/norgetråden/

Oslo-utgaven

Attached: 1438996671813.jpg (981x642, 643.48K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/3KV_F7AgY58?t=2783
twitter.com/SFWRedditVideos

jeg savner anime-dans-gif-mannen

Da var jeg inne gutta

Attached: CB52ED3F-E832-42A6-9D4F-7552C7250540.jpg (4032x3024, 1.71M)

youtu.be/3KV_F7AgY58?t=2783
Hvordan tror dere det føles å imot alle odds overleve på ei øde øy uten mat eller drikke i ørkenen og komme seg til sivilisasjonen hvor du kan drikke og spise hva du vil?

Når stenger det?

du er et spedbarn, bare så du vet det

Antakeligvis litt sånn som user som ringte butikksjefen og kom seg inn i butikken etter stengetid gjør akkurat nå.

Oisann. Det må ha vært nytelse ja

>jeg bare må
>ha
>potetguuuuuul og bruuuuuus

Attached: d90.png (644x800, 14.63K)

gøtt gett

Elsker deg

Attached: thumbs up.jpg (500x406, 45.36K)

Det skulle stenge kl 24

Attached: B2C7A1D9-33B7-4507-9A94-8FB1C7A0F89F.jpg (4032x3024, 2.29M)

>neeeeeeeeeeeeiiiii ikke plag min helsikes butikksjef, neeeeiii min kapitalisterinooo

Attached: Soy jew.jpg (785x1000, 252.43K)

vent, hva faen. det er onsdag.
trodde det var søndag eller noe. hvorfor gikk du ikke bare til en annen åpen butikk?

dette var universet som ba deg om å slanke deg kompis

Fikk han til å starte opp pantemaskinen også så jeg kunne pante den ene (1) flasken jeg hadde med meg
Rakk dessverre akkurat ikke å ta bilde av flasken før den forsvant inn da men

Attached: FA64EDE8-F45E-4674-B492-24A4FAA8E92C.jpg (4032x3024, 1.85M)

KJEKS

Fordi det handler om prinsipper
Hvorfor skal jeg gå langt fordi en noldus av en ansatt dro hjem tidlig (uten å ha sagt i fra til sjefen tydeligvis)

presis ikke mitt argument, nettopp det motsatte. hvem kommer til å få kjeft for dette? arbeiderne. deltidsansatte, lavtlønte. ikke butikksjefen.

dette skjedde ikke

fyfaen for en jøde du er kjeks

prinsipper ja aha hva slags prinsipper

Jaja han hadde ikke favorittpottisen da, så ble en raider/Twix i stedet
Butikksjefen måtte inn på bakrommet der og låse ut kassa og sånt så måtte vente litt

Attached: 0116505D-76B3-46C4-89F5-56660EE34E44.jpg (4032x3024, 1.77M)

alt dette var laiv

HAHAHAHAHAHAHAHA
Enten så A) får en mongo som litterært ikke kan klokka sparken (hfbs), eller B) så var det akutt krise som gjorde at en ansatt måtte gå tidlig og sjefen vil ha forståelse for det.

Se

moren fortalte at vennina hennes som eier noen eiendommer utenfor byen her (20-30km) hadde bestemt seg for å redde fra krigen noen stakkars flyktningerinos ifra ukraina, mitt fjes når hun ble kontakta av en gjeng unge horer som sa at de bare er interesserte i de større byene ikke noen jævla bygder, sykt at det går an å være så frekt til noen som prøver å hjelpe lol

hfbs

ble det noe sex da?

Fy faen kjeks, for noen priviligerte fitter. Send dem min vei, jeg kan sexe litt vett inn i dem.

A) kanskje, allikevel har jeg full forståelse for å bare drite i alt og bare stenge butikken, uansett B) kanskje vil sjefen ha "forståelse" i bedriftsspråk men for alltid fra nå av se etter en grunn til å hate på og sparke den ansatte

fy faen

hahahahahahahahaha nei så jævlig bra hahahahaha

Hvis du er satt opp på jobb til midnatt, så bør du for faen klare å være der. Selv om noe dukker opp så må du jo si ifra til sjefen. Hvis de ringer fra sykehuset og sier at moren din dør om 30 minutter og du må skynde deg for å ta farvel, så vil jeg tro sjefen ikke bærer nag for at butikken ble stengt tidligere. Jeg hater kapitalister og butikksjefer mer enn de fleste, men du kan jo ikke bare stenge butikken og gå hjem fordi du ikke har lyst til å jobbe.