, det här stället arbetar man som ett gäng mongon på, med en oefterhärmlig Söderort-accent ”du är Squid Game”, gick förbi Wollters spöke, ”för f-n brushan du är Squid Game” o s v och hånskrattade likaledes i kör, hon sa ”aa” och då sa jag ”jag vill knulla dig ikväll” med något konstigt självsäkert leende som jag aldrig har annars, lägger vikt vid helt fel saker, läppar som sade ”j-vl-r vad vi andragenerationskillar i förorterna med bakgrund i Mellanöstern, Afrika och Latinamerika föraktar och spottar på er feminina asiater som är så löjliga jämfört med oss riktiga Orten-män och t o m i relation till de tysta och tröga svennebögarna samtidigt som ni faktiskt gör balla och häftiga tv-serier, tror jag håller på att få psykos, filmer med mycket blod och ultravåld för det gillar ändå vi grabbar i Orten som lever självförbrännande no limits-liv", fick knulla henne två gånger och avslutade i hennes ansikte, vad fan ska jag göra med min lägenhet och sånt, deras digitala system är en komplicerad röra, har sån jävla ångest att tjejen ska få reda på något och vet inte vafan som hände

>gick hem med den SV HO:aste tjejen i mitt liv igår
>gick hem till henne och jag trodde att hon bodde själv i en 3:a
>fick knula henne hela natten och hon stönade som fan och nästan skriker att jag ska knula henne hårdare
>alla grannar måste ha hört henne i hela höghuset
>behövde inte ens använda kondom så jag kom djupt i henne och stönade själv lite som en homo erectus
>sover hos henne och när jag ska gå hem kl 8 så märker jag att hennes föräldrar äter frukost
>kan inte ens beskriva blicken hennes farsa gav mig när jag gick förbi
Galnaste tjejen någonsin jag svär

Attached: 1647227471527.png (434x387, 186.34K)

Fan vilken störd nattråd

skyt meg i hodet

det känns lite konstigt att hångla med en förståndshandikappad tjej men kuken ska ha sitt