Sverigetråden - Orkupplagan

Attached: Orc preacher.jpg (1446x2048, 472.49K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Fr582m6pW0Q
youtu.be/-PQZyn4P_ws
youtube.com/watch?v=zgKiUnLGHOw
twitter.com/NSFWRedditVideo

har hon en stor futasnopp?

Jalåda

I samma mål (B 825-22 Värmlands tingsrätt) är Fredrik åtalad för två ringa narkotikabrott. Klockan 02.25 onsdag 11 augusti 2021 kallas polisen till E45 i höjd med Rudsta, nära Kil norr om Karlstad, av en väktare. Där står en bil på tomgång och på förarplatsen sitter en man som är helt okontaktbar när väktaren försöker prata med honom. Det är Fredrik. Han reagerar inte heller när polisen knackar på sidorutan utan det är först när de öppnar dörren som han vaknar till. Fredrik talar då osammanhängande och tror sig bland annat vara på Island. De hittar en påse amfetamin i bilen och blodprov visar att han är påverkad. Bilen han sitter i tillhör en plåtslagarfirma han jobbade på för tillfället. Händelsen leder till att Fredrik förlorar jobbet.

Fredrik har flera domar i bagaget, bland annat flera fall av narkotikabrott. Efter en julfest 2018 där han tagit kokain och amfetamin, och därefter kört bil med det kvar i blodet, dömdes han för ringa narkotikabrott och rattfylla (B 5330-18 Värmlands tingsrätt).

Ett antal år innan dömdes han för misshandel och rån efter att ha rånat en man vid en bankomat och därefter misshandlat honom. I hans lägenhet fanns en rad dopningspreparat och han dömdes för ringa dopningsbrott, och i samma mål dömdes han även för bruk och innehav av Klonazepam, som är en bensodiazepin. Fredrik dömdes till ett års fängelse (B 1685-13 Hovrätten för Västra Sverige).

2012 åkte Fredrik fast för rattfylleri när han körde bil hög på kokain (B 5102-12 Värmlands TR) och fick åtalsunderlåtelse för två ringa narkotikabrott. Fredrik har också åkt fast för ett flertal trafikförseelser mellan 2010 och 2019, och brott mot knivlagen 2009 (B 4454-09 Värmlands tingsrätt).

Attached: 90229726-E6E4-4CE9-8A3A-3B5A31FE29C9.png (408x519, 281.16K)

Henne vill jag ha

youtube.com/watch?v=Fr582m6pW0Q

Så den här tjejen gjorde alltså en låt dedikerad till sitt ex där hon sjunger att han var det bästa hon upplevt osv. Kul för hennes nuvaranda pv? Man vet ju att hon kommer gå tillbaka till den här killen om inte för ett förhållande så iaf för sex. Så jävla cuckat.

om jag var Polen skulle jag vassalisera Ukraina och därmed bli inkallad i ett defensivt krig mot ryssland som krigsledare och sedan kalla in Nato
gjort så i EU4

>ser en kvinna
>tänker på kuk
Gör svennar verkligen?

låter som någon annan låt favä, vet inte vilken

youtu.be/-PQZyn4P_ws

>Ukrainian journalists live on Ukraine 24 quoted the Nazi Adolf Eichmann, who led the Holocaust, and called for killing Russians in the same way, families, including children.

>"I know that as a journalist, I have to be objective, I have to be balanced, in order to report information to you with a cold heart, but to tell you the truth, it's very hard to hold on now, especially at a time like this, and since we are called Nazis, fascists, and so on in Russia - I will allow myself to quote Adolf Eichmann, who said that in order to destroy a nation, you must destroy, first of all, children. Because if you kill their parents, the children will grow up and take revenge.

>By killing children - they will never grow up and the nation will disappear. The Armed Forces of Ukraine cannot kill Russian children because it is forbidden by the rules of war, and it is prohibited by various conventions, including the Geneva Convention. But I am not from the Armed Forces of Ukraine. And when I get the chance to take out the Russians, I will definitely do it.

>Since you call me a Nazi, I adhere to the doctrine of Adolf Eichmann, and I will do everything in my power to ensure that you and your children never live on this earth. So that you can feel what it is like when innocent civilians die, so that you can feel all the pain and suffering, when you say "we didn't start the war, it was Putin, we didn't want this war". We didn't want it either. But you have to understand that it's about the victory of the Ukrainian people, not about peace. We need victory. And if we have to slaughter all your families to do it - l'll be one of the first to do it.

