/norgetråden/

Bo og dø -utgaven
Forrige: Kun Osloregionen og Tromsø som har høyere pris per kvadratmeter enn Bodø.... Hus er uironisk billigere i Trondheim, Bergen, Stavanger med mer... Lider i Bodø

Attached: 1465157561355.jpg (1162x896, 414.31K)

Other urls found in this thread:

bt.no/nyheter/lokalt/i/JxgG66/mann-i-50-aarene-doede-etter-knivstikking-paa-vestkanten
aftenposten.no/okonomi/i/EWnkP/rik-av-aa-pendle-fra-sverige
youtu.be/oyRXkNXGnks
twitter.com/SFWRedditGifs

>Bodø
Bokstavelig talt de eneste to tingene folk gjør der

Hvorfor bor folk andre plasser enn Bergen egentlig? Hver dag jeg er utenfor Bergen er en dag med ubeskrivelse lidelse fåvæ

xD

For steroidejver man kan kjøpe bolig sammen med

Attached: Screenshot 2022-03-06 at 20-50-14 Olga Liashchuk ( olga_liashchuk_strongwoman) • Instagram-bilder og -videoer.png (702x878, 1.09M)

dette DETTE dette DEEEETTEEE E EE EE E EE E E E EE

kjeks

Jeg bor i Vadsø.....

Jeg tok patent på den bo og dø-vitsen da jeg var 6 år gammel

hater bådåddjo så jævlig

havna nesten i Førde en gang, virker ok men kan ikke se at jeg ville bodd der lenge

Hvordan er knivstikkingssituasjonen i Bergen egentlig?
Det begynner å bli litt slitsomt her øst for Oslo for politiet virker som tok ferie i 2006 og de har ikke kommet hjem enda.

Dritlei av å se sigøynera utfor glasshuset. Sitt å gjør sæ så trist som overhode mulig. Gidd ikke se på de engang, går en lang omvei for å unngå dem.

kor du e fra?

De har holdt på sånn i sikkert tredve år nå.

tunfisk er neger

Jævla undermenneska

pass på din eia forrætning, tjommi

Er jo bare negre og narkiser som knivstikker hverandre, så hvis du er bekymret for det der så impliserer du at du selv er en neger eller narkis

>Sitt å gjør sæ så trist som overhode mulig
Blir grim når jeg ser det kommer en skokk av de som jager bort en stakkars narkis fra de gode stedene og så plasserer de en trist bestemor med skaut istedet.

ok dds

hadde en knivstikking for ca 10 dager siden ikke så langt fra den gamle ungdomsskolen min. tror det var en av våre egne galninger denne gangen og ikke en ny landsmann da
bt.no/nyheter/lokalt/i/JxgG66/mann-i-50-aarene-doede-etter-knivstikking-paa-vestkanten

Ja det var det de trodde i Malmö også og så eskalerte det.

Bilde relatert

Attached: file.png (2000x1333, 3.67M)

Over 600 innlagte på norske sykehus med corona nå og tallene bare stiger.
Nesten hele landet har rødt som smittetrykkfarge

kjeks hfbs

skal vi ta trådmøtopp i bodø?

vi må gjøre det kjapt, da. sånn at pst ikke har tid til å kaste seg på flyet fra oslo til hit.

hater normiss på kanalen så grusomt mye. ikke bare må de hannreie oss idvl, men de MÅ være i denne lille subkulteren og

Attached: gi3iidpvhw861.jpg (828x801, 83.78K)

lidelse for menneskene rundt deg mener du?

Solparken kl6?

>Mann i 50 årene
Tror jeg blir hjemme jeg gitt.
La meg gjette, det var en kjenning av politiet som gjorde det og han hadde sånn 3-400 tidligere forhold men det var ikke formålstjenelig å stappe han i en sekk og sende han på elva?

aftenposten.no/okonomi/i/EWnkP/rik-av-aa-pendle-fra-sverige
Gutta...

gidder ikke bry meg lenger, atomkrig vil kurere kåråna

Eskalerte til hva da mener du? Skytinger og bombeangrep? Joa, men det er jo fortsatt bare negere som dauer så hfbs? Feller ikke en jævla tåre over at en 12 årig negerHORE ble skutt med maskingevær på McDonalds i Malmø fåvæ, hva faen gjorde den HORA ute kl halv ett på natten uansett?

