Sverigetråden - Den Självbelåtna Upplagan

Attached: B360949C-8891-4741-87B1-E69A91491F0A.jpg (1024x1024, 48.12K)

För Grip1

Attached: Gripen E.jpg (2048x1365, 154.78K)

> Eating fewer calories may slow down aging and increase longevity. Eating less may lengthen your life. Researchers have increased life-spans in yeast and mice by having them consume fewer calories per day, and ongoing studies suggest that a strict low-calorie diet may slow aging in primates
Jäsiken vem kunde tänka sig att äta som ett fetto resulterade i kortare liv

Måndag igen, grabbar.

Attached: FE2A270B-19EC-42A5-8F7B-D557B3535E5A.jpg (600x600, 32.74K)

Dags att svälta sig för utseendets skull

Tror nog inte det är bra att svälta sig själv heller

Hedonism straffar sig själv. Lid nu.

Bor inte i det blå palatset i Skyrim och mitt liv är CP pga det

Vem fan vill maximera sin livslängd? Det är några sorgliga jävla år till, jippi.

jag på den undre panelen

Attached: 46810.jpg (650x860, 73.46K)

>kryper in under täcket
h…ej

Mina handleder är tunnare än hans och mitt liv är CP pga det

Att jag skulle vara tillsammans med en kvinna är det mest overkliga jag kan tänka mig. Kan inte föreställa mig ha en fv

Jvdk

Facebook har ju redan videor och dylikt på sin sida, och har historiskt försökt konkurera med dutub (Massor av skapare blev sönderknullade när dom migrerade till facebook pga att facebook visar alla som sett en sekund av ett klipp som tittare, men ingen vill betala reklampengar för någon sådan).
Amazon tjänar ju pengar på att sälja sin "tv-kanal", och med tanke på att youtube försöker bli något liknande med premium och producerade shower så tror jag inte att amazon är särskilt avundsjuka.

>över 50% enbart amerikanska delar
ja jäklar vilket "svenskt" plan

Nbögar

Tror du behöver söka psykologisk hjälp favä, det är mänskligt att vilja ha en partner
Om du aktivt inte vill ha det, eller ser det som något negativt att ha fv kan du lida av schizoid personlighetsstörning

Attached: 6481.webm (484x860, 2.67M)

Globohomo
>skilsmässor
>aborter
>judiska elit
Anti-globohomo
>skilsmässor
>aborter
>judisk oligarki
Jäsiken vilka val man har

Jaha, ännu en grej som krabbhinkus kan sjuda över att folk inte gör.

hehe mm bara snacka med någon sv ho spykolog som säger ryck upp dig user xD

Krabbhinkus är garanterat ett fetto

Ska man börja röka för att se cool ut?

>Han tror att ryssland eller Kina är anti-globohomo.

På papper iaf

Började röka så jag dör fortare

Du kommer se ut som en Hollywood kändis då asså
Nej men seriöst om ens utseende är heemat borde man definitivt inte lukta bice på det också

j
t. cool person som röker

Hatar att kvinnor aldrig säger vad de faktiskt vill ha. De är lögnare allihoppa

Attached: 1647254607759.jpg (1024x736, 76.9K)

danne...

Alla kvinnor kanske inte vill ha samma sak

Jag till höger

Attached: 1647254630295.jpg (867x1200, 472.46K)

Oj haha, gick inte riktigt som han hade tänkt sig va

Attached: 1647251769798.webm (400x720, 2.89M)

När man börjar studera på universitetet inser man hur jävla cpdåligt svenskt internet är. All information jag vill hitta finns bara på engelska. Helt omöjligt att lära sig saker på svenska speciellt när de flesta läroböckerna är på engelska också

Alla studier som man måste läsa och hälften av min kurslitteratur är på engelska

Ja
Men i måtta, coolt med raspig röst men inte så coolt med strupcancer

ANGLO'D

Fyfan vad jag hatar brittiska forskare, ibland bestämmer de sig från ingenstans att använda latinska ord som tar någon timma för mig att tolka

Är bra på engelska normalt men när man jag är nervös får jag tydligen samma engelskakunskaper som en 70åring suedi