Så det är ett nej?
Är det rimligt att jag förväntar mig en oskuldsfv när jag ändå har tagit två oskulder? Jag bestal ju två män chansen att få en oskuldsfv när jag gjorde det.

Need orc milk from the preacher lady boobs!!!!

Hon vet vår känsla

Attached: 1647384407582.jpg (1170x1981, 1.67M)

>Glory to the nation! And hope that there will never be such a nation as Russia and the Russians on this earth again. Because they are just scum who are destroying this land. If the Ukrainians have the opportunity, which they are basically doing right now, to destroy, to slaughter, to kill, to strangle the Muscovites. And I hope that everyone contributes and whacks at least one Moskal."

säpo kan hitta på vad de vill

Hahahah, ja.

Attached: 1647431790311.png (625x900, 509.48K)

Jag tror jag är en av få som tycker det är lika fel när man knullar runt som när kvinnor gör det. Tyvärr verkar de flesta som har liknande åsikter som mig bara vara kvinnohatare som inte vill ha krav på sig själva bara på andra.

youtube.com/watch?v=zgKiUnLGHOw
ha ha minns ni?

Förvänta dig att jag ska slå sönder din skalle med en tegelsten

Trådens äckligaste bög

Är orolig för Sveriges framtid. Tror tyvärr att det kommer att sluta i ett inbördeskrig fastän jag 100% motsätter mig våld personligen. Hoppas att det går att undvika ett inbördeskrig, men jag tror tyvärr inte det.

ja jäklar vilken fem cel

>d-du hatar kvinnor
Ja.

Har råkat få brorsan att börja säga yesbox och nobox

båh äckliga jävla nbög

Attached: B79F98F8-1422-4F96-ABB3-F12606995CDC.jpg (3000x1687, 1.19M)

Orc rape

trådens snällaste user!

>bokstavligen vem flagga
Va

Brukade tycka samma sak. Träffade till och med en sötpaj med samma åsikt som jag gillade.
Sen visade det sig att hon egentligen bara tyckte så om alla förutom sig själv och var världens hora. Det svartpillrade mig lite.

Sök hjälp mongobögen

svenne ätt upp svenne be lajk yäni svennelukten

Baserat, säger han ja jäklar och jäsiken då?

Attached: azovs.jpg (1920x1280, 628.95K)

>Är det rimligt att jag förväntar mig en oskuldsfv när jag ändå har tagit två oskulder
Dds oironiskt om du har gjort detta

trådens elakaste elakanon!

Håller med om detta för han hjälpte till att oxxa de andra bögarna :)

Nazism är hur man segrar över ryssen

Attached: Hitler_Mannerheim_Ryti.jpg (640x415, 163.74K)

Varför?

Attached: 1645473085073.jpg (800x800, 101.47K)

Mm men du gick i gymnasiet när du gjorde det och du sårade tjejerna när du pumpade och dumpade dem

Attached: 1647432088632.jpg (500x1816, 201.32K)

ja jäsikus

Attached: ABEFA231-BCFC-4799-96FA-E6156CD71B11.jpg (704x1153, 164.87K)

haha le fet groda roli

Jag håller med dig att det är lika illa när män knullar runt

Du förstörde två tjejers chanser att pair bonda och stal chansen för en seriös kille att få en oskuldsfv

svennar be like
>NEEEJ det är inte alls sant att jag fick sitta på rummet när de åt middag

gräddfil och morotsstavar

Attached: 1641056318566.png (259x231, 111.97K)

helt sinnesjukt att han säger så bara för att ryssarna bombar civilister

>Är det rimligt att jag förväntar mig en oskuldsfv när jag ändå har tagit två oskulder
Nej för att du inte är 16 längre. Om du ville ha en tjej som enbart hade legat med dig borde du inte ha dumpat dina oskuldsflickvänner

haha ojsan

Attached: 41929043-6A13-4A56-8133-53A9F8A877D3.jpg (800x1034, 124.21K)

Ena var när vi var 14, det bara hände och knappt någon visste ens att vi hade haft sex. Andra var min fv tills hon gjorde slut med mig. Ingen av dem var mitt fel.

Vi åt aldrig middag som familj och mitt liv är nog cp pga det

Fan vad du hakar upp dig på detta, inte ens något fel med det ju

Attached: 1618155295781.webm (508x536, 2.87M)

FInns inget som femcel, sorry, hon bara gör tiktoken för ett gyckel

>pair bonda
Incels be lajk

Ok

Runkade precis till en fempojke som blev plöjd men är rak jag svär

Så borde jag fortfarande sjuda och få psykbryt om min framtida fv inte är oskuld?

i can fix her