Gutta-utgaven
Forrige:
Gutta-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
håper du får deg jeg også tjommi
eiere i SBANK
SKÅL OG POPP DOMPAN
JEG SKAL BLI EN EKTE NORMANN!!!!
basert
du vil aldri bli en (nord)mann
Hvorfor?
hvorfor
du er fransk
gjør det!
du er søt
Ja men jeg skal slette det.
Jeg skal prøve!
foretrekker "kjekk" men jeg tar de komplimentene jeg får
men du er jo ei veldig søt ei
vi blir kjøpt opp
trist
sånn som mora di da, mao?
gøy?
skjønner ikke du gidder
for deg ja
du må komme deg på innsiden
jhahahahaha lol kjeks
Forstår meg virkelig ikke på folk som "skryter" av å få igjen på skatten fåvæ
Er dere stolte av å ha betalt for mye til staten? Burde det ikke være et mål å bare betale riktig skatt i utgangspunktet fremfor å låne pengene dine til staten rentefritt?
er kunde i sbanken, så jo det er trist
du vil heller få penger enn betale inn mer
ikke så vanskelig tjommi
godt?
oi satan i helvete så smart du var
du er ikke på innsiden
ikke du heller. du blir oppkjøpt
har vært på innsiden av moren din
godt?
Det der er en falsk dikotomi, bare betal riktig i utgangspunktet så trenger du hverken å betale inn noe eller å vente på staten før du får dine egne penger tilbake.
Men når sant skal sies så er det uironisk bedre å få baksmell, med mindre du lever lønnsslipp til lønnslipp fordi du er i stand til å putte pengene i markedet og investere og få høyere avkastning enn den lille pissrenten som staten setter på skattepengene dine.
ååååå neeeei
jeg får ikke investert mine 5000 kroneeeeer
du kan ta det litt med ro tjommi
Ja, ikke sant? Jeg synes jeg har tenkt ut noe revolusjonerende der.
Nei, du vil helst betale inn all skatten din i siste liten etter å ha fått solid avkastning på de pengene i ett år. Ideelt sett betaler du inn 0 forskuddsskatt og får "baksmell" på hele summen.
ingen bryr seg om 3% avkastning på 5000 kr
Jeg har et forslag, kan ikke du bare gi meg skattepengene dine i stedet for å betale skatt, og så tar jeg hånd om baksmellen for deg i mot at jeg får beholde avkastningen da?
Hvis svaret ditt på det er nei fordi du ikke synes det er riktig at jeg skal tjene noe på dine skattepenger, så burde du jo tenke deg grundig etter hvorfor du synes det er greit at staten skal kunne tjene på dine penger?
jobbet noen småjobber for det offentlige mens jeg var student. de trakk over og jeg fikk igjen fordi jeg var under 50k for frikortet det året.
kvinnas stemme...
Avkastning i markedet er nærmere 6-8% enn 3% og det er etter justering for inflasjon. Jeg vet ikke med deg, men 300-400 kroner er jo faktisk litt. Til sammenlikning så har jeg 100,000 på sparekonto i banken og fikk ca 200 i rente på det i fjor.
Betaler du bare 5k i skatt? Og hvis du ikke klarer bedre enn 3% bør du skamme deg.
Ja, da er situasjonen annerledes selvfølgelig. Jeg tenker mer på folk som har fastlønn og en forutsigbar inntekt.
Dette