Jo men her er det som å tisse i et hav av tiss og ingenting å konkurrere om.

vi er over alt

drep meg

aner ikke detaljene, men var en 30-åring som tok knekken på foreldrene sine i offentligheten på det lokale kjøpesenteret. vet ikke mer enn hva som står i avisene

Corona er 2020 og 2021. Nå er det krigen i Russland vi skal fokusere på

>I Sverige kunne han tilby dem et hus han betalte 4000 kroner måneden for å leie.
>I Bergen betaler han 11.500 kroner for å leie bolig med omtrent samme standard som han hadde i Hamburgsund.

Attached: megisverige.jpg (1167x758, 175.74K)

>Ikke min by
Ikke bli som amerikanere. Jeg var 20 før et drap skjedde innenfor 5 mil av der jeg bor og det var sånt det stod om i sammfunnsfagboka på skolen for det var så sjelden.
Jeg vil at folk skal få gå i fred fra den brune horden selv om de har ny jakke og mobil.

>Grovt sett koster bruktbilene i Sverige bare en tredjedel av det de gjør i Norge,
>mens nye biler med langt lavere avgifter, er nesten bare halve prisen.

Attached: meginorge.jpg (474x474, 67.75K)

>det e jo et lavkostland ikkje sant
>det e nærmeste u-landet vi kommer
Kjeks for en Tordenkuk

Så en galning mao. Det er det jo lite å gjøre med siden vi ikke liker å ha sinnssykehus lengre.
Det er viktigere å tenke på rettighetent til knivdesperadoer enn andres rettigheter til ikke å bli ventilert i nærmeste gågate.

og det var i 2012!

Misforstå meg rett, jeg tenner alle plugger når jeg ser negerjævler klå på hvite kjerringer på t-banen.... Men jeg mener helt uironisk at det er bortkasta politiressurser å bruke millioner på å oppklare at Ali ble knivstukket på kebabsjappa som et hevnangrep av Abdul og Mohammed fåvæ. Politiressurser burde uironisk bare blitt brukt på å oppklare kriminalitet med hvite involvert, og så burde det vært dødsstraff (eller i det minste tvangsutsendelse) for alle brune eller svarte som gjør så mye som å spytte tyggegummi på gata. Det er jo noe riv ruskende galt i verden når pakkiser er uironisk mer redde for å bli sendt hjem til familien i Pakistan enn å havne i norsk fengsel.

>jeg tenner alle plugger når jeg ser negerjævler klå på hvite kjerringer på t-banen
Hanrei

>Det er jo noe riv ruskende galt i verden når pakkiser er uironisk mer redde for å bli sendt hjem til familien i Pakistan enn å havne i norsk fengsel.
Tviler. Ikke faen om de sender noen hjem fåvæ. De burde jo sende alle hjem, men men..

>når jeg ser negerjævler klå på hvite kjerringer på t-banen
Der ble larpen litt for tydelig. Du må være litt mer subtil.

Les litt lengre enn første setning da, fordømte mongoer

du har potensiale til å bli en veldig god agner, fortsett slik, du må bare være litt tålmodig

Hva i helvete mener du er agn i brevet mitt? Nevn en ting som står der som ikke er korrekt.

>var på apoteket for å kjøpe melatonin
>damen bak skranken sier at jeg ikke burde spille dataspill eller bruke skjerm før leggetid
>har ikke spilt dataspill på 10 år og leser fysiske bøker før leggetid
Hvor kommer disse antagelsene fra?

Attached: anspa.jpg (880x617, 108.18K)

youtu.be/oyRXkNXGnks