ITT: We are in the Tower of Babel

Post anything, but you can only write in your native language.

Attached: Pieter_Bruegel_the_Elder_-_The_Tower_of_Babel_(Vienna)_-_Google_Art_Project_-_edited.jpg (2560x1873, 1.16M)

Não

کفتر کاکل به سر وای وای

el jefe me dijo que subiera esto ladrillos hasta alla arriba....regreso pronto. Nos vemos la proxima semana

Attached: screenshot-www.youtube.com-2019.12 (1).png (884x679, 717.84K)

Alors pourquoi t'écris en anglais crétin ?

Buceta.

get out of my head

Just because you were raped as a child and refuse to grow up doesn't mean you have to spam anime images all day

Reply "I'm a homosexual" in your native language or your mother will die in her sleep tonight

Yeah nah mate cunts fucked gonna smash a zinger box real quick with some tinnies

odeio paulistas

I am Canadian.

سنيد

aкo пpeвeдeш тoзи пocт, знaчи cи нeгъp

J'aime trop les oignons. C'est genre le meilleurs aliment au monde. On peut ne mettre dans tout les plats et même certains desserts!

It-torri ta' ras żobbi.

Postaan omalla kielelläni.

Ešte že som Slovan, takže nemusím prekladať.

I'm a homosexual

Im a homosexual

Wat, je zei tegen mij dat ik een kleine piemel heb? Achter deze simpele belediging schuilt een paradox die je je eigen seksualiteit in twijfel zal laten trekken. Laat me je meenemen in een simpel gedachte-experiment: stel je ons twee voor, staand tegenover elkaar. Ik heb, uiteraard, een broek aan die mijn genitaliën afdekt. Dan zeg je tegen mij dat ik een kleine piemel heb. Ik zou een kleine piemel kunnen hebben. Ik zou ook niet een kleine piemel kunnen hebben. Totdat mijn piemel geobserveerd wordt, is hij zowel klein als niet klein – hij bevindt zich in superpositie. Het moment dat jij je ogen op mijn piemel legt, komen de twee toestanden samen en worden één van beide. Je hebt waarschijnlijk al geraden wat hier het probleem is. Zodra één enkel foton dat werd gereflecteerd door mijn piemel één van jouw ogen bereikt, ben jij homo. De enige manier om dit te voorkomen is door niet naar mijn piemel te kijken. Maar als je niet kijkt, weet je nooit of je belediging wel klopte en als gevolg daarvan is het betekenisloos. Omdat je de belediging echter al uitgesproken hebt ben jij nu zelf ook in superpositie – je bent fout, of homo. Het is werkelijk ongelukkig – je hebt een gat gegraven voor jezelf zonder dat je het door had. Alles wat je kan doen is het accepteren en leren van je fouten.