Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: 1640886347430.png (983x1200, 123.93K)

är finito i mitt fall

Attached: 1485892993989.jpg (444x460, 120.96K)

jaha, och nu då?

r/sweden = ukraina
sverigetråden = ryssland
enkelt som

>wallah broor yäni dags att slåss mot globo—ACK

Attached: 477E9EBA-44AB-4D62-BD64-0BED3CA454EA.jpg (718x960, 61.31K)

Grov jontevarning på detta brev

vilken sida i kriget låter mig ha mest "kul"?

Attached: index.jpg (174x290, 7.2K)

Du brevar i sverigetråden, inget kul tillåtes.

Azovbattaljonen

Matgeek, nazister, nyhedningar, satanister och judar är med där

>bry sig om blattar som pangpangar varandra
aa strax

fakta
>ryssland gör mycket sämre än de väntat
>unga män i västvärlden blir jagjagade att gå och dö för skit de inte har något att göra med
>våra debatter kommer inte påverka krigsslutet

Attached: 1647172438192.png (1024x1004, 1.52M)

wallah putin skulle aldrig kunna erövra sverige det tar stopp när han anländer i tensta centrum och abdi och grabbarna rullar fram

den där matgeek är helt sjuk i huvudet har jag hört, flera soldater har hitats lemlästade av den senaste matprylen på marknaden

Wallahi vi stöter Putin bror, han vän till Islam Mashallah

Reca bra vita sneakers inför sommar gärna, behöver ett par

mashallah vi bjuder på multivitamin och fågelfrön yäni

Finns sådana som honom på båda sidorna.

Attached: 1639494134551.png (368x280, 113.32K)

Ortens väktare bror vi släpper inte igenom någon shuno vi inte känner, de blir klippta direkt på plats wallah

>multivitamin och fågelfrön
urarabskt

Jag har 5 olika vårjackor i pojkrummet och jag får beslutsångest varje gång jag ska på ut på incelpromenad.

jo
vad sägs om att vi skiter i kriget två veckor och sen ser vad som hänt?

>One would hope there would be at least a few Americans left who’d hear about Russia barring the BBC and Voice of America and at least recognize the sameness of the issue involved with banning RT and Sputnik. Or, seeing how pathetic and manipulative it is for Russians to prevent reporting on war casualties, we’d recall the folly of the ban we had for nearly twenty years on photographs of military coffins, or the continuing pressure on embeds to avoid publishing images of American deaths from our own war zones. We should be able to read that Twitter and Facebook are cracking down on the “fake accounts” spreading “misinformation” that “Ukraine isn’t doing well” and notice that Russia’s measures against “fake news” and “disinformation” about its own military failures — though far more draconian and carrying much more severe penalties — are rooted in the same concept.

>We don’t, however, because we long ago reached the doublethink phase predicted by Orwell, where most of the population is conscious of double standards but ignores them effortlessly. A healthy person should be able to be horrified by what’s happening in Russia and also see a warning about the degradation that ensues from using “pre-emptive” force, or from trying to control discontent by erasing expressions of it. But years of relentless propaganda have trained Americans to doublethink their way out of such insights.

Attached: 5286018-american-flag-clapping-hands.jpg (660x440, 113.41K)

varför är ni besatta av wojak

jesus christ

Attached: 1611208137062.png (1139x1156, 20.25K)

Jag har 1 vinter (-8), en höst/vår och en väst

Välj den tredje sidan, ta tillvara på kaoset och gör vad du vill.

folk tycker jag ser ut som en mördare...
jag förstår dom.
mina ögon reflekterar... hat...
hat mot systemet. samhället. rika. kvinnor. bögar. etc.
min blicks mörker har inget slut.

sweden general (9 million people) has ten times as many postrs as turkey (80 million people + god knows howm any diaspoas)
make of that what you want

>r/sweden = ukraina
>sverigetråden = ryssland
>enkelt som

Attached: 1623876276744.png (485x386, 107.74K)

yesbox mina jeans gick sönder dags o köpa nya imorn.
blir väl ett par levis 501

Jag har 1 vinterjacka som inte går att ha på sig om det är mer än 5 plusgrader, resten av året har jag luvtröja eller hawaii-skjorta på mig.

t. föfefu

Bästa tagningen hittills.

ryssland=15åringar som hittade kanalen via Any Forums
ukraina= reddit
bryr sig int=sverigetråden

detta

>anpassar sin åsikt beroende på hur mycket det får den man talar med att sjuda = jag

Gick inte så bra för Putin, så nu så kör han bara alla sina stacks och autoresolvar.

vore asballt om det blev krig i sverige, precis som mina tvspel
hur lång tid tar det innan man respawnar?

lmao

Attached: 1647211387160.jpg (1080x757, 67.13K)

hoppas det blir krig i sverige för skulle ändå vägra att strida.
svho som gör lumpen ska dö för mig!

MEN NEJ DET ÄR EN GLOBAL HOMO SOM STÄNGER NER MACDONKEN ASSÅ DET ÄR TY DUMT ASSÅ

putin fattade inte hur mission treas fungerar och förklarade krig i början av spelet vilket drog upp global tension för mycket

Om Ryssland är så le trad varför är varannan prostituerad i Västeuropa därifrån, varför har de skyhöga skilsmässor, varför har de så mycket HIV och varför är deras snittsiffror skyhöga

kek

>Just a few days ago, Secretary of State Anthony Blinken was hot for Poland to send MiG fighter jets to Ukraine. “That gets a green-light,” Blinken said. White House spokesperson Jen Psaki, when asked if Putin wouldn’t consider delivering jets to Ukraine an act of war, answered sharply, “First of all, there’s already a war going on in Ukraine.”

>Then Poland called America’s bluff and said it was happy to send the planes, provided they were delivered through Germany by way of the U.S. Blinken immediately reversed course and said transporting the jets that way lacked a “substantive rationale.” We were reminded that “the transfer of combat aircraft could be mistaken for an escalatory step” and that Putin had said he would consider such a delivery an… act of war.

>Moral panics erase memories. It’s their primary function. 9/11 wiped the national hard drive of everything from the third degree to My Lai to Operations Phoenix and Condor to the Church Committee to the School of the Americas to countless other shameful episodes, and the lessons learned from them. The Trump-Russia scandal blotted out Snowden, made the spooks the good guys again. 2016 rehabilitated neoconservatives, now reinvented as never-Trumpers, cleaning away the shame of Iraq, Abu Ghraib, Afghanistan, etc.

Attached: quotethecreaturesoutsidelookedfrompigtomanandfrommantopigandfrompigtomanagainbutgeorgeorwell308922.jpg (850x400, 62.03K)

>rika
>bögar
Vrf

när någon stödjer Putin är det 100%s säkerhet att det är en blatteneger

varför kan inte ni zoomerjontar bara gå och lägga er och skita krig ni inte kan påverka?

>The “misinformation” panic wiped out the WMD fiasco, restoring honor to credentialed press. The DNC leak erased “Collateral Murder.” After George Floyd we hated cops, after January 6th we loved them.
Nbögar är kaos

Han fattar inte att man måste spamma vills i början och bygga sin ekonomi, klubbmän kommer bara bli dödade av TC.

kvällsångest för att man kommer ihåg att allt bara handlar om pengar

*inhalerar kåpium*
*injecerar hoppium*
vill tro

Attached: 1647174421134.png (864x720, 105.31K)

A-asså det går bra Putin stark v-vi har massa sovjetiska stridsvagnar och fordon på